Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000km bereik voor EV over enkele jaren mogelijk ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• klopt helemaal,ieder voor zich en altijd maar meer...............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten

M.a.w. de mensen gaan pas overstappen wanneer het voor de portemonnee interessant is, niet omdat ze de wereld willen redden. Iedereen wil het milieu redden, maar 't mag geen geld kosten...
      Ja idd, kijk maar hoe het met diesel gaat!
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

M.a.w. de mensen gaan pas overstappen wanneer het voor de portemonnee interessant is, niet omdat ze de wereld willen redden. Iedereen wil het milieu redden, maar 't mag geen geld kosten...
        Absoluut, en heel logisch ook.

Belachelijke is, dat het met het juiste beleid niet persé iets moet kosten, of toch niet veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

Belachelijke is, dat het met het juiste beleid niet persé iets moet kosten, of toch niet veel.
          Mja, zoals altijd zijn er altijd die eerst zeker zijn dat ze hun zakken zullen kunnen vullen, of ze verzetten geen voet...
          Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

Mja, zoals altijd zijn er altijd die eerst zeker zijn dat ze hun zakken zullen kunnen vullen, of ze verzetten geen voet...
            Dat vind ik ook wel heel kort door de bocht. Ik denk dat er voor veel gezinnen gewoon de financiële ruimte niet is om ff een paar duizend euro meer uit te geven aan een nieuwe elektrische auto...

Comment

Dat vind ik ook wel heel kort door de bocht. Ik denk dat er voor veel gezinnen gewoon de financiële ruimte niet is om ff een paar duizend euro meer uit te geven aan een nieuwe elektrische auto...
              natuurlijk gaan er heel wat tussenzitten waarvoor een paar duizend euro een probleem is,maar er zijn er ook een hele hoop die geen probleem hebben wanneer het over luxe items gaat,want dan gaat het toch maar over ..../maand.
              of wat te denken van een dacia dokker van 9000e,waar een muziekinstallatie in geplaatst wordt van 1200 e?
              tis dus meer een kwestie van prioriteiten denk ik

Comment

• Pas wanneer een EV koopkrachtgewijs even veel kost als een Golf diesel en je nagenoeg even ver kunt bollen met een volle 'tank' zal het concept doorbreken bij een breed publiek, niet eerder.

Comment

met die paar duizend euro gaat de familie liever eens met het vliegtuig op reis, ze moeten toch uitrusten van de klimaatbetogingen op donderdag

Comment

• de fam dewever gaat graag op reis vlg mij gaan ze skieen deze week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      de fam dewever gaat graag op reis vlg mij gaan ze skieen deze week
                      ge moet eens haren discours van een uur of zo opzoeken op radio 1, je kan dat herbeluisteren. En dan eens goed nadenken over wat ze zegt :
                      1. de CO2 moet omlaag
                      2. ze reist graag maar ze vindt niet dat ze teveel reist. Dus dewever hare co2 is goeie co2.

Comment

• iedereen faalt

je kan niet meer doen als je best

Comment

• Ook een belachelijk betoog hé?

Omdat je vindt dat er iets aan het milieu gedaan moet worden, zou je absoluut niets mogen doen dat ook maar iets of wat slecht is voor het milieu? Dat is gewoon achterlijke retoriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            de fam dewever gaat graag op reis vlg mij gaan ze skieen deze week
                            Neen, Anuna moet donderdag in Louvain la Neuve zijn. Dat is voor een eerste keer dat ze niet moet spijbelen om te manifesteren. Deze keer lijkt het een beetje betrapt te zijn op haar eigen belofte. Wij zullen het aantal studenten mogen tellen die hun crocusvakantie aan het klimaat opgeofferd hebben...

Comment

Ook een belachelijk betoog hé?

Omdat je vindt dat er iets aan het milieu gedaan moet worden, zou je absoluut niets mogen doen dat ook maar iets of wat slecht is voor het milieu? Dat is gewoon achterlijke retoriek.
                              neen, ik vind dat gewoon bot egoïsme. Gaan roepen dat de co2 omlaag moet en er zelf niet aan doen wat kan ? Waarop slaat dat ? Het moet verbeteren maar wel rekenen op de anderen ?

Comment

• had het over bart en de zijnen, beetje domme instinker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

neen, ik vind dat gewoon bot egoïsme. Gaan roepen dat de co2 omlaag moet en er zelf niet aan doen wat kan ? Waarop slaat dat ? Het moet verbeteren maar wel rekenen op de anderen ?
                                  Hahaha, belachelijk. Alsof je zelf een impact KUNT hebben. Dat zou pas achterlijk zijn, als je denkt door met een paar mensen niet meer te vliegen een impact kunt hebben, terwijl de rest gewoon nen dikke fuck you doet. Het beleid MOET veranderen. Simpel.

En nogmaals, wie zegt dat ze er niet op ANDERE vlakken wel mee bezig zijn?

Comment

• het wereldbeleid he phate, als we in be gras gaan eten gaat de temp nog steeds even hard omhoog

Comment

• En daarom moeten we maar lekker niets doen?

Comment

• als iedereen hoopt dat het wel van een ander zal komen, enfin ja we zien wel
                                        die ouders die nu meelopen in de klimaatmars hadden misschien ook beter twee keer nagedacht voor ze ukkies op de wereld gingen zetten.
                                        Ze betogen omdat ze met de poepers zitten niet omdat ze met de wereldbol inzitten. Mochten ze echt zo begaan zijn met de wereldbol ze deden geen vliegtuigreizen.

Comment

• sorry, maar da's bullshit
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X