Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou er ook niet mee inzitten om daarmee te rijden hoor. Niet iedereen moet dagelijks ladders vervoeren in z'n wagen
Een laptoptas is goed voor mij, en met een wagen die de range van een Zoë heeft kom ik 97% van de dagen toe op een jaar, 99% als ik op het werk (of in de buurt ervan) kan opladen.
Mocht Fiat een 500e uitbrengen (de geruchten gaan dat de volgende 500 enkel op elektriciteit zal komen, en de benzinevarianten zullen voorbehouden zijn voor de Abarths), dan zou ik er echt niet mee inzitten mocht dit op mijn oprit staan. Elektrisch als daily moet zalig rijden, instant koppel en zeer goede acceleratiecijfers op lage snelheid.
Het gedacht alleen al dat ik mag starten, m'n oprit mag afrijden en direct full pull kan gaan bij het oprijden van de gewestweg... Nu moet je eerst rustig opwarmen
oppassen met teveel pro op ev he,kunnen ze hier niet goed tegen
oppassen met teveel pro op ev he,kunnen ze hier niet goed tegen
Elektrische wagens hebben zeer zeker hun voordelen. Wie dat niet erkent is blind. Er zijn ook nadelen, uiteraard.
Zoals bij alles dat nieuw is, is er eerst weerstand, mensen die blijven zweren bij oldskool, en dat is ok. Gelukkig zijn er ook early adapters. Als die er niet waren, dan gingen we nog te paard, zouden we onze wagen nog starten met een zwengel, belden we nog met onze Nokia 3210 of bestond er geen tablet.
Ik ben 100% pro evolutie en technische vooruitgang en juich elektrische wagens toe.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Grappig volk hier bij elkaar in dit topic.
Gastronomische bedragen, falus symbool, early adapters .. :-D
Hahaha zie het net, wat een beschamende typo
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Elektrische wagens hebben zeer zeker hun voordelen. Wie dat niet erkent is blind. Er zijn ook nadelen, uiteraard.
Nadat ik deze week Reizen met Waes heb gezien, hoop ik niet dat Polen hetzelfde gaat doen als Noorwegen ivm electrische wagens te verplichten binnen een paar jaar. Want denk dat daar rijden op fossiele brandstoffen een stuk milieuvriendelijker is dan op electriciteit met die bruinkoolcentrales
vw tussen bmw en duster?inderdaad groot probleem.....schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol
Nen Zoe zou pas echt opvallen bij ons in het dorp. Nog totaal gene tegen gekomen en nu dat ik het bedenk, zelfs gene andere electrische wagen Den enige Tesla die ik er ooit zie, is van ne kennis die soms de promo wagen van op zijn werk mee krijgt voor een weekend en die dan eens passeert.
Wat moeten mijn collega's wel denken, altijd met de fiets op het werk, die weten niet eens of ik een auto heb... klein pietje... of net niet
Mijn collega's die zijn mij eeuwig dankbaar dat ik ne VW erdoor heb gekregen waardoor ze nu zelf ook mogen kiezen wat ze willen en niet meer verplicht worden met ne Citroën te rijden Buiten camionetten, zijn er sindsdien ook geen Citroëns meer gekocht. Enkel nog ne Talisman, 3008 en ne Q8. Maar de baas reed sowizo niet met Citroën. Allen zijn personeel 'moest' ermee rijden
Zoals beloofd: jaarlijks onderhoud Hyundai i10 in de merkgarage. Onderhoud, nazicht airco, nieuwe interieurfilter:179€. Niet duur maar ook niet heel goedkoop.
Youtube kanaal van Autodoc (die onderdelen verkopen) staat vol van alle merken wagens en alle soort jobs - wie geen twee linkerhanden heeft kan alvast gewoon zien hoe iets dient te gebeuren en daarna beslissen of ze het zien zitten om zelf te doen of niet. Zelfs oudere generatie wagens - tot 1998 - staan uitgebreid op hun kanaal.
Wie geld heeft en geen tijd wil steken in iets die laat het doen door ervaren mensen.
Wie (geen) geld heeft en tijd heeft kan vandaag veel bereiken dankzij youtube.
Wie geen geld heeft en geen tijd - tja...
Comment