Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
groot-onderhoud waanzinnig factuur?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
moet zeggen dat dit jammer genoeg zo is, op technisch gebied veel meer kennis dan in België !
Hoe dit komt ? In België mag je een sportluchtiflter steken en mag je daarvoor extra betalen op de schouwing. Getinte ruiten mag ook nog en daar houdt het dan op. Dus bijna geen enkele jonge Belg interesseert zich hier nog voor in de vrije tijd omdat er niks mag. In Nederland daarentegen mag je zowat alles en als het goed gedaan wordt krijg je dat gekeurd.
Petit pays petit esprit ?
edit : ik zit regelmatig in Nl en daar lachen ze met de BE tuning bakken
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
alle geluk komt er van het buitenland ongeveer evenveel binnen (2018 -4.2 miljard op 269) en zijn onze buren niet even protectionistisch als andre, want wij gaan heus niet allemaal kopen wat er geproduceerd wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenhier moet ge de achterpoortjes kennen en die zijn er genoeg...
Comment
-
geloof ik niet, als je A zegt moet je B zeggen
Een RAM importeren vanuit de USA altijd eerst inschrijven in Duitsland en dan pas in Belgie kost 2k extra maar bespaart wat kopzorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
alle geluk komt er van het buitenland ongeveer evenveel binnen (2018 -4.2 miljard op 269) en zijn onze buren niet even protectionistisch als andre, want wij gaan heus niet allemaal kopen wat er geproduceerd wordt
webshops .be.........verzendadres........... kheb geen tekeninkskes nodig
zelfs nederlanders die hier bij ons wonen rijden nog liever 20 km over de grens dan in de plaatselijke winkel.
sorry maar ik vind dat triest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Inderdaad, al die gasten die doen alsof zij geen Samsung tv van bij Coolblue hebben, of nooit eens naar 't buitenland gaan .. :-S
Comment
-
Wat maakt het uit. Een deel van je geld voor die Nederlandse tv gaat wel degelijk naar Nederland.
Met het geld dat een ander hier aan die Nederlandse garagist geeft, gaat die garagist misschien in België komen tanken.
Met het geld dat jij aan die handelaar uit je dorp geeft, gaat die handelaar misschien eens gaan shoppen in Sluis.
das al heel de tijd mijn punt.
Comment
-
andre belgie is een enorm exportgericht land, wat wij hier maken kopen de belgen in geen 100 jaar zelf, wij zijn 1 van de landen die het ergst zou getroffen worden door protectionisme
ik ga over de grens diesel tanken, das slecht voor de nv belgie, maar die nl staan hier benzine te tanken, bij onbemande pompen want die zijn goedkoper
de kleinhandel ziet af en das erg, maar das een evolutie sinds de komst van de supermarkt en das een evolutie die onomkeerbaar lijkt, terwijl tankstations-superettes en nachtwinkels met hun dure producten kunnen overleven door hun openingsuren en gemakzucht van diezelfde mens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtentot je zelf het slachtoffer bent zeker he?
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenik kijk wel naar de handelaars om me heen.
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenik geef men geld liever uit aan iemand die ik ken.
Pseudo-wereldverbeteraar .. :-S
Comment
-
geloof ik niet, als je A zegt moet je B zeggen
dan moeten ze het wel zien in de eerste plaats...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
een auto moet gekeurd worden hé
dan moeten ze het wel zien in de eerste plaats...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenandre belgie is een enorm exportgericht land, wat wij hier maken kopen de belgen in geen 100 jaar zelf, wij zijn 1 van de landen die het ergst zou getroffen worden door protectionisme
ik ga over de grens diesel tanken, das slecht voor de nv belgie, maar die nl staan hier benzine te tanken, bij onbemande pompen want die zijn goedkoper
de kleinhandel ziet af en das erg, maar das een evolutie sinds de komst van de supermarkt en das een evolutie die onomkeerbaar lijkt, terwijl tankstations-superettes en nachtwinkels met hun dure producten kunnen overleven door hun openingsuren en gemakzucht van diezelfde mens
ik heb ook een sluiting meegemaakt door protectionisme,dat vergeet je nooit meer.
ik winkel liefst nooit meer bij die graaiende multinationals die alleen maar aan hoge winstcijfers denken.
voor de zoveelste keer,ieder zijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenik heb ook een sluiting meegemaakt door protectionisme,dat vergeet je nooit meer.
Comment
Comment