Beste autoliefhebbers,
Ondertussen heb ik, naar aanleiding van onze eigen miserie met de DIV (zie ander topic), mensen in het medialandschap bereid gevonden wat verder te spitten in de stront daar..
Dus mijn vraag (om aan te tonen dat het vooral géén 'eenmansprobleem' is) :
* Wie is er door DIV op unfaire manier behandeld?
* Wat was het probleem en waar waren ze in overtreding / deden ze hun eigen 'goesting'?
* Wie wil zijn verhaal op papier zetten (met naam en adres, wat niet wil zeggen dat we deze vermelden als u dat niet wilt)?
Het wordt tijd dat de bevoegde minister/kabinet eens stoppen met onzin te verkopen op kosten van ons belastinggeld. Dat ze het maar een komen uitleggen..
Mijn contactgegevens:
Mike Ekelschot
info@flourpower.be / 0498604740
"de Artemeersmolen"
Artemeersstraat 14a
9880 Poeke
Alvast dank voor de reacties!
Ondertussen heb ik, naar aanleiding van onze eigen miserie met de DIV (zie ander topic), mensen in het medialandschap bereid gevonden wat verder te spitten in de stront daar..
Dus mijn vraag (om aan te tonen dat het vooral géén 'eenmansprobleem' is) :
* Wie is er door DIV op unfaire manier behandeld?
* Wat was het probleem en waar waren ze in overtreding / deden ze hun eigen 'goesting'?
* Wie wil zijn verhaal op papier zetten (met naam en adres, wat niet wil zeggen dat we deze vermelden als u dat niet wilt)?
Het wordt tijd dat de bevoegde minister/kabinet eens stoppen met onzin te verkopen op kosten van ons belastinggeld. Dat ze het maar een komen uitleggen..
Mijn contactgegevens:
Mike Ekelschot
info@flourpower.be / 0498604740
"de Artemeersmolen"
Artemeersstraat 14a
9880 Poeke
Alvast dank voor de reacties!
Comment