Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen Peugeot 308 Gti by Peugeot Sport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gestolen Peugeot 308 Gti by Peugeot Sport

Jammer maar helaas,de Gti is verdwenen deze nacht
    Gestolen dus, toen we vanochtend buiten kwamen om te vertrekken met de Ds4 van mijn vriendin vroeg ik haar waar is mijn auto???? En toen werden we beiden heel stil.
    Sleutels allebei nog binnen in de woning en auto weg. Nu heb ik deze nacht rond 2 uur wel geluid gehoord (een bonk???) maar niet veel aandacht aan besteed en dacht dat mijn vriendin naar de wc gegaan was.
    Mogelijk op een remorque getrokken of is zoiets niet denkbaar, de wagen stond op de oprit en die is haaks op de straat.
    Hij staat intussen geseind maar heb er weinig hoop in dat deze ooit nog terug boven water komt. Gelukkig is er een full omnium op, maar ga er sowieso een pak op verliezen.
    Wat een klotewereld!!!

Triestig.

Was het er ene die je kon starten zonder sleutel?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Fuck man, das kut.
      Die BPS edities zijn precies populair, bij onze zuiderburen verdwijnen de 208 BPS'en ook aan een sneltempo

Comment

Amai, dat is klote.
        En zomaar aan papieren geraken en zo, zal wel niet zo direct lukken. Mss verdwijnt die gewoon in het cricuit-wereldje?
        In Noord-Frankrijk zijn die kleine snelle wagens ook populair voor criminele feiten te plegen.

Dat moet dan inderdaad verschieten zijn. Is prachtig wagentje.

Hopelijk vinden ze hem nog terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Triestig.

Was ook mijn eerste gedacht.

Comment

Amai da's idd klote. Bij mij is ooit mijn bedrijfswagen gestolen tijdens een homejacking, en dat vond ik al zo beklijvend, maar als het je eigen auto is, nog 10 keer erger natuurlijk.

Lijkt mij nu ook niet meteen de meest populaire auto voor autodieven, maar zal wsl wel op bestelling uit Frankrijk zijn, neem ik aan
            Wel bizar van die sleutels.

Comment

Ze kunnen met zo een transponder bakje het signaal oppikken van u sleutels.
              ENKEL als die sleutels op het gelijkvloers liggen. Liggen ze boven dan kunnen ze dat signaal niet oppikken.... maar hebde wel kans dat ze binnenkomen

Comment

Ze mogen eens gaan rondneuzen bij de pakjescouriers, die komen overal en weten waar er gewilde auto's buitenstaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                  Triestig.

Ja, uiteraard keyless entry. Heb niet al teveel vertrouwen in die toestanden.

Comment

En nu nog minder waarschijnlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      In Noord-Frankrijk zijn die kleine snelle wagens ook populair voor criminele feiten te plegen.

Dat moet dan inderdaad verschieten zijn. Is prachtig wagentje.

Hopelijk vinden ze hem nog terug.
                      Ja, maar in welke staat? Zoals je al zei criminele feiten mee plegen (daar dacht mijn vriendin ook direct aan) en dan maar in brand steken na bewezen diensten .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        En nu nog minder waarschijnlijk

Yep, en dan willen ze binnenkort zoals op de Ds3 Crossback openen en starten met de Smartphone???
                        Dat de verzekeringen dat toelaten?

Comment

Voor mij hadden ze destijds de mijne ook niet hoeven terug vinden, want inderdaad, wat is er dan allemaal mee gebeurd?

Zijn er bij jou id buurt niet veel verkeerscamera's en traject controles?
                          Hier in de Kempen is het er van vergeven, maar het heeft de inbraken plagen en auto diefstallen wel gedecimeerd moet ik zeggen.

Comment

In alle geval allemaal héél erg bedankt voor het medeleven , het maakt men dag toch net dat ietsje beter te dragen. Ik kan je wel verzekeren dat je effe heel stil wordt van zo’n gebeuren. En er kruipt sowieso een gevoel van onveiligheid in je lijf ook al was je er niet rechtstreeks bij betrokken.

Comment

Ik weet perfect wat je bedoelt. Omdat ik zelf nogal veel in't buitenland zit, wilde mijn vrouw toen ook niet meer alleen thuis blijven voor een tijdje, en is er ook meteen een alarminstallatie gekomen.
                              Veel van mijn vrienden zeiden toen van..."die zet je toch alleen maar in't begin op".
                              Maar tot op de dag van vandaag, staat die elke dag netjes aan als we gaan slapen of het huis uit gaan.

Bij ons hadden ze dan ook nog's binnen gezeten terwijl we boven lagen te slapen. Heel bizar gevoel als je dan beneden komt.

Was toen een VW Passat, maar ook nooit nog iets van gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Voor mij hadden ze destijds de mijne ook niet hoeven terug vinden, want inderdaad, wat is er dan allemaal mee gebeurd?

Zijn er bij jou id buurt niet veel verkeerscamera's en traject controles?
                                Hier in de Kempen is het er van vergeven, maar het heeft de inbraken plagen en auto diefstallen wel gedecimeerd moet ik zeggen.
                                Ja bijna, de politie die geweest is (overigens wel vriendelijk!) wist te zeggen dat de palen aan de op en afrit van de E40 (Ternat) er wel staan maar de camera’s er nog niet geplaatst zijn. Denk dat het nadelig is als je kort bij een autostrade af/oprit woont, ze zijn dan snel weg. Er wordt hier trouwens behoorlijk wat ingebroken .
                                Op zo een moment denk ik dan weer dat ze maar camera’s hangen, ik heb toch niks te verbergen.
                                Ja, bij ons ook een huisalarm (na inbraak) en ook dat staat altijd aan bij afwezigheid en in de nachtelijke uren, met meldkamer en melding via telefoon in geval van onregelmatigheden.
                                Last edited by V-zesserke; 15/01/2019, 12:48.

Comment

Is bij mij net zo, ik woon ook maar op 1km van de oprit van de snelweg, en dan ook nog maar 10km van de Nederlandse grens.
                                  Bij ons waren autodiefstallen een echte plaag vooraleer de camera's er hingen. Vooral VW en Mercedes was niet bij te houden.

Dus wat mij betreft zijn die camera's een zegen.

Comment

Het is dan streekgebonden. Bij ons zijn het hoofdzakelijk inbraken in auto's, maar geen autodiefstallen. 9/10 wagens waar ingebroken wordt bij ons, is BMW. Dus als ik ooit ne beemer heb die buiten moet staan, mag ik zeker zijn dat die 2 à 3 x eraan is voor de 4 jaar om is.

Comment

Hier is rond kerst een 10 jaar oude Bmw break gestolen.
                                      Inbraak ‘s nachts in huis voor de sleutels en weg er mee.
                                      Wie pakt daar nu zoveel risico voor.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Shit seg, komt da tegen! Nergens een buur die camera's staan heeft ofzo? Ne mens vraagt zich af hoe ze het gedaan krijgen zonder iemand ook maar iets gezien heeft.

Comment

Working...
                                        X