Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000km bereik voor EV over enkele jaren mogelijk ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• timothy geen zorgen, mij kan het persoonlijk ook geen HOL schelen wat jij doet, of een ander. Dat moet ieder voor zich weten, ieder moet zijn eigen rekening maken, en niet die van een ander. Als ik mij dat moet aantrekken...Maar ik hoop toch dat ik zelf ook mag kiezen, en doen waar IK mij goed bij voel, en op die manier graag in de spiegel kijk... En voor de rest... iedereen doet maar, dont care. Ik ga de wereld niet (meer) verbeteren, daar ben ik te oud voor
    Je hoeft je dus niet zo druk te maken, het feit dat IK met de fiets ga is geen verwijt naar anderen.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      Gisteren de Pano uitzending gezien van de klimaatspijbelaars. De bagger die ze over zich heen krijgen tart elke verbeelding.
      Bagger, bagger, ik heb het niet gezien, maar waarschijnlijk veel gerechtvaardigde kritiek. Die spijbelaars zijn gewoon spijbelaars, meer niet.
      Ik ben eens benieuwd hoeveel er morgen zullen te tellen zijn. Ze zullen zich morgen wel liever op hun Playstation amuseren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A. Bekijk Berichten
        Dat "volwassenen" staken in de week en voor miljoenen euro schade en verloren werk veroorzaken , achteraf nog een relletje hier en daar . Dat mag allemaal .
        Als de jeugd op straat komt kost het niks , geen rellen , enkel hun eigen cijfers . Maar dat kan niet door de beugel .
        Is dat niet een heel beetje veel schizofreen en hypocriet . Of is het blad dat de jeugd voor onze neus houd an inconveniënt truth .
        Ik ben alleen voor stakingen door "volwassenen" als dit effectief terecht is en dat is maar heel zelden ook echt het geval.
        Staken is een laatste redmiddel als niks anders helpt, maar de vakbonden gebruiken het tegenwoordig gewoon als drukkingsmiddel om iets gedaan te krijgen.
        Terwijl praten en overleggen in de meeste gevallen een veel betere oplossing is.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Is dat niet een heel beetje veel schizofreen en hypocriet . Of is het blad dat de jeugd voor onze neus houd an inconveniënt truth .
          lol, moeilijke Nederlandstalige woorden gaan precies nog, al is de dt-regel blijkbaar niet duidelijk, en met Engels heb je precies ook problemen :-P
          Last edited by RX-8; 07/03/2019, 01:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            timothy geen zorgen, mij kan het persoonlijk ook geen HOL schelen wat jij doet, of een ander. Dat moet ieder voor zich weten, ieder moet zijn eigen rekening maken, en niet die van een ander. Als ik mij dat moet aantrekken...Maar ik hoop toch dat ik zelf ook mag kiezen, en doen waar IK mij goed bij voel, en op die manier graag in de spiegel kijk... En voor de rest... iedereen doet maar, dont care. Ik ga de wereld niet (meer) verbeteren, daar ben ik te oud voor
            Je hoeft je dus niet zo druk te maken, het feit dat IK met de fiets ga is geen verwijt naar anderen.
            Het was ook helemaal niet zo bedoeld

Wat je zegt, zeg ik in feite ook: iedereen doet maar z'n ding. En hoeft daarom diegenen die iets anders doen niet te bekritiseren.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Dat "volwassenen" staken in de week en voor miljoenen euro schade en verloren werk veroorzaken , achteraf nog een relletje hier en daar . Dat mag allemaal .
              Als de jeugd op straat komt kost het niks , geen rellen , enkel hun eigen cijfers . Maar dat kan niet door de beugel .
              Voor mij hoeft dat eerste ook niet. In plaats van te staken en lawaai te maken, ga je beter gewoon werken, vind ik.

En die studentjes die nu op straat komen... Mijn dochter is 9, maar ze weet heel goed wat er zal gebeuren als ze dat ooit doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Wat je zegt, zeg ik in feite ook: iedereen doet maar z'n ding. En hoeft daarom diegenen die iets anders doen niet te bekritiseren.
                Idd.

Onlangs kreeg ik het verwijt in mijn vriendenkring dat ik een OT gekocht had (waar ik 2000km/jaar mee doe), en dat dit toch niet zo milieuvriendelijk is. Terwijl die persoon alle dagen Aalter-Zwijndrecht doet en terug met een 15j oude diesel. Die heb ik eens lekker van antwoord gediend
                Last edited by order66; 07/03/2019, 08:01.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

lol, moeilijke Nederlandstalige woorden gaan precies nog, al is de dt-regel blijkbaar niet duidelijk, en met Engels heb je precies ook problemen :-P
                  Ik moet het niveau een beetje evenaren hé , begrijptje .
                  2015 Nissan Leaf Acenta .
                  1986 Lamborghini Jalpa

Comment

Zolang ze er niemand anders mee storen ben ik het daar ook mee eens.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Bagger, bagger, ik heb het niet gezien, maar waarschijnlijk veel gerechtvaardigde kritiek. Die spijbelaars zijn gewoon spijbelaars, meer niet.
                      Ik ben eens benieuwd hoeveel er morgen zullen te tellen zijn. Ze zullen zich morgen wel liever op hun Playstation amuseren.
                      als ge er zo laconiek over reageert, hebt ge het inderdaad niet bekeken. Doodsbedreigingen voor haar en de hele familie, seksuele insinuaties die er zwaaaaaaaar overgaan, enzovoort....
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Haha. Zoals: Anuna, ben je er al uit welk geslacht je hebt?

Die heb ik ook gelezen.

Ze zou haar doorzettingsvermogen beter gebruiken om daklozen te helpen, een weekendjob te doen, hard te studeren, ... opties genoeg, in plaats van ervoor te zorgen we binnenkort allemaal weer wat extra taks op 't een of 't ander zullen betalen...

Comment

• euhm, neen. Als ik spreek over zware insinuaties dan is dat niet zo'n flauwe opmerking als gij er van maakt.

ik hoor vooral vooroordelen hier. Makkelijk om uitspraak te doen over iemand die je niet kent. En taksen komen er ook zonder de klimaatspijbelaars. Als het autorijden niets meer opbrengt voor de staat, vinden ze wel iets anders uit.
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Ik volg het allemaal niet zo maar ik weet wel dat ze daklozen gaat helpen in de winter en dat ze 4 jaar geleden ook schoenen gaan bedelen is om die dan in de vluchtelingen kampen te gaan geven.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Anuna moet dimmen.

Een korte oplijsting van de vakanties van Anuna De Wever: 25 dec 2017 Essaouira in Marokko, 11 febr 2018 Les 3 Valees, 10 maart 2018 New York, april 2018 Azoren, 15 april 2018 Plage dAmbleteuse in Frankrijk, 2 mei 2018 Cap Griz Nez, 11 juli 2018 Essaouira Marokko,20 juli 2018 Schlitters, Tirol, 22 juli 2018 Cortina dAmpezzo, Italy, 12 augustus 2018 Lac de Monteynard, Avignonet, 31 aug 2018 Rotterdam.

En dan anderen de les spellen en terechtwijzen

Comment

• hoeveel km's hebt gij al met uw auto's gereden ondertussen?
                                hoeveel keer al iets gedaan wat uitstoot geeft?

iedereen moet dimmen
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  euhm, neen. Als ik spreek over zware insinuaties dan is dat niet zo'n flauwe opmerking als gij er van maakt.

ik hoor vooral vooroordelen hier. Makkelijk om uitspraak te doen over iemand die je niet kent. En taksen komen er ook zonder de klimaatspijbelaars. Als het autorijden niets meer opbrengt voor de staat, vinden ze wel iets anders uit.
                                  vooroordelen,just,staat er vol van

Comment

Voor mij hoeft dat eerste ook niet. In plaats van te staken en lawaai te maken, ga je beter gewoon werken, vind ik.

En die studentjes die nu op straat komen... Mijn dochter is 9, maar ze weet heel goed wat er zal gebeuren als ze dat ooit doet.
                                    voor uw vrijheid,loon pensioen vakantiegeld betaalde ziekte voordelen allerhande hebben uw ouder en mss voorouders ook moeten staken.
                                    waren zij gewoon blijven doorwerken had je nu nog 60 uren week voor een hongerloontje in ongezonde omstandigheden ,en gooiden ze u buiten wanneer je dochter van 9 eens ziek is en je nodig heeft.

Comment

• onze omringende landen zijn ook geen slavendrijvers
                                      toch blijven we jaar na jaar koploper kwa stakingsdagen, das een mentaliteit die er nu al bij de jeugd met de paplepel wordt ingegoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        onze omringende landen zijn ook geen slavendrijvers
                                        toch blijven we jaar na jaar koploper kwa stakingsdagen, das een mentaliteit die er nu al bij de jeugd met de paplepel wordt ingegoten
                                        Bij bepaalde jeugd misschien. Ik vind staken een vloekwoord.

Comment

3900... wetenschappelijk personeel van de UCL, grootouders, ouders en lokale volwassenen inbegrepen. Niet om naar huis te schrijven !

Comment

Working...
                                          X