Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Garmin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Hier ook vandaag nog één toegekregen in het ...jawel, Frans.
    Had mij al eens een keer uitgeschreven maar blijkbaar werken ook die systemen niet naar behoren bij MB.
    Ook al Zelfs dat krijgen ze niet voor mekaar. Denk dat ik mijn 300€ cashback ook stilaan mag vergeten. Ga mijn huid wel duur verkopen, principe hé. Als je auto's met leugens verkoopt moet je ook tegen de reactie kunnen. Gelukkig valt de auto mee en moet ik er dus ook nooit meer zijn (hout vasthouden)
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat ligt niet aan Garmin hoor

Waarom denkt ge dat ze de West-Vlamingen altijd ondertitelen?
      Kunnen Limburgers dan wel (snel genoeg) lezen?

Eigen Kweek is niet ondertiteld, en af en toe wel geel plat. Ik vraagh me af en toe opregt af of de rest van get land dit wel behrijpt
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

ik alleszins, maar deed vanaf mijn 15 vakantiewerk aan zee in een resto

Comment

garmin stuurt ons via gent naar wenduine

toen ik dat voor het eerst zag dacht ik dat de instellingn niet goed stonden, maar na 3 c klasses met garmin weet ik dat garmin vindt dat je via binnenwegn moet rijden

Comment

vlg mij is mbux gewoon standaard en overtreft command

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ik alleszins, maar deed vanaf mijn 15 vakantiewerk aan zee in een resto
              Daar spreken ze vanalles, maar geen Westvlaams
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

in die fam spraken ze westfluuts, resto was internationaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Kunnen Limburgers dan wel (snel genoeg) lezen?

Eigen Kweek is niet ondertiteld, en af en toe wel geel plat. Ik vraagh me af en toe opregt af of de rest van get land dit wel behrijpt
                  Ik kreeg altijd vaak te horen dat ik veel te snel praat, maar ons dialect wijkt af van het trage Hasselts. Veel mensen beginnen zo onnozel hasselts te imiteren als ze horen da ik van Limburg ben, terwijl zelfs ons AN zo niet klinkt.

Als geboren Limburger, 50% BE en 50% NL Limburger, getrouwd met een Oost-Vlaamse, versta ik wonderbaarlijk elk dialect uit BE en uit NL. Behalve het Fries. Een enkele keer kom ik wel eens een Oost- of West-Vlaming tegen waar ik wat moeite mee heb, maar dat ligt dan vooral aan hen
                  Mijn dialect is het Maaskants dat voor sommigen een aparte taal lijkt en ik denk ook het moeilijkste dialect in België dat eveneens ook aan de andere kant van de Maas gesproken wordt.

Vermits ik ben opgegroeid bij de Limburgse bompa en Duitse bomma, ben ik ook nog Duitstalig en versta ik ook heel wat Duitse dialecten

Dus ge ziet, ik kan op heel wa plaatsen komen Enkel mijn frans is minder.

Maar wat wel opvalt is dat ze in Antwerpen en West-Vlaanderen maar 1 taal hebben, en dat ze ni beseffen da er ook AN bestaat

Comment

persoonlijk vind ik dat dialecten er aan sneltempo uitgaan, als ik onze jeugd hoor praten, klappen die geen antwerps meer maar het algemeen soaps en jeugdreeks, hetzelfde in het waasland waar ik werk, die gebruiken zelfde tussentaal

Comment

Om on topic te blijven. Madame Mbux zou zeggen met zo'n taaltjes: "Wat wilt u doen?" of "wat zegt u?"
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik kreeg altijd vaak te horen dat ik veel te snel praat, maar ons dialect wijkt af van het trage Hasselts. Veel mensen beginnen zo onnozel hasselts te imiteren als ze horen da ik van Limburg ben, terwijl zelfs ons AN zo niet klinkt.
                        +100 !!!
                        Op ze plat Mèchels gezag: doa kriegsze de krelkespis van ! ;-)
                        En het Hasselts hoor ik écht niet graag :-)

Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten

+100 !!!

Es ste dat mèr wets.

Comment

+100 !!!

Plat Mechels is dan ook een vettig taaltje!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Plat Mechels is dan ook een vettig taaltje!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Ik mis hier nu via dat Tapatalk gedoe écht wel mijn coolesmileymetzonnebril nondedju ! :-)

Comment

Ik mis hier nu via dat Tapatalk gedoe écht wel mijn coolesmileymetzonnebril nondedju ! :-)

Mijn vrouw is een Mechelerke, ze kan het wel maar spreekt dat nooit om die reden. Is ook zo niet opgevoed maar wel in AN.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske501 Bekijk Berichten
                                  Ik ben van plan eens goed mijn gedacht te gaan zeggen op het salon en de omstaanders gaan van het schouw kunnen mee genieten, dat kan ik je verzekeren.
                                  Een goede raad, BLIJF WEG VAN MERCEDES-GARMIN !!!!
                                  En? Gelukt? Ik moet dat ook eens dringend gaan doen maar dan bij een van hun stealers. Schrijven en mailen helpt toch niet want ze antwoorden niet eens.

Comment

Beste,
                                    Door omstandigheden de ganse week niet buiten geweest.

Joske

Comment

Spijtig

Comment

Working...
                                      X