Tijdens mijn zoektocht (vergelijk) naar een reisbijstand verzekering voor pechverhelping (evt voor maar 2 weken) op dit forum terecht gekomen op een oud topic , omdat er veel verandert is ondertussen een nieuwe topic.
Omdat er zoveel verschil is in prijs en wat er verzekerd is, mijn vraag om advies.
Wat en waarom mijn vraag :we gaan met een groep BMW Z3 en Z4 rijders naar Oostenrijk , Italië Zwitserland verkennen.
Omdat mijn Z3tje 19jaar oud wordt dit jaar, zou ik toch graag een pechverhelping verzekering afsluiten (voor minimaal die periode van 17 dagen) met vervang wagen en voorzetting reis (oid) evt repatriëring ( medische kosten hoeft niet)
Zijn er hier mensen die mij iets kunnen aanraden of misschien afraden ??
Alvast hartelijk dank voor uw advies
Eric
Omdat er zoveel verschil is in prijs en wat er verzekerd is, mijn vraag om advies.
Wat en waarom mijn vraag :we gaan met een groep BMW Z3 en Z4 rijders naar Oostenrijk , Italië Zwitserland verkennen.
Omdat mijn Z3tje 19jaar oud wordt dit jaar, zou ik toch graag een pechverhelping verzekering afsluiten (voor minimaal die periode van 17 dagen) met vervang wagen en voorzetting reis (oid) evt repatriëring ( medische kosten hoeft niet)
Zijn er hier mensen die mij iets kunnen aanraden of misschien afraden ??
Alvast hartelijk dank voor uw advies
Eric
Comment