Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groepsaankoop ev

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• groepsaankoop ev

voor de geintreseerden ....samenelectrisch .be
    Last edited by ; 19/01/2019, 13:52.

Doe mee aan de groepsaankoop elektrische wagen van Bobex i.o.v. de Vlaamse overheid. Ontdek hier alle wagens uit de groepsaankoop.

Z4 M40i

Comment

zelf onderhandelen levert tot 1500 extra korting op (bij een stock leaf), bij de rest minder

Op dag één van de groepsaankoop voor elektrische wagens die de overheid organiseerde, registreerden zich al bijna duizend geïnteresseerden. Maar doe je via samenelektrisch.be écht wel de beste koop? Niet per se, zo blijkt. Met een beetje onderhandelen, steek je al snel tot bijna 1.500 euro extra in je zak.

Comment

onderhandelen met de voorwaarden van een groepsaankoop in handen maakt het mss wat makkelijker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
          onderhandelen met de voorwaarden van een groepsaankoop in handen maakt het mss wat makkelijker
          Is gelijk de groepsaankopen voor je energieleverancier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

ze zijn erg snel 0938 ingevuld interesse laadpaal, 1013 tel van de firma !

...op een zaterdag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Is gelijk de groepsaankopen voor je energieleverancier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              mss wel,maar 2 tal jaar geleden was een korting verkrijgen op een ev niet bestaande.
              dankzij groepsaankopen komt er beetje bij beetje wat beweging in.
              hoewel ik in princiepe tegen de kortingpolitiek ben zou je gek zijn niet te proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                zelf onderhandelen levert tot 1500 extra korting op (bij een stock leaf), bij de rest minder

Op dag één van de groepsaankoop voor elektrische wagens die de overheid organiseerde, registreerden zich al bijna duizend geïnteresseerden. Maar doe je via samenelektrisch.be écht wel de beste koop? Niet per se, zo blijkt. Met een beetje onderhandelen, steek je al snel tot bijna 1.500 euro extra in je zak.

zijn er dan stock leafs beschikbaar?

Comment

volgens dat artikel, bij 1 dealer, wel

Comment

lijkt me vreemd,als je hoort van de levertijden

Comment

klachten@hln.be

Comment

stock willekurige dealer, goegel leaf in stock

Stockwagens Nissan, Isuzu, Maxus en Ligier: nieuw en onmiddellijk beschikbaar, gezocht in regio Sint-Gillis-waas? Garage De Witte is je partner. Stockacties Qashqai, X-Trail, Micra, Juke, Leaf, Navara. D-Max

Comment

ok,allen daarheen

Comment

ok,allen daarheen
                            ik vrees alleen dat het voor hier een beetje beneden hun stand is

Comment

ben aan het twijfelen over een model s met levenslang gratis stroom, maar ik vrees dat mijn s met trillende diesel uiteindelijk beter rijdt, en we zijn een forum van autoliefhebbers we willen allemaal de beste (compromis voor onszelf)

Comment

natuurlijk,ik ga niet zeggen dat ik in zoiets niet gezien wil worden.
                                en dan houden ze het nog braaf,lol

Comment

ok,allen daarheen
                                  Amusement zou ik zo zeggen.
                                  Ga ik wel een pintje drinken in mijn stamcafé in tussentijd terwijl ik door het raam naar mijnen diesel kijk

Comment

Toch wel heel geïnteresseerd om de 2de wagen die ik als woon-werk gebruik (diesel bakkersottooke-140km/dag) te vervangen door een Zoë Bose 110. Dat is nu 19.250€ plus batterijhuur en dat is betaalbaar. De Leaf interesseert mij ook maar is boven budget. Ik moet als treinbestuurder alles zelf betalen en kan quasi nooit met het openbaar vervoer naar het werk. Ik ben een autoliefhebber maar ik heb ook een verantwoordelijkheidsgevoel naar de volgende generaties toe. Twee diesels, dat stoort mij in deze tijden.
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                      Toch wel heel geïnteresseerd om de 2de wagen die ik als woon-werk gebruik (diesel bakkersottooke-140km/dag) te vervangen door een Zoë Bose 110. Dat is nu 19.250€ plus batterijhuur en dat is betaalbaar. De Leaf interesseert mij ook maar is boven budget. Ik moet als treinbestuurder alles zelf betalen en kan quasi nooit met het openbaar vervoer naar het werk. Ik ben een autoliefhebber maar ik heb ook een verantwoordelijkheidsgevoel naar de volgende generaties toe. Twee diesels, dat stoort mij in deze tijden.
                                      Dan zijt gij anders als mijne maat treinbestuurder. Die ruilde zijne vervuilende oude Vitara omwille LEZ in om nu te gaan werken met een Nissan Navara V6 diesel

Comment

Verschil moet er zijn, eh.
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
                                        X