Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iconische Peugeot 406 te koop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWie wil er dat nu niet.
Maar den deze is mooi om in een hal met auto's te zetten, want ge moogt er toch niet mee de baan op
Comment
-
Onlangs nog maar gelezen dat die V6 blonk in mankementen.
Is dezelfde als in de Citroën XM destijds en dacht dat die ook in een Safrane zat.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenOnlangs nog maar gelezen dat die V6 blonk in mankementen.
Is dezelfde als in de Citroën XM destijds en dacht dat die ook in een Safrane zat.
Dat is een verhaal dat ik ook destijds heb gehoord. Ne maat van mij heeft destijds er ook naar zitten zoeken en een paar gaan zien. Thans prijs was wel dik in orde op de occasiemarkt. Maar hij heeft uiteindelijk toen een Xedos 6 2.0 V6 gekocht.
Comment
-
da's dikke bullshit van de V6. Heeeeeeel betrouwbare motoren. De rijkswacht heeft die indertijd nog gebruikt als interceptiewagen. Gemiddelde kilometerstand van de auto's plus 400.000 km.
Is niet dezelfde motor als in de safrane en XM want dat waren voorgaande modellen.
Comment
-
En was die oudere motor dan de mindere?
En welke modellen zat die dan nog want ben de modellen / jaartallen wat door elkaar aan het halen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
oudere was PRV afgeleide blok. oorspronkelijk ontworpen als v8 maar door de oliecrisis gecastreerd tot slechte v6 (krukas stond nog aktijd ingesteld zoals voor de v. Problemen waren vooral koelingsgerelateerd. Daar zijn wel oplossingen voor bedacht zodat ze alsnog hoge km standen halen.
Comment
Comment