Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe draai ik een auto ter plaatse?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe draai ik een auto ter plaatse?

Mss een beetje een vreemde vraag maar er zit een idee achter. Mijn broer trouwt binnen enkele maanden en zoals de traditie het wil zouden wij hem graag een spreekwoordelijke kl**t willen afdraaien.
    Aangezien hij blijft opscheppen over hoe goed hij wel kan parkeren dachten wij zijn auto dwars over zijn oprit te zetten. Aangezien zijn oprit slechts 15 cm breder is dan de lengte van zijn wagen wordt het sowieso een test van zijn skills. Nu is de vraag uiteraard hoe wij dit praktisch aanpakken. Ik dacht ooit in een verborgencamera-programma een systeem te hebben gezien waarbij ze de auto op een soort rollen zetten waardoor je deze kon verrijden en draaien? Iemand een idee? Andere tips zijnuiteraard ook welkom. Het is namelijk payback-time

Zoek eens op 'automover'.

zoals dit bv.
    CjwKCAjw_IPcBRAjEiwAl44QkeWaLt_45EeV9rLopVWtQLt9ja 1NzsLfSbgkTJP4bsHnKbvKAy6enBoCHLsQAvD_BwE

Je hebt ze natuurlijk in verschillende prijs en gewicht klasses.
    Misschien kan je ze ook ergens huren (zal wel iets van te vinden zijn op Google) als het toch maar is om ze maar 1x te gebruiken.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
      Zoek eens op 'automover'.

zoals dit bv.
      CjwKCAjw_IPcBRAjEiwAl44QkeWaLt_45EeV9rLopVWtQLt9ja 1NzsLfSbgkTJP4bsHnKbvKAy6enBoCHLsQAvD_BwE

Je hebt ze natuurlijk in verschillende prijs en gewicht klasses.
      Misschien kan je ze ook ergens huren (zal wel iets van te vinden zijn op Google) als het toch maar is om ze maar 1x te gebruiken.
      Ik kan mijn post blijkbaar niet aanpassen.

Werkende link:

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Super. Precies wat ik zocht. Heel erg bedankt.

Comment

Zeker van dat uw broer daarmee kan lachen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Zeker van dat uw broer daarmee kan lachen?
            Tot als er schade aan zijn auto zal zijn zeker.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

hopelijk is die ondergrond vlak genoeg ? Want een bobbeltje van 0.5 cm kan als snel een onoverkomelijk obstakel zijn met die kleine wieltjes van die movers.
              Hopelijk is het geen trouw 'van moeten' en moet de vrouw niet plots 's naar de bevalkamer gevoerd worden

Comment

Lijkt mij geen sinecure om die wielen op en af dat spel te krijgen. Al zeker niet met zo weinig bewegingsruimte
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

denk ook na waar je gaat draaien, want je hebt minstens iets meer als de lengte tussen de uiterste hoeken nodig. Met die 15cm marge lijkt draaien op de oprit zelf wel heel krap, tenzij het niet overal maar zo breed is.
                  Als je op straat moet draaien en je moet met die dollies iets van boordrand over, ga je wel wat mankracht nodig hebben, en dan vooral niet beginnen trekken aan carrosseriedelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benj Bekijk Berichten
                    Ik dacht ooit in een verborgencamera-programma een systeem te hebben gezien waarbij ze de auto op een soort rollen zetten waardoor je deze kon verrijden en draaien?
                    Niet 'echt' verborgen camera, misschien heb je dit gezien :

Comment

Te koop bij Datona.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zoek iemand die dit heeft (4 stuks),is hydraulisch geen krik nodig.

http://
                        Z4 M40i

Comment

Working...
                        X