Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reisbijstand / pechverhelping Europa advies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Reisbijstand / pechverhelping Europa advies

Tijdens mijn zoektocht (vergelijk) naar een reisbijstand verzekering voor pechverhelping (evt voor maar 2 weken) op dit forum terecht gekomen op een oud topic , omdat er veel verandert is ondertussen een nieuwe topic.

Omdat er zoveel verschil is in prijs en wat er verzekerd is, mijn vraag om advies.

Wat en waarom mijn vraag :we gaan met een groep BMW Z3 en Z4 rijders naar Oostenrijk , Italië Zwitserland verkennen.
    Omdat mijn Z3tje 19jaar oud wordt dit jaar, zou ik toch graag een pechverhelping verzekering afsluiten (voor minimaal die periode van 17 dagen) met vervang wagen en voorzetting reis (oid) evt repatriëring ( medische kosten hoeft niet)

Zijn er hier mensen die mij iets kunnen aanraden of misschien afraden ??

Alvast hartelijk dank voor uw advies

Eric

Voor een auto van >10 jaar zal dit niet bij de gewone bijstandsverzekeraars te vinden zijn.
    Informeer eens via Erard-verzekeringen
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

1) Belfius assistance voor 1 jaar. ik betaal €150 voor 3 wagens per jaar allen +15jaar oud
      2) Bij total gaan tanken dan krijg je ook 3 weken, maar goed de kleine lettertjes lezen.

Auto naar huis brengen doen ze enkel als die daar binnen de 5 werkdagen niet kan gerepareerd worden. Je moet het op een akkoordje kunnen gooien met de garage waar die eventueel gesleept is want in CH betaal je u blauw letterlijk.
      Polo 6n 1.4

Comment

Dank U voor uw reactie, ik zal daar zeker ook eens informeren

Comment

Adac in Duitsland is heel goed.

Comment

Even gekeken, maar ADAC, maar mijn Duits is niet goedgenoeg om alles goed te begrijpen.

Comment

Informeer anders eens bij VAB ? Indertijd voor onze 'verhuisrit' naar Frankrijk was ik ook niet helemaal gerust met een 16 jaar oude barchetta. Het ging mij toen puur om pechverhelping en evt depannage voor die ene rit aangezien de auto België niet meer zou terugzien, en dat kon probleemloos en was niet eens zo duur.
              Maar nu praat ik wel over jaren geleden hè ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-T315 met Tapatalk

Last edited by Fre79; 19/01/2019, 03:51.

Comment

Als je wagen niet binnen de drie dagen hersteld kan worden, kunnen we hem repatriëren, op voorwaarde dat je hem laat herstellen in België. De leeftijd van je wagen speelt hierbij geen enkele rol.

Comment

Ook bij Belfius, 112 euro’s voor 3 wagens (9 jaar, 13 jaar en een oldtimer op gewone plaat 43 jaar)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    Ook bij Belfius, 112 euro’s voor 3 wagens (9 jaar, 13 jaar en een oldtimer op gewone plaat 43 jaar)
                    interessant en wat heb je dan allemaal ? europa ?

Comment

Inderdaad, ben ook wel benieuwd.

Moet je hiervoor ook klant zijn bij de bank, of ook de BA van de auto erbij nemen?

Comment

Working...
                      X