Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Accident zonder schade

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Accident zonder schade

Ik heb eergisteren een accident gehad(in fout). Hier was geen schade te zien, enkel de nummerplaat en nummerplaathouder waren ingedeukt. Nu hebben we afgesproken dat hij het in de dag nog eens ging bekijken en hij me dan ging laten weten of hij het binnen ging brengen bij de verzekering of niet, ik heb tot dusver niets van hem gehoord. Mijn vraag is of dat de verzekering er überhaupt tussenkomt als er geen schade is aan de auto maar enkel aan de nummerplaat(houder).

Dank bij voorbaat

Als er geen schade is, zal je niets van hem horen. Die mens heeft ook geen zin in gedoe. Natuurlijk altijd controleren of de kreukelzone niet beschadigd is.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Schokken tot 8km/u zijn onschadelijk voor de kreukelzones.
      Het minste dat je kunt doen om de tegenpartij te bedanken het voorval niet aan te geven is de schade aan zijn nummerplaat te vergoeden.

Comment

Niet al te snugger... Als uw tegenpartij met een oude barak op de baan is, kan hij achteraf het kleinste krasje of deukje op jou verhalen.

Je moet me ze niet leren kennen, van die ratten die overal munt uit proberen te slaan.

Zo snel mogelijk deze zaak afronden, als er een of ander links geval op de familietafel hem/haar op ideeën brengt heb je het zitten... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten

Je moet me ze niet leren kennen, van die ratten die overal munt uit proberen te slaan.

Zo snel mogelijk deze zaak afronden, als er een of ander links geval op de familietafel hem/haar op ideeën brengt heb je het zitten... .
          Kan ook een rechtse boordcrimineel zijn die met een dergelijk idee afkomt

Comment

Profiteurs zijn er overal, voor ge het weet trekken ze u ne kloot af

Comment

Bijna iedereen heeft vandaag één of andere smartphone. Trek foto's van de schade en de ID kaart van de tegenpartij. Stuur hem ook meteen een SMS met daarin de bevestiging van wat jullie hebben afgesproken. Nu heb je niets... wat kan leiden tot misverstanden en een heleboel discussie indien er toch een claim van komt.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Denken jullie allemaal niet net omgekeerd ? Hij was in fout, dus niet hij, maar de tegenpartij heeft toch eigenlijk niets ? Die kan hem dan toch niets maken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                  Denken jullie allemaal niet net omgekeerd ? Hij was in fout, dus niet hij, maar de tegenpartij heeft toch eigenlijk niets ? Die kan hem dan toch niets maken ?
                  Zat het ook te denken, het is gebeurd, er zijn geen papieren opgemaakt (of wel?), die kan toch niets meer bewijzen? Maar zulke kleine beschadigingen is beter gewoon onderling te regelen..

Comment

Indien tegenpartij binnen stapt in politiekantoor met de melding dat hij is aangereden geweest, en de aanrijder is gevlucht. Maar hij heeft de nummerplaat en het merk en zelfs de kleur en model van de auto. Waar sta je dan?
                    Zelfs al ga je daar de waarheid vertellen dat jullie na overleg uiteen gegaan zijn zonder gevolg, heeft geen waarde. Want je hebt geen bewijs.
                    In een rechtszaak sta je nergens met vermoedens en mondelinge akkoorden. Daar heb je harde bewijzen nodig. Zelf ondervonden.

Er is daarover een mooi spreekwoord : woorden zijn winden en schriften die binden.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

das woord tegen woord, ik ben ook nogal een mens die kan uitgaan van worst case scenario, ik snap je utah

maar zo kan je iedereen met een kapotte bumper gaan beschuldigen van tegen jouw kar te hebben gereden met vluchtmisdrijf, spreek dan nog met een vriend af die wil getuigen en je kan iedereen van alles (proberen) te beschuldigen

ja kan ook nog altijd de rollen omdraaien en proberen te zeggen dat slachtoffer tegen schuldige rijdt

Comment

Bobo, schade moet nog overeenkomen ook he. + tijdstip + plaats + ....

Comment

Eh, Utah, er is geen schade. Ik denk dat er weinig zal te vertellen vallen op het politiekantoor.
                          Ik denk net als bobo. Je kan gewoon een auto in 't straat uitzoeken en zijn nummerplaat opschrijven, en dan die uitleg gaan doen bij de politie. Houdt geen steek.

Comment

Da zou een beetje te zot voor woorden zijn daje zomaar iedereen kunt beschuldigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              Bijna iedereen heeft vandaag één of andere smartphone. Trek foto's van de schade en de ID kaart van de tegenpartij. Stuur hem ook meteen een SMS met daarin de bevestiging van wat jullie hebben afgesproken. Nu heb je niets... wat kan leiden tot misverstanden en een heleboel discussie indien er toch een claim van komt.
                              niemand neemt zomaar foto's van mijn id.in geval van twijfel heb je aanrijdingsformulier.
                              wanneer ze zo wantrouwig zijn haal ik er politie bij.die mogen vaststellingen doen ,niet de eerste de beste met een smartfone.

Comment

Woon in de stad en sta altijd op straat geparkeerd. Mijn nummerplaat zit al vol blutsen van mensen die er me hunnen trekhaak heb en tegengezeten, en ook al best wat andere parkeerschade. Kan me ni schelen feitelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                  Woon in de stad en sta altijd op straat geparkeerd. Mijn nummerplaat zit al vol blutsen van mensen die er me hunnen trekhaak heb en tegengezeten, en ook al best wat andere parkeerschade. Kan me ni schelen feitelijk.
                                  Als je niet anders kan dan op straat parkeren moet je dat soort schade er inderdaad bijnemen.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

niemand neemt zomaar foto's van mijn id.in geval van twijfel heb je aanrijdingsformulier.
                                    wanneer ze zo wantrouwig zijn haal ik er politie bij.die mogen vaststellingen doen ,niet de eerste de beste met een smartfone.
                                    Dan zal je veel geluk mogen hebben dat ze willen komen. 4 jaar geleden had mijn vrouw een ongeval, ik reed voor haar met een andere wagen. Toen ik de politie belde, zeiden die dat ze niet meer komen voor blikschade, en als ik het per se wilde, zou ik zeker 2 uur moeten wachten, want ze waren bezig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dan zal je veel geluk mogen hebben dat ze willen komen. 4 jaar geleden had mijn vrouw een ongeval, ik reed voor haar met een andere wagen. Toen ik de politie belde, zeiden die dat ze niet meer komen voor blikschade, en als ik het per se wilde, zou ik zeker 2 uur moeten wachten, want ze waren bezig.
                                      2 jaar geleden ook aanrijding gehad in mijn recht.
                                      Politie gebeld en toen ik vermelde dat het -proper verwoord- een kleurling was die amper nederlands sprak en het dikke ambras ging worden als ze er niet snel waren, waren ze er heel snel
                                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

2 jaar geleden ook aanrijding gehad in mijn recht.
                                        Politie gebeld en toen ik vermelde dat het -proper verwoord- een kleurling was die amper nederlands sprak en het dikke ambras ging worden als ze er niet snel waren, waren ze er heel snel
                                        VOILA PROBLEEM OPGELOST.
                                        tis tenslotte hun job

Comment

Working...
                                        X