Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
groepsaankoop ev
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendat zou altijd moeten meevallen... maar men vindt het blijkbaar normaal om voor een simpele oliewissel 600€ te vragen
Comment
-
Comment
-
Allemaal BS jongens, hangt er gewoon vanaf waar je op onderhoud gaat. Als je bij de stealer gaat, ja dan ga je dokken. Zoek een goede onafhankelijke met eerlijke prijzen en gespecialiseerd in jouw merk. Imago speelt daar geen rol, die moeten geen verkopertjes met plastron onderhouden, of een dikke showroom.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtennogmaals grootte vd auto doet er niet toe
't is eerder imago dat ge betaaltOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
ik ga bij de dealer en betaal even veel als bij een onafhankelijke
't wel degelijk imago dat ge betaalt: de fijne zeteltjes, de expressomachine, de poetsvrouw,...
- Likes 1
Comment
-
da's een keuze van wie de garage uitbaat en wie er naartoe gaat.
als ge 't kunt betalen (of de firma), geen probleem. Maar ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik ga bij de dealer en betaal even veel als bij een onafhankelijke
't wel degelijk imago dat ge betaalt: de fijne zeteltjes, de expressomachine, de poetsvrouw,...
Trouwens, bij een stealer mag je niet eens de werkplaats meer in, toch niet bij BMW. Daar worden dan allerlei drogredenen op geplakt. Als je dan wat uitleg vraagt aan de persoon achter de toonbank, dan valt die uit de lucht
Het is gewoon niets voor mij, die afgelikte toestanden. Geef mij maar een garage waar je meteen in de werkplaats komt.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik kan mis zijn, maar ik dacht dat er een ander topic was dat over onderhoudsprijzen ging?
Hier ging het toch over de groepsaankoop van ev's ....Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Dat geloof je toch zelf niet. Denk je dat alles hierboven niet doorgerekend wordt? Ik betaal sowieso meer bij een stealer van BMW.
Trouwens, bij een stealer mag je niet eens de werkplaats meer in, toch niet bij BMW. Daar worden dan allerlei drogredenen op geplakt. Als je dan wat uitleg vraagt aan de persoon achter de toonbank, dan valt die uit de lucht
Het is gewoon niets voor mij, die afgelikte toestanden. Geef mij maar een garage waar je meteen in de werkplaats komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende bodemprijs onderhandelen is vaak achteraf het dubbele betalen qua onderhoud
Bij mijn merk Mazda liggen de onderhoudsprijzen vast. Ik weet nu al wat ik bij een 4e of 7e onderhoud ga moeten betalen. Die bedragen zijn te raadplegen op de officiële Mazda site.
Als je echt spreekt uit ervaring, als er merken zijn die het zo spelen, dan snap ik niet dat je daar gewoon mee akkoord gaat.
Comment
-
Wel, dan zou mijn volgende alvast geen Duitser met een sensor van 1000 zijn. Maar door het feit dat er zijn die hun volgende wagen dan toch weer bij die 'stealers' kopen, geven ze hen een reden om de volgende keer 1100 voor die sensor te vragen.
Comment
-
Wij gaan voor onderhoud bij een onafhankelijke VAG specialist, net geen 50% goedkoper als bij de dealer en werkt met OEM onderdelen. Dat die nog flexibel is qua openingstijden en 400m van ons deur zit is helemaal mooi.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk kan mis zijn, maar ik dacht dat er een ander topic was dat over onderhoudsprijzen ging?
Hier ging het toch over de groepsaankoop van ev's ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Dat geloof je toch zelf niet. Denk je dat alles hierboven niet doorgerekend wordt? Ik betaal sowieso meer bij een stealer van BMW.
Trouwens, bij een stealer mag je niet eens de werkplaats meer in, toch niet bij BMW. Daar worden dan allerlei drogredenen op geplakt. Als je dan wat uitleg vraagt aan de persoon achter de toonbank, dan valt die uit de lucht
Het is gewoon niets voor mij, die afgelikte toestanden. Geef mij maar een garage waar je meteen in de werkplaats komt.
Dus hoe ik dat uitleg? Net zoals hierboven: iemand betaalt de weelde die je als klant 'krijgt' en dat ben je uiteindelijk zelf. Als jij 'je' dealer uitperst tot de laatste cent om maar de auto daar zo goedkoop mogelijk gekocht te krijgen, gaat die jou later op één of andere manier terugpakken. Ik doe daar niet aan mee, maar moet dan ook NOOIT betalen voor een vervangwagen, doet men geen ongevraagde dingen aan de auto, wordt er steeds met mij correct overlegd hoe iets moet hersteld worden... kortom men probeert mij niet constant te naaien omdat ik dat met hun ook gedaan heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
ik ga bij de dealer een paar dorpen verderop, niet bij de dealer in de stad vlakbij waar ik woon. Verschil tussen beiden is het dubbele tot het drievoudige voor hetzelfde onderhoud. Dus ja, er zijn wel degelijk verschillen qua prijzen tussen dealers. Die van mij heeft geen blitse showroom, biedt geen cappuccino aan, staan afstandse zetels in de showroom. Maar ik kan nog wel gewoon naar mijn auto gaan kijken en met de mechanieker (die ik zelf ook ken) gewoon gaan praten over mijn auto. Ook over andere dingen trouwens.
Dus hoe ik dat uitleg? Net zoals hierboven: iemand betaalt de weelde die je als klant 'krijgt' en dat ben je uiteindelijk zelf. Als jij 'je' dealer uitperst tot de laatste cent om maar de auto daar zo goedkoop mogelijk gekocht te krijgen, gaat die jou later op één of andere manier terugpakken. Ik doe daar niet aan mee, maar moet dan ook NOOIT betalen voor een vervangwagen, doet men geen ongevraagde dingen aan de auto, wordt er steeds met mij correct overlegd hoe iets moet hersteld worden... kortom men probeert mij niet constant te naaien omdat ik dat met hun ook gedaan heb.
Comment
Comment