Oorspronkelijk geplaatst door Phate
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tijdelijke inschrijving voertuig
Collapse
X
-
Dan is het een hogere rente en kom uit rond de 400-450 euro voor één jaar. Maar kunt altijd es wat banken contacteren of een kortere duurtermijn mogelijk is?
Of eens kijken hoe het zit met een vervroegde afbetaling? Bij een hypothecaire lening betaal je 3 maanden rente als "boete" bij een vervroegde aflossing. Dus als je één maand later de auto verkoopt zou je 1 + 3 maand rente moeten betalen. Als het hetzelfde systeem zou zijn, dat weet ik echter niet. Als dat gaat, dan kost het je 130 a 150 euro, ondanks de hogere rente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenDan is het een hogere rente en kom uit rond de 400-450 euro voor één jaar. Maar kunt altijd es wat banken contacteren of een kortere duurtermijn mogelijk is?
Of eens kijken hoe het zit met een vervroegde afbetaling? Bij een hypothecaire lening betaal je 3 maanden rente als "boete" bij een vervroegde aflossing. Dus als je één maand later de auto verkoopt zou je 1 + 3 maand rente moeten betalen. Als het hetzelfde systeem zou zijn, dat weet ik echter niet. Als dat gaat, dan kost het je 130 a 150 euro, ondanks de hogere rente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David97 Bekijk BerichtenIk vroeg advies, niet om onnuttige commentaar waar ik helemaal niets aan heb.
Als dat geen goed advies is :-)
Oorspronkelijk geplaatst door David97 Bekijk BerichtenEn sorry maar ik zal zelf wel beter weten of ik het financieel aankan of niet. Dat zijn niet langer uw zaken, uw reactie gaat er over.
Oorspronkelijk geplaatst door David97 Bekijk BerichtenDus kijk jij maar zelf naar BMW's met uwe Dacia ,zure mens Ik vroeg hier advies, en ik krijg zo een reactie als die van u, onnozelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Ik dacht toch dat ik advies gaf : verkoop de ene auto en rij met de andere, en zet het geld van de verkoop op de bank - 2 vliegen in 1 klap !
Als dat geen goed advies is :-)
Eh ? Gast, ge zegt het zelf : door financiële redenen moet ik éérst ..
Hela hela, mij zure mens en onnozelaar noemen, tot daar aan toe, maar ik rij niet met een Dacia hoor, dat is er ook over :-D
Als jij dat goed advies vind... Bedankt voor de informatie, en neen ik koop geen Dacia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenValt wel op dat je er altijd wel tussen zit he RX-8 , zal toch wat van waar zijn.
Het is winter voor iedereen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenValt wel op dat je er altijd wel tussen zit he RX-8 , zal toch wat van waar zijn.
En van de kou heb ik geen last hoor, David, met dit weer rij ik zelfs cabrio, dus ja, misschien ben ik wel wat gek ook dan :-P
Comment
Comment