Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vreemde cirkel op de autoruit zichtbaar door condens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vreemde cirkel op de autoruit zichtbaar door condens

Beste,

Deze morgen toen ik mijn auto wou instappen, merkte ik deze vreemde cirkel op mijn zijraam.
    De cirkel lijkt mij te komen van een zuignap of iets dergelijks.
    Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen.
    Is dit een teken van een mogelijke inbraakpoging of is dit toeval?
    Toevallig iemand die mij hiermee kan helpen of ook reeds dergelijk probleem heeft voorgehad.

met vriendelijke groeten,
    kenneth

Is van de montage in de fabriek nog. Proberen goed te ontvetten maar, dat blijf je altijd wat zien.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Heb je hem vrij recent gekocht?
      Kan ook een afdruk van een sticker ofzo zijn die er heeft op geplakt.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Heb deze auto intussen ongeveer 2 jaar, maar heb dit nog nooit eerder gezien.

Comment

Bij mijn Astra Sports Tourer vroeger stonden die zuignappen na 4 jaar ook nog altijd op de zijruiten als hij aanlaaide. Was al vanaf het begin
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Is inderdaad van de zuignappen in de fabriek.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zuignappen... wat een zever, is sowieso bewijs van buitenaards leven zoals de graancirkels.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Zuignappen... wat een zever, is sowieso bewijs van buitenaards leven zoals de graancirkels.
                Niemand die zegt dat die fabriek op onze aarde staat hè.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Niemand die zegt dat die fabriek op onze aarde staat hè.
                  Toepasselijk dezer dagen :

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

toevallig geen import uit Canada ?

Comment

Working...
                    X