voor de geintreseerden ....samenelectrisch .be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
groepsaankoop ev
Collapse
X
-
zelf onderhandelen levert tot 1500 extra korting op (bij een stock leaf), bij de rest minder
Op dag één van de groepsaankoop voor elektrische wagens die de overheid organiseerde, registreerden zich al bijna duizend geïnteresseerden. Maar doe je via samenelektrisch.be écht wel de beste koop? Niet per se, zo blijkt. Met een beetje onderhandelen, steek je al snel tot bijna 1.500 euro extra in je zak.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenonderhandelen met de voorwaarden van een groepsaankoop in handen maakt het mss wat makkelijker
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Is gelijk de groepsaankopen voor je energieleverancier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dankzij groepsaankopen komt er beetje bij beetje wat beweging in.
hoewel ik in princiepe tegen de kortingpolitiek ben zou je gek zijn niet te proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelf onderhandelen levert tot 1500 extra korting op (bij een stock leaf), bij de rest minder
Op dag één van de groepsaankoop voor elektrische wagens die de overheid organiseerde, registreerden zich al bijna duizend geïnteresseerden. Maar doe je via samenelektrisch.be écht wel de beste koop? Niet per se, zo blijkt. Met een beetje onderhandelen, steek je al snel tot bijna 1.500 euro extra in je zak.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenok,allen daarheen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenok,allen daarheen
Ga ik wel een pintje drinken in mijn stamcafé in tussentijd terwijl ik door het raam naar mijnen diesel kijk
Comment
-
Toch wel heel geïnteresseerd om de 2de wagen die ik als woon-werk gebruik (diesel bakkersottooke-140km/dag) te vervangen door een Zoë Bose 110. Dat is nu 19.250€ plus batterijhuur en dat is betaalbaar. De Leaf interesseert mij ook maar is boven budget. Ik moet als treinbestuurder alles zelf betalen en kan quasi nooit met het openbaar vervoer naar het werk. Ik ben een autoliefhebber maar ik heb ook een verantwoordelijkheidsgevoel naar de volgende generaties toe. Twee diesels, dat stoort mij in deze tijden.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenToch wel heel geïnteresseerd om de 2de wagen die ik als woon-werk gebruik (diesel bakkersottooke-140km/dag) te vervangen door een Zoë Bose 110. Dat is nu 19.250€ plus batterijhuur en dat is betaalbaar. De Leaf interesseert mij ook maar is boven budget. Ik moet als treinbestuurder alles zelf betalen en kan quasi nooit met het openbaar vervoer naar het werk. Ik ben een autoliefhebber maar ik heb ook een verantwoordelijkheidsgevoel naar de volgende generaties toe. Twee diesels, dat stoort mij in deze tijden.
Comment
Comment