Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groot-onderhoud waanzinnig factuur?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

de simpelste van allemaal: chiptuning

als dat niet genoeg is: internals, tot en met interne wijziging van turbo. als turbo niet meer goed is: swap met groter exemplaar, water-methanol injectie, enzovoort enzovoort.
    Wie er wat vanaf kent, kan serieus aan het vermogen vijzen zonder dat ene vd keuring het maar doorheeft.
    Mag het? Natuurlijk niet. Maar zolang de controle zo goed als onbestaande is, doet men het toch.
    ja da's wat ik bedoel, onopvallende wijzigingen. Maar serieuze verbouwingen, ook al zijn ze goed uitgevoerd lukken hier niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
      Ja, ik snap ook niet waarom je blindelings alles perse "belgisch" en "lokaal" moet doen.

Pas op, er zijn ook veel mogelijke redenen waarom ik er zelf soms fan van ben, of zeker de redenering kan volgen. Tis ook niet alleen "de economie", maar "de ecologie", die er baat bij heeft. Als je bv. let op seizoensgebonden fruit/groenten van hier, dan heeft ook het milieu er baat bij. En daar heb ik wel respect voor als je daar op let. De meeste mensen hebben ergens goesting in, en kopen dat dan, maakt niet uit van waar het komt.

Aan de andere kant, voor lokale (belgische) handelaars/geen grote concerns : Er moet ook wel EEN voordeel aan zijn en geen TE groot nadeel.

Het begint al bij "het gemak". Ff naar de colruyt gaan voor uw inkopen of naar EN de fruitboer EN de bakker EN de slager EN ... catch my drift? Dan ben je al snel ENORM veel tijd kwijt om overal alles te gaan halen.

Daarnaast de prijs. Ik vind het niet erg om "iets" meer te betalen voor in een lokale winkel te kopen ipv bij een grote concern/online. Maar bij sommige producten is het prijsverschil wel eens BELACHELIJK groot. In die ICT zie je dat wel eens. Een grafische kaart die OOIT 300 euro kostte, kost bij de lokale handelaar nog altijd 300 euro. Terwijl je deze online ondertussen al vanaf 150 euro vindt.

Als lokale handelaar moet je gewoon weten waar je op in moet zetten en moet je gewoon zien dat je zelf weet waar je mee bezig bent EN een goede service bieden. Kijk naar hoeveel speciaalzaken hier in België super draaien bv. Je moet een MEERWAARDE bieden voor mensen tov. de grote concern. Een persoonlijke service-gerichte aanpak kan dat bv. zijn. Of een speciale toets, geen massaproductie, bij iets anders. Enz. enz.

Ik vind het ergens nobel als je zoveel mogelijk lokaal en kleinere handelaars probeert te steunen. Maar ik vind ook inderdaad wel, dat dit zeker niet blindelings moet gebeuren.
      natuurlijk niet blindelings,maar ik heb nog steeds meer vertrouwen in lokaal,bedriegen kunnen ze me maar 1 keer.
      en ja persoonlijke service...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
        De Hyundai i10 van mijn vriendin gaat woensdag op jaarlijks onderhoud. Veel goedkoper dan met een atmosferische 1.0 gaat het niet worden. Veel trager ook niet . Ik zal het bedrag van de factuur hier posten.
        eerste beurt zoe 40 euro ,inclusief vol geladen batterij,de volgende is voorzien voor april

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

eerste beurt zoe 40 euro ,inclusief vol geladen batterij,de volgende is voorzien voor april
          Dat is natuurlijk wel leuk als ge in een Zoe gezien wilt worden

Comment

Mijn Dyson op batterijen is ook niet duur in onderhoud . Maar lage onderhoudskosten zijn zeker een argument pro EV’s. Vergeet toch ook niet de huur van je batterij mee te rekenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

De gele hesjes laten weten dat ze er geen fan van zijn. Hebben afgelopen zaterdag eentje in de fik gezet. Brande lekker.

vanaf 1.21

Des incidents en marge de l'acte VIII des «gilets jaunes» à Paris samedi 5 janvier 2019 ont éclaté boulevard Saint-Germain ou des voitures ont été renversées puis incendiées.
              Last edited by Namaz; 07/01/2019, 15:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

De gele hesjes laten weten dat ze er geen fan van zijn. Hebben afgelopen zaterdag eentje in de fik gezet. Brande lekker.

vanaf 1.21

http://video.lefigaro.fr/figaro/vide...5986324613001/
                In ieder geval gaat die Zoe geen goede bijdrage aan het milieu geleverd hebben. Eerst als de massale co2 van de productie van de batterijen en de wagen en nu dan nog eens met vuurtje stoken.

Ze moesten zich schamen die gele hesjes.

Alle gekheid opzij natuurlijk. Met de tijd zullen er wel aanschouwelijke modellen komen waarin men wel gezien wil worden

Comment

• ik heb al dat uiterlijke vertoon niet nodig,ben tevreden met wat ik heb,soms zelfs medelijden met velen die nergens mee tevreden zijn

Comment

ik heb al dat uiterlijke vertoon niet nodig,ben tevreden met wat ik heb,soms zelfs medelijden met velen die nergens mee tevreden zijn
                    Zijn u ook maar aant jennen hé. Als gij u gelukkig voelt in uwe Zoe, dan is dat het voornaamste. Naar de rest moet ge niet kijken.
                    Ge moet idd gelukkig zijn met hetgeen ge hebt en niet ongelukkig zijn met hetgeen ge niet hebt. Maar toch heb ik het gevoel dat ge ongelukkig zijt omdat niet iedereen met een Zoe rijdt, want hoe gij dat spel hier aant promoten zijt. Ofwel wordt ge door Renault betaald voor reclame te maken

In ieder geval, als we maar plezier hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten

Mijn Dyson op batterijen is ook niet duur in onderhoud . Maar lage onderhoudskosten zijn zeker een argument pro EV’s. Vergeet toch ook niet de huur van je batterij mee te rekenen.
                      die batterijhuur maakt wel dat ik geen extra 8000 moet voorschieten/lenen.en geeft me extra zekerheid,dus nee ben ik niet vergeten

Comment

Zijn u ook maar aant jennen hé. Als gij u gelukkig voelt in uwe Zoe, dan is dat het voornaamste. Naar de rest moet ge niet kijken.
                        Ge moet idd gelukkig zijn met hetgeen ge hebt en niet ongelukkig zijn met hetgeen ge niet hebt. Maar toch heb ik het gevoel dat ge ongelukkig zijt omdat niet iedereen met een Zoe rijdt, want hoe gij dat spel hier aant promoten zijt. Ofwel wordt ge door Renault betaald voor reclame te maken

In ieder geval, als we maar plezier hebben.
                        ik zou wel willen dat renault me betaald he,lol niet dus
                        alleen vind ik het raar dat er regelmatig op gereageerd wordt,terwijl je vele malen meer leest over tesla bv.
                        de gastronomische bedragen die hiermee gepaard gaan maakt dat het idee van ev voor de meeste mensen onbetaalbaar is.
                        ik heb helemaal geen behoefte aan een dure tesla audi of wat dan ook en ben tevreden met wat ik heb,de mensen mogen weten dat er wel alternatieven bestaan(te weinig,inderdaad)
                        en niet altijd focussen op die dure luxe sleeen die inderdaad voor de meeste onbetaalbaar zijn.
                        ik ga mij niet in de schulden steken voor iets wat ik totaal niet nodig heb(en velen onder ons niet) of om uit te pakken voor de buren.
                        ongelukkig?zeker niet realistisch?zeker wel

Comment

ik zou wel willen dat renault me betaald he,lol niet dus
                          alleen vind ik het raar dat er regelmatig op gereageerd wordt,terwijl je vele malen meer leest over tesla bv.
                          de gastronomische bedragen die hiermee gepaard gaan maakt dat het idee van ev voor de meeste mensen onbetaalbaar is.
                          ik heb helemaal geen behoefte aan een dure tesla audi of wat dan ook en ben tevreden met wat ik heb,de mensen mogen weten dat er wel alternatieven bestaan(te weinig,inderdaad)
                          en niet altijd focussen op die dure luxe sleeen die inderdaad voor de meeste onbetaalbaar zijn.
                          ik ga mij niet in de schulden steken voor iets wat ik totaal niet nodig heb(en velen onder ons niet) of om uit te pakken voor de buren.
                          ongelukkig?zeker niet realistisch?zeker wel
                          oja, en lachen is gezond

Comment

• Het probleem met die renault zoe is dat uwe gebuur en uwe collega dat niet herkent als falus symbool,

dat is dus voor veel mensen een no-go om zoiets te kopen
                            Last edited by ; 07/01/2019, 22:59.

Comment

• ...en das triest, dat ge het gevoel zou hebben uw kar te moeten kopen voor uw buur

Comment

• Net groot onderhoud van de i8 laten doen, 800 en nog wat euro. Inclusief nieuwe deurmoeren en pistons om de deuren open te houden, moet blijkbaar ... cava nog denk ik dan. Mijn A3 een 8tal jaar geleden was ook zoiets en mijn gle een stuk duurder (als ik het me goed herinner).

Comment

in nl betalen ze 88, toch niet in't zwart laten uitvoeren he andre

https://www.renaultforum.nl/forum/1e...rt-t17685.html

scan anders eens in?

Comment

• In ruil voor wat reclame op forums heeft André korting gekregen !

Hahahaha

Comment

• Maar alle gekheid daar gelaten, als zo een elektrisch auto zo weinig onderhoud nodig heeft...

wat gaan die grote werkplaatsen met veel mechaniekers dan nog te doen hebben?

Comment

Ik zou er ook niet mee inzitten om daarmee te rijden hoor. Niet iedereen moet dagelijks ladders vervoeren in z'n wagen

Een laptoptas is goed voor mij, en met een wagen die de range van een Zoë heeft kom ik 97% van de dagen toe op een jaar, 99% als ik op het werk (of in de buurt ervan) kan opladen.

Mocht Fiat een 500e uitbrengen (de geruchten gaan dat de volgende 500 enkel op elektriciteit zal komen, en de benzinevarianten zullen voorbehouden zijn voor de Abarths), dan zou ik er echt niet mee inzitten mocht dit op mijn oprit staan. Elektrisch als daily moet zalig rijden, instant koppel en zeer goede acceleratiecijfers op lage snelheid.
                                        Het gedacht alleen al dat ik mag starten, m'n oprit mag afrijden en direct full pull kan gaan bij het oprijden van de gewestweg... Nu moet je eerst rustig opwarmen
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Narnaz Bekijk Berichten
                                          Maar alle gekheid daar gelaten, als zo een elektrisch auto zo weinig onderhoud nodig heeft...

wat gaan die grote werkplaatsen met veel mechaniekers dan nog te doen hebben?
                                          Die mogen allemaal in die nieuwe kerncentrales gaan werken

Comment

Working...
                                          X