lithium lucht batterij wordt door mijn vorige werkgever ontwikkeld en die hebben gezegd 2020 moet dat gereed zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto rijden binnenkort alleen nog voor de elite?
Collapse
X
-
-
Oeps... dubbel
Dan versta ik niet zo goed dat grote merken hun tijd nog verprutsen met de huidige concept.
Ik denk dat wij nog veel langer dan 2020 zullen mogen wagen tot dat een solid state batterij in een onmiddellijk verkoopbaar model belandt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenlithium lucht batterij wordt door mijn vorige werkgever ontwikkeld en die hebben gezegd 2020 moet dat gereed zijn
Onderzoekers van het Argonne National Lab hebben een doorbraak bereikt in de lithium-lucht technologie. Ze hebben een manier gevonden om te voorkomen dat allerlei ongewenste stoffen een reactie aangaan met het lithium. Dit verlengt de levensduur – en dat betekent dus eigenlijk een doorbraak in de technologie. Een klein puntje: ze hebben de batterij nog niet getest in echte lucht.
Comment
-
ibm is een grote speler en ontwikkelaar en tot hiertoe hebben die al hun ontwikkelingsbeloftes al waargemaakt. Wait and see zullen we maar zeggen.
Comment
Comment