Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arval Active Link - enkelband voor wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Ikzelf zou er geen problemen mee hebben vermits ik niets te verbergen heb. En op die manier zien mijn collega's ook eens hoe hard ik werk. Want die gaan er vanuit dat als ik niet op kantoor ben, ergens aant genieten ben.

Maar als ze er de kantjes vanaf rijden, dan is het ook niet meer.

Hoorde eens het verhaal van iemand van De Watergroep dat een collega van hem zijn garage achter het huis dus in een andere straat ligt als zijn woonst. Op een gegeven moment is die zich moeten gaan verantwoorden op kantoor omdat hij de auto niet voor werk en woon-werk gebruikte, maar ook privé .

Hier hebben wel alle camionetten het track & trace systeem sinds afgelopen kerstmis. In het begin ook wat gezeur, maar nu hebben ze ermee leren leven en wordt er ineens elke dag 15 tot 30 min lager gewerkt. Alez, voorheen werkten ze 15 tot 30 min minder lang.
    En 1 heeft zijne C4 al gehad. Dat was onze technier die dagelijks een 4 à 5 klanten deed voor de prulwerkjes. Vooral regiewerken. En dan schreef die bij de klant 4u op en vertrok zonder laten af te tekenen. Detail: die vertrok daar na 2u en ging dan 2u op café zitten en wij niet wetende 4u aan de klant aanrekenen. Zelfs wetende van die track en trace, deed die nog steeds hetzelfde

Ik kan dat dus inderdaad perfect begrijpen voor bedrijfswagens (camionetten) van mensen die per uur betaald worden, en die die wagen ook enkel gebruiken om hun werkzaamheden uit te voeren. Daar kan het fungeren als een soort prikklok.

In mijn, en ik denk ook jouw, geval, gebruiken wij die auto ook allebei nog privé.
    Daarvoor betalen we ook een aanzienlijk bedrag per jaar aan vadertje staat.
    Tijdens die privé tijd wens ik dus niet gecontroleerd te worden door mijn werkgever, of de eigenaar van mijn lease auto.
    Als er nu bv duidelijk in dat contract staat, dat die tracker alleen maar geactiveerd wordt bij diefstal of iets dergelijks, dan zou ik er nog mee kunnen leven, maar niet zo maar random.

En nee, ik heb niets met homo parkings of glazen straatjes LOL.
    Last edited by Bud Wijzer; 17/09/2018, 17:31.

Comment

Dat klopt eigenlijk ook wel weer. Ge betaald er ook immers voor. Thans heeft de baas ooit gedreigd ervoor
      Hij heeft nooit track&trace willen installeren in de camionetten omdat hij eerder op het vertrouwen uit gaat. Maar steeds viel het op dat bepaalde ploegen hier vrij vroeg in het bedrijf stonden wat onmogelijk was op de reistijd. Daarom wilde hij dat de projectleiders steekproeven namen door af en toe 's morgens een werf te controleren om te zien hoe laat ze aankomen en beginnen en af en toe in de late namiddag rond 15.15u gaan zien of ze tot 15.30u werken.

Maar zowel collega's en ik deden dat wat weinig. 's Morgens was geen probleem, maar we hadden weinig goesting om ons werk neer te leggen om dan nog naar een werf te rijden in de late namiddag. Hierdoor blijft uw werk weer liggen, wetende dat sommige werven meer dan een uur van kantoor liggen.

Toen dreigde hij ermee als we geen controles deden dat in ALLE voertuigen een track&trace zou komen. Toen zei ik dat hij geen moeite moest doen, omdat ik dan mijne sleutel wel af geef en binnendienst komt doen.

Comment

Hahaha...ik zou dezelfde reactie, hebben, denk ik.

Comment

TS kan beter solliciteren bij de overheid en met de fiets gaan werken, krijgt hij nog een fietsvergoeding. Marr hier komen zagen is waarschijnlijk minder lastig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
            TS kan beter solliciteren bij de overheid en met de fiets gaan werken, krijgt hij nog een fietsvergoeding. Marr hier komen zagen is waarschijnlijk minder lastig
            idd en eenmalig. die account heeft nog maar 1 post gezet. Misschien iemand van Arval zelf om reacties uit te lokken
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

het reageren niet waard dus...

Comment

Working...
              X