Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groepsaankoop ev

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

oef
    Euhm, maar ze staan toch steeds te popelen om met de Tiguan ergens heen te gaan. Moesten ze allemaal met het geld kunnen smijten, dan reden de meeste wel met een SUV. Maar schiet me net te binnen dat de vriendin van die met zijne Auris Hybride sinds kort een Skoda Karoq heeft Dus ben niet de enige.
    En ene heeft toen ook getwijfeld om direct na mij eveneens een Tiguan te kopen, maar hij heeft thuis Ford met de paplepel ingekregen en toen bestond de AllSpace nog niet en heeft hij nog een S-Max gekocht omdat hij absoluut die 7 plaatsen wil. Moest de Allspace re zijn geweest, dan reed die daar nu mee.

En last, but not least, die met zijne Auris Hybride mag zich dit jaar van het werk een RAV4 bestellen en gaat dat ook doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      10 posts over de groepsaankoop en 60 over onderhoud en verwijten.
      Misschien is het eerste niet interessant genoeg om een topic mee vol te lullen :-P

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Euhm, maar ze staan toch steeds te popelen om met de Tiguan ergens heen te gaan. Moesten ze allemaal met het geld kunnen smijten, dan reden de meeste wel met een SUV. Maar schiet me net te binnen dat de vriendin van die met zijne Auris Hybride sinds kort een Skoda Karoq heeft Dus ben niet de enige.
        En ene heeft toen ook getwijfeld om direct na mij eveneens een Tiguan te kopen, maar hij heeft thuis Ford met de paplepel ingekregen en toen bestond de AllSpace nog niet en heeft hij nog een S-Max gekocht omdat hij absoluut die 7 plaatsen wil. Moest de Allspace re zijn geweest, dan reed die daar nu mee.

En last, but not least, die met zijne Auris Hybride mag zich dit jaar van het werk een RAV4 bestellen en gaat dat ook doen.
        en wat is uw punt ?

Comment

en wat is uw punt ?
          Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Moesten ze allemaal met het geld kunnen smijten, dan reden de meeste wel met een SUV.
          Dat mensen met een SUV meer geld hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

of dat ze geen kinderen hebben die zich tijdens de betoging hees staan schreeuwen om meer aandacht voor het milieu. Of misschien worden die kinderen graag afgehaald aan het station met de Suf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Wa heeft dat ermee te maken. Ik bedoelde daarmee dat die mensen een auto hebben en niet zomaar met geld kunnen/willen smijten voor ne nieuwe auto int algemeen, eender welk model. Maar moest het geld er wel zijn, dan kochten ze wss een SUV. Ene heeft al een Navara, een ander een Karoq en eind dit jaar komt er nog een RAV4 en nen andere die twijfelde tussen Tiguan en S-Max en heeft de S-Max gekozen voor de 7 plaatsen. En nen laatste die rijdt zijn auto’s naar de eeuwige jachtvelden, maar moest die vernieuwen, zou het wss ook wel wat suv achtig worden omdat de monovolumes wat uitgestorven geraken.

Comment

of dat ze geen kinderen hebben die zich tijdens de betoging hees staan schreeuwen om meer aandacht voor het milieu. Of misschien worden die kinderen graag afgehaald aan het station met de Suf.
                Gekke redenering. Er zijn massa’s mensen die met een gewone wagen rijden, maar wel elke verplaatsing ermee doen. Ik maak veel kms door mijn werk, maar in het weekend staat de auto heel vaak stil omdat we veel met de fiets en te voet doen. Dus ik schaam me niet met mijne Tiguan die 6 liter verbruikt tegenover mensen met een 10 jaar oud krel dat een pak meer verbruikt en uitstoot en zelfs gebruikt wordt om naar de bakker om de hoek te gaan.

Dus, desondanks ik met een SUV’ke rij, zijn er nog een pak andere mensen zonder SUV die het milieu een pak meer belasten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Gekke redenering. Er zijn massa’s mensen die met een gewone wagen rijden, maar wel elke verplaatsing ermee doen. Ik maak veel kms door mijn werk, maar in het weekend staat de auto heel vaak stil omdat we veel met de fiets en te voet doen. Dus ik schaam me niet met mijne Tiguan die 6 liter verbruikt tegenover mensen met een 10 jaar oud krel dat een pak meer verbruikt en uitstoot en zelfs gebruikt wordt om naar de bakker om de hoek te gaan.

Dus, desondanks ik met een SUV’ke rij, zijn er nog een pak andere mensen zonder SUV die het milieu een pak meer belasten.
                  voor sommige mensen kan een suv nuttig zijn, maar de suv als modeverschijnsel is zeer jammer

Comment

voor sommige mensen kan een suv nuttig zijn, maar de suv als modeverschijnsel is zeer jammer
                    Smaken verschillen zoals altijd al gezegd. Gij vindt dat spijtig, ik niet. Ik heb altijd graag trucks en SUV’s gezien.
                    Zelf rij ik ermee omwille mijne rug. Een monovolume zou ook gaan, maar veel te beperkte keuze en velen ook duur en veel CO2.

Moest ik niets aan mijne rug hebben, keek ik naar een break. Gewoon al omdat ik dan een pak meer keuze heb en grotere koffer. Maar de laatste 2 jaar nog geregeld met allerlei lage modellekes gereden, en telkens weer last van de rug.

Maar moest ik dan privé kopen, dan was het nen GLE Coupé

Comment

Working...
                    X