Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1000km bereik voor EV over enkele jaren mogelijk ?
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Heb jij al mijn vorige posts gemist dan? Ik doe niets anders dan dimmen mbt tot uitstoot. Trouwens, ben ik het boegbeeld van de klimaatmars, of spel ik anderen de les? Denk het niet. Als je met principes naar buiten komt, en anderen met de vinger wil wijzen, neem dan tenminste uw verantwoordelijkheid en gedraag u naar uw mond.
ge ga mij niet vertellen dat dat slim joenk ervoor niet wist dat vliegen niet het meest ecologische is, hoewel een vol recent vliegtuig per kop niet veel uitstoot...maar het zijn toch erg veel reizekes ze deed...tenminste als't geen fake news is
maar toch proficiat om de mensen aan het denken te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk blijf lekker gezellig rondtuffen met m'n oud (en ook 1 nieuw) spul, zolang mogelijk er van genieten nu het nog kan, is mijn boodschap voor m'n eigen.
Met (on)vriendelijke groeten,
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAnuna moet dimmen.
Een korte oplijsting van de vakanties van Anuna De Wever: 25 dec 2017 Essaouira in Marokko, 11 febr 2018 Les 3 Valees, 10 maart 2018 New York, april 2018 Azoren, 15 april 2018 Plage dAmbleteuse in Frankrijk, 2 mei 2018 Cap Griz Nez, 11 juli 2018 Essaouira Marokko,20 juli 2018 Schlitters, Tirol, 22 juli 2018 Cortina dAmpezzo, Italy, 12 augustus 2018 Lac de Monteynard, Avignonet, 31 aug 2018 Rotterdam.
En dan anderen de les spellen en terechtwijzen
Waarschijnlijk niet opgevoed met het idee dat ze in eigen boezem moet kijken maar wel dat het zonlicht uit haar gat komt ipv co2
Ik wil ook wel eens zien hoe de spijbelende jeugd naar het werk zal gaan eens ze afgestudeerd zijn ? Allemaal met de fiets ?
Denk het niet....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAnuna moet dimmen.
Een korte oplijsting van de vakanties van Anuna De Wever: 25 dec 2017 Essaouira in Marokko, 11 febr 2018 Les 3 Valees, 10 maart 2018 New York, april 2018 Azoren, 15 april 2018 Plage dAmbleteuse in Frankrijk, 2 mei 2018 Cap Griz Nez, 11 juli 2018 Essaouira Marokko,20 juli 2018 Schlitters, Tirol, 22 juli 2018 Cortina dAmpezzo, Italy, 12 augustus 2018 Lac de Monteynard, Avignonet, 31 aug 2018 Rotterdam.
En dan anderen de les spellen en terechtwijzen
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
3900... wetenschappelijk personeel van de UCL, grootouders, ouders en lokale volwassenen inbegrepen. Niet om naar huis te schrijven !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat ervan is, of anuna het nu brengt of een ander
tegen 2030 halve uitstoot, tegen 2050 nul
heel de wereld, niet alleen belgie of europa
Ik zie het alvast niet gebeuren. Veel te veel lobbying en landen die sowieso niet zullen meedoen.
want ik lees het net anders in een artikel van de VRT :
De mondiale luchtvaart zal de komende jaren ook exponentieel blijven groeien. Nu stappen elk jaar net geen 4 miljard passagiers op een vliegtuig. Tegen 2040 wordt een verdubbeling verwacht.Last edited by order66; 08/03/2019, 09:35.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Okee. Dat is precies wel redelijk, maar ik weet niet of dat in vergelijking met al die andere weken veel of weinig is ?
Wie in Frankrijk bekommert zich nog echt met de gele hesjes ? Informatie spoelt informatie over, en de realisme overwint altijd.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Er gaan niet zozeer jobs verloren. Er is een switch in benodigde job kennis.
In het recente verleden was het bij Proximus niet anders.
Sommigen (zoals Trump bij het heractiveren van mijnbouw) voeren nog een al op voorhand verloren achterhoedegevecht.
Niets nieuw onder de zon. In de 19de eeuw gingen handarbeiders ook nog de eerste stoommachines "onder handen" nemen. Het heeft niet mogen baten.
Enige verschil is dat tijdens de Industriële revolutie België (na Engeland) bij de koplopers van het peloton zat.
Als ze nu nog lang wachten en beslissingen blijven uitstellen missen ze (deels) de digitale revolutie en een draaglijke overgang naar een emissieloze maatschappij. Ze zullen dan over enkele decennia moeten vaststellen dat als het niet gepland en doelgericht ging het van moetens (tegen een veel grotere kostprijs) zal zijn of blijven wegglijden naar een "verloren" regio.
Ook niet nieuws. Ooit waren China en India vooruitstrevende maatschappijen, eeuwen voorop op de rest (en "het Westen"). Door op een bepaald moment de trein de missen geraakten ze hopeloos in het slop. Er is geen enkele wet (de geschiedenis spreekt dat zelfs tegen) die bepaalt dat het daarom altijd zo moet blijven. Het Westen begint nu achterop te geraken en de rest is zijn wedloop vooruit al begonnen.Last edited by ivob2; 21/03/2019, 10:40.
Comment
-
Bij BMW is niet veel beter: https://www.autointernationaal.nl/20...slecht-nieuws/
22 miljard euro bezuinigen, ontwikkeltijd van nieuwe modellen met tenminste een derde verkorten: dat beloofd slecht nieuws voor de kwaliteit.
En dit vind ik ook wel frappant:
Schwarzenbauer zal zich tot aan zijn pensionering blijven bezighouden met elektrische mobiliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenEr gaan niet zozeer jobs verloren. Er is een switch in benodigde job kennis.
In het recente verleden was het bij Proximus niet anders.
Sommigen (zoals Trump bij het heractiveren van mijnbouw) voeren nog een al op voorhand verloren achterhoedegevecht.
Niets nieuw onder de zon. In de 19de eeuw gingen handarbeiders ook nog de eerste stoommachines "onder handen" nemen. Het heeft niet mogen baten.
Enige verschil is dat tijdens de Industriële revolutie België (na Engeland) bij de koplopers van het peloton zat.
Als ze nu nog lang wachten en beslissingen blijven uitstellen missen ze (deels) de digitale revolutie en een draaglijke overgang naar een emissieloze maatschappij. Ze zullen dan over enkele decennia moeten vaststellen dat als het niet gepland en doelgericht ging het van moetens (tegen een veel grotere kostprijs) zal zijn of blijven wegglijden naar een "verloren" regio.
Ook niet nieuws. Ooit waren China en India vooruitstrevende maatschappijen, eeuwen voorop op de rest (en "het Westen"). Door op een bepaald moment de trein de missen geraakten ze hopeloos in het slop. Er is geen enkele wet (de geschiedenis spreekt dat zelfs tegen) die bepaalt dat het daarom altijd zo moet blijven. Het Westen begint nu achterop te geraken en de rest is zijn wedloop vooruit al begonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk BerichtenWat is nu het nut van een ev die 1000km ver kan in één trek? Zelfs al zou de mijne dat kunnen zou ik daar geen gebruik van maken zelfs niet voor een lange rit naar het Zuiden
Met EV’s zullen deze reacties blijven bestaan, het probleem is niet technisch, wel psychologisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOndanks je nog voor 50 of 80 km brandstof hebt, begint je zenuwachtig te zoeken naar een pompstation.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenNatuurlijk is dat zo, maar wat doe je nu als het lampje van je reserve begint te branden ? Ondanks je nog voor 50 of 80 km brandstof hebt, begint je zenuwachtig te zoeken naar een pompstation. Veel mensen tanken bij zelfs als de helft van hun bak nog vol is.
Met EV’s zullen deze reacties blijven bestaan, het probleem is niet technisch, wel psychologisch.
Comment
Comment