Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groepsaankoop ev

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
    Verschil moet er zijn, eh.
    Yep, maar op elentrik rijden zijt ge al gewoon hé
    Maar hij had ook een 4 x 4 nodig omdat zijn vriendin paarden heeft en ze daar enkel met water en dergelijke kunnen geraken met een 4 x 4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dan zijt gij anders als mijne maat treinbestuurder. Die ruilde zijne vervuilende oude Vitara omwille LEZ in om nu te gaan werken met een Nissan Navara V6 diesel
      tja als je gewoon bent om met een log monster te rijden zoals een trein snap ik dat je je niet thuisvoelt in een micra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
        Toch wel heel geïnteresseerd om de 2de wagen die ik als woon-werk gebruik (diesel bakkersottooke-140km/dag) te vervangen door een Zoë Bose 110. Dat is nu 19.250€ plus batterijhuur en dat is betaalbaar. De Leaf interesseert mij ook maar is boven budget. Ik moet als treinbestuurder alles zelf betalen en kan quasi nooit met het openbaar vervoer naar het werk. Ik ben een autoliefhebber maar ik heb ook een verantwoordelijkheidsgevoel naar de volgende generaties toe. Twee diesels, dat stoort mij in deze tijden.
        verstandige keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

tja als je gewoon bent om met een log monster te rijden zoals een trein snap ik dat je je niet thuisvoelt in een micra
          Denk dat de paarden van zijn vriendin zouden omkomen van den dorst, moest hij met ne Micra rijden. We komen vaak met de MTB langs die weide en daar kunt ge enkel met ne 4x4 of tractor komen.

Comment

Best dit ook even lezen dan: https://www.hln.be/de-krant/ombudsma...agen~ae90615b/

Comment

tja,kritiek zal er altijd wel zijn,ik heb de mijne gekocht via een groepsaankoop eind 2016.
              toen is alles correct verlopen en was de prijs intressant.
              enige minpunt was toen de administratie rompslomp met de overheidspremie(heeft niets met groepsaankoop te maken)
              kortingen op ev was toen totaal onbestaande.
              het staat iedereen vrij erop in te gaan of niet,sommigen vinden het leuk weken alle dealers af te rijden om te gaan pingelen over 200 euro,ik kan mijn tijd veel beter gebruiken.

Comment

tja,kritiek zal er altijd wel zijn,ik heb de mijne gekocht via een groepsaankoop eind 2016.
                toen is alles correct verlopen en was de prijs intressant.
                enige minpunt was toen de administratie rompslomp met de overheidspremie(heeft niets met groepsaankoop te maken)
                kortingen op ev was toen totaal onbestaande.
                het staat iedereen vrij erop in te gaan of niet,sommigen vinden het leuk weken alle dealers af te rijden om te gaan pingelen over 200 euro,ik kan mijn tijd veel beter gebruiken.
                Met die laatste zin toont ge eigenlijk aan dat ge in principe geen autoliefhebber zijt. Gewoon uwe tijd veel beter kunnen gebruiken ipv dealers af te gaan. Een echte autoliefhebber doet niet liever dan dealers af te gaan, offertes te laten maken, testritten versieren, configuraties aanpassen,... . Het bekende zinnetje 'The chase is better than the catch' is vaak van toepassing bij de echte autoliefhebbers.

Comment

ik ben zeker een autoliefhebber,volg alles al meer dan 30 jaar,ook profecioneel,maar ik hou niet van dat spelleke afbieden,ik verkies van de eerste keer een juiste prijs,wie me na een tweede" bezoek een extra korting beloofd vertrouw ik nooit meer,want die probeerde me de eerste keer te bedriegen.maar ieder zen hobby

Comment

,ik verkies van de eerste keer een juiste prijs,wie me na een tweede" bezoek een extra korting beloofd vertrouw ik nooit meer,want die probeerde me de eerste keer te bedriegen.maar ieder zen hobby
                    Klopt 100%

Comment

Idd ik zie ook niet in wat dit met liefhebberij te maken heeft. Ge kiest nen auto die ge wilt, vraagt de beste prijs aan de dealer, bevalt die u niet dan koopt ge ergens anders, ik hou ook niet van onderhandelen.

Comment

de bodemprijs onderhandelen is vaak achteraf het dubbele betalen qua onderhoud
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Hier is geld voor ze..
                          Ik ga die conferentie 2 jaar geleden nooit vergeten, dat een ingenieur van Eandis waarschuwde dat België aan de EV onmogelijk is voor het netwerk dat we nu hebben . Hier komen vodden van.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                            daar heb je nog een argument

Comment

zal wel meevallen bij een EV ?

Comment

dat zou altijd moeten meevallen... maar men vindt het blijkbaar normaal om voor een simpele oliewissel 600€ te vragen
                                www.peugeotforum.be

Comment

ik ben zeker een autoliefhebber,volg alles al meer dan 30 jaar,ook profecioneel,maar ik hou niet van dat spelleke afbieden,ik verkies van de eerste keer een juiste prijs,wie me na een tweede" bezoek een extra korting beloofd vertrouw ik nooit meer,want die probeerde me de eerste keer te bedriegen.maar ieder zen hobby
                                  Volledig mee eens maar een/één vergelijking moet er toch zijn. Mijn huidige bestelling bij de dealer van mijn keuze was er bonk op. Die verkoper heeft maar één offerte gemaakt maar was €3700 beterkoop dan deze van bij een andere grotere dealer die we een week daarvoor hadden laten maken en die prijs wist hij niet. Dus, eerlijke offerte gekregen en ook onmiddellijk goedgekeurd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

dat zou altijd moeten meevallen... maar men vindt het blijkbaar normaal om voor een simpele oliewissel 600€ te vragen
                                    ik kan het zelf niet beter uitdrukken,onlangs nog ene die een grote beurt met 1000 euro schappelijk vond.......
                                    zulke wagen vliegt bij mij onmiddelijk buiten

Comment

ik kan het zelf niet beter uitdrukken,onlangs nog ene die een grote beurt met 1000 euro schappelijk vond.......
                                      zulke wagen vliegt bij mij onmiddelijk buiten

Als ge geen nood hebt aan een grote wagen en/of groot rijbereik, kunt ge idd zo redeneren.

Comment

Ik vraag me toch af welke van de 4 auto's uit deze groepsaankoop het meeste gekozen word.
                                        ​​​​​​
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

dat zullen we pas over enkele maanden weten zeker?
                                          het hadden er wel meer dan 4 mogen zijn ......

Comment

Working...
                                          X