Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Levering nieuwe wagen 2 maand later dan voorzien, wat kan je eisen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Levering nieuwe wagen 2 maand later dan voorzien, wat kan je eisen?

Heeft iemand ervaring met het feit dat uw wagen 2 maand later dan verwachte leverdatum geleverd wordt? Volgens mijn verkoper wordt er elke maand dat hij later is 500€ extra overname betaald voor uw huidige wagen maar mogelijk laat ik de wagen niet over aan hen wat kan ik dan ter vervanging vragen/eisen? Liefst van al zou ik setje winterbanden hebben maar mss. is dit teveel gevraagd...

Wat zijn jullie ervaringen?

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met het feit dat uw wagen 2 maand later dan verwachte leverdatum geleverd wordt? Volgens mijn verkoper wordt er elke maand dat hij later is 500€ extra overname betaald voor uw huidige wagen maar mogelijk laat ik de wagen niet over aan hen wat kan ik dan ter vervanging vragen/eisen? Liefst van al zou ik setje winterbanden hebben maar mss. is dit teveel gevraagd...

Wat zijn jullie ervaringen?
    Neen hoor, wij kregen een set 17inch OEM VW velgen met Pirelli winterbanden omdat onze Golf zijn exterieur-interieur combinatie niet meer ging.

Dan moet je zeker met 2 maand achterstand ook zoiets krijgen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Neen hoor, wij kregen een set 17inch OEM VW velgen met Pirelli winterbanden omdat onze Golf zijn exterieur-interieur combinatie niet meer ging.

Dan moet je zeker met 2 maand achterstand ook zoiets krijgen

Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn, ik laat het weten als ik iets kon bekomen. (alle voorgaande vragen werden afgewezen, verkoper zegt steeds kheb het gevraagd aan verkoopsdirecteur maar hij wil hierop niet ingaan... )

Comment

Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn, ik laat het weten als ik iets kon bekomen. (alle voorgaande vragen werden afgewezen, verkoper zegt steeds kheb het gevraagd aan verkoopsdirecteur maar hij wil hierop niet ingaan... )
        Dat is dan jammer, ik zal de bestelling moeten annuleren.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Zat net hetzelfde te denken.

Even dreigen met gelukkig heb ik nog genoeg wagens en zijn er nog merken die zo een pakket aanbieden...... kan misschien iets veranderen.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Binnenkort kan je hier nog wel wat topics openen over de incompetentie daar, ik doe mee
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Annuleren, als is het maar om een punt te maken. Ge zijt nu echt wel al maanden aan het wachten hé.

Comment

Eigenlijk zou best een mogelijke (te) late levering besproken worden voor de ondertekening van het contract.
                Zo is deze kwestie van op voorhand geregeld en belandt men niet in een situatie waar de klant in de meeste gevallen de gedupeerde is.
                Het blijft wel een moeilijke onderhandeling...

Comment

Volgens mij hebt ge wel ergens recht om te annuleren, maar dan gaat ge die wagen zeker niet rapper hebben. Want als ge absoluut deze wilt, dan gaat ge weer moeten wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dat is dan jammer, ik zal de bestelling moeten annuleren.
                    Was ook mijn eerste reactie als ik dit hierboven las.
                    Ik heb ooit een A6 2.0l tdi multitronic FWD besteld en moest ook onverwacht lang wachten.
                    Ben uiteindelijk buiten gereden met een A6 2.7l TDI Quattro Tiptronic voor identiek dezelfde prijs op het faktuur.
                    Was moeilijk onderhandelen maar ik had iets anders besteld. Moeten ze maar juist leveren.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Binnenkort kan je hier nog wel wat topics openen over de incompetentie daar, ik doe mee
                      En ik mag niet meer meedoen of wat?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

En ik mag niet meer meedoen of wat?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Oh jawel! Jij moet zelfs meedoen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

same here...reeds 5 maand te laat...ben gisteren gaan zien naar de wagen en terwijl horen of ze iets konden doen...wagen wordt normaal nu zaterdag of volgende week aan mij geleverd. Hou me zeker op de hoogte, aangezien het over dezelfde garagegroep gaat...
                          mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ramden Bekijk Berichten
                            same here...reeds 5 maand te laat...ben gisteren gaan zien naar de wagen en terwijl horen of ze iets konden doen...wagen wordt normaal nu zaterdag of volgende week aan mij geleverd. Hou me zeker op de hoogte, aangezien het over dezelfde garagegroep gaat...
                            Mijn leveringstermijn heeft momenteel nog geen 25% van de aanvankelijk overééngekomen leveringstermijn overschreden dus heb ik nog geen recht op annulatie omdat de bestelbon volledig opnieuw gemaakt werd op 6juni ipv. de eerste bon in november (zodat ik de facelift zou krijgen) bij u zijn deze voorwaarden echter wel geschonden.

Hebben ze bij u al gesproken van die 500€ extra overnamepremie per maand dat uw wagen uitgesteld werd?

Comment

Neen, absoluut niet over gesproken. Ik zou ik zelf mijn auto verkopen, en had een koper voor een redelijke prijs, maar die is na herhaaldelijk verzetten van aankoop afgehaakt. Ik heb de garage hierover aangesproken en gingen zien wat ze konden doen. Helaas konden ze niet aan de verkoopprijs die ik ging ontvangen, maar alé, ze zaten er niet ver van en dan moest ik alle rompslomp van keuring en dergelijke niet doen...wie heeft u dat verteld van die premie?
                              mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ramden Bekijk Berichten
                                Neen, absoluut niet over gesproken. Ik zou ik zelf mijn auto verkopen, en had een koper voor een redelijke prijs, maar die is na herhaaldelijk verzetten van aankoop afgehaakt. Ik heb de garage hierover aangesproken en gingen zien wat ze konden doen. Helaas konden ze niet aan de verkoopprijs die ik ging ontvangen, maar alé, ze zaten er niet ver van en dan moest ik alle rompslomp van keuring en dergelijke niet doen...wie heeft u dat verteld van die premie?
                                Verkoper had me dat verteld. Normaal ging ik mijn wagen particulier verkopen maar vond geen koper dan wilde mercedes hem overnemen voor 2K minder via een autohandelaar waarmee ze samenwerken maar door al het uitstel toch een koper gevonden die mij mooi de vraagprijs zal geven, kheb geluk want is een 2.7 tdi van 9j. en de interesse was echt minimaal...

Comment

Een jasje, een t-shirt en een klakske, allemaal met ster uiteraard, gaan er toch nog wel inzitten als schadevergoeding. Ik moest het daar ook maar mee doen. Was wel een ander voorval en voorbeeld van onkunde, maar toch...

Ondertussen weer 3 weken verder en nog altijd niks gehoord van de promotionele 300€ cashback. Moest eind augustus al uitbetaald zijn. Peanuts idd, maar het gaat mij over het principe. met leugens en veel blabla kan iedereen wel auto's verkopen. Als dit niet spoedig in orde gaat komen zet ik vanaf 1 november de boel nog eens op stelten daar

Comment

1 november zal er niet veel volk zijn
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      1 november zal er niet veel volk zijn
                                      Vanaf Timothy, vanaf....de 2de of de 5de is ook goed. Ze hebben nog 2 weken om dit te vermijden

Comment

Ik heb ooit zo eens rond een motorfiets miserie gehad, verkoper ging mij naaien. Ik ben op de klanten die in de winkel aanwezig waren beginnen roepen, meneer, en u daar meneer, kom eens hier? Ik heb hier een verhaal te vertellen over de aanpak van de winkel nadat ik hier een moto gekocht heb. Binnen een halve minuut stond ik in de baas zijn bureau met de deur dicht, om mij een regeling aan te bieden.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                        X