Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000km bereik voor EV over enkele jaren mogelijk ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    enige vertraging? tja...........
    hij heeft zeer zeker zijn verdienste,sorry maar mij komt hij meer over als een clown
    dat hij maar oppast of hij eindigd zoals ene bekende gohn.............................
    Last edited by ; 05/02/2019, 08:44.

    Comment


    • #62
      In de US een amerikaans merk gaan vergelijken met een europees merk?
      Last edited by ; 05/02/2019, 08:04.

      Comment


      • #63

        Wanneer in België hetzelfde scenario ?
        Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

        Comment


        • #64
          die tijdelijke terugval zet zichzelf wel recht.
          wie dergelijke bedragen kan besteden heeft geen premie's nodig.

          Comment


          • #65
            Premies niet, maar wel een duwtje.
            Mijne baas is daar een mooi voorbeeld van. Koopt een X5 plug in hybride en ineens veranderen de spelregels waardoor een plug-in biet meer interessant is en dus koopt hij zich een dikke diesel.

            Comment


            • #66
              ze zeggen niets over de model 3. Die zal wel goed verkopen in NL.
              De verkoop van model S en X piekten zwaar in 2018. https://www.autoweek.nl/verkoopcijfers/tesla/
              Bijna 2% van de nieuw verkochte wagens in NL was een Tesla in 2018. Dat is absurd veel, er was een rush omdat vanaf 1 januari 2019 de gunstige bijtellingregel stopte.
              De transitie naar elektrisch is in Nederland ook al veel langer aan de gang omdat brandstofwagens al lang fiscaal afgestraft worden.
              Ik ben benieuwd hoeveel model 3 er eind dit kwartaal in nederland geleverd gaan zijn. Leveringen in europa vinden bij tesla ook vooral plaats in het einde van het kwartaal. Men produceert in het begin van het kwartaal vooral voor de europese markt, het duurt dan een tijd om ze naar europa te verschepen en probeert ze voor het eind van het kwartaal allemaal afgeleverd te hebben zodat ze meetellen voor hun kwartaalcijfers. Een laag verkoopscijfer voor januari is dan ook normaal. In januari 2018 waren er 77 tesla's afgeleverd in nederland. https://www.businessinsider.nl/de-te...ink-gekelderd/ (kijk daar naar de cijfers per maand)
              Last edited by sunking; 05/02/2019, 11:53.

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Premies niet, maar wel een duwtje.
                Mijne baas is daar een mooi voorbeeld van. Koopt een X5 plug in hybride en ineens veranderen de spelregels waardoor een plug-in biet meer interessant is en dus koopt hij zich een dikke diesel.
                tja,als je geld genoeg hebt kan je van wagen veranderen zoals van broek.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

                  tja,als je geld genoeg hebt kan je van wagen veranderen zoals van broek.
                  Heeft niets met geld te maken. Leasewagen gaat sowizo om de 4 à 5 jaar de deur uit. Zijne X5 zou nu 4 worden. Hier gaan de auto's buiten op 3 à 4 jaar, afhankelijk van de kms. Op max 180000km moeten ze eruit.

                  Comment


                  • #69
                    Dat heeft dus alles met geld te maken. Wie gaat solliciteren waar hij geen wagen krijgt, gaat ergens anders solliciteren waar hij er wel een krijgt, en waarom ? Om het geld dus toch ..

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                      Dat heeft dus alles met geld te maken. Wie gaat solliciteren waar hij geen wagen krijgt, gaat ergens anders solliciteren waar hij er wel een krijgt, en waarom ? Om het geld dus toch ..
                      Is het de bedoeling dat ge nu in elk topic op mij komt kakken of wa? Uw bijdrage is compleet naast de kwestie. Mijne baas is de eigenaar en moet nergens solliciteren. Mss beter alles eens lezen ipv gewoon mijne naam te zien en dan wat uit uwe nek te komen lullen gewoon om mij wat te kakken te zetten.

                      Mss eerst eens laten weten wat ik u misdaan heb ipv van zo onnozel te doen

                      Comment


                      • #71
                        lol
                        Als ik op iets reageer kijk ik niet eens op wie dat is. Ik zou niet weten wat ik nog allemaal op u geantwoord heb.
                        Maar ah ja, gij zijt waarschijnlijk dienen die zo bezeten is van zijnen baas, zo herken ik je wel :-)

                        Comment


                        • #72
                          Het is een feit dat het veranderen van wagen na 4 jaar in het bedrijfsleven als een evidentie wordt aanzien, en dat dit financieel ook totaal geen pijn doet. Als een particulier na 4 jaar al van wagen moet veranderen, is dat een zeer zware verliespost. Appelen en peren dus.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                          Comment


                          • #73
                            we zijn aan t afdwalen

                            Comment


                            • #74
                              Freeken, ik heb het nu eens beter gelezen, zoals je voorstelde.

                              * Gij zegt het heeft niks met geld te maken, ik zeg wel, dus ik zet u daarmee te kakken. Maar eerst zegt den dre het heeft met geld te maken, en zegt gij van niet. Zet gij hem dan niet eerst te kakken ? Want volgens mij is dit 2x volledig hetzelfde. Hij zegt A, jij B. Dan zeg ik weer A, en ik ben den onnozelaar .. ?

                              * Waarom zou mijn bijdrage naast de kwestie zijn ? Zoals ik net zeg, dre zegt A, jij B en dan ik weer A. Als mijn opmerking naast de kwestie is, was de jouwe dat evenzeer.

                              * Je zegt wel zelf dat je liefste bazeken eerst een hybride KOOPT en toen 't niet meer interessant was, hij een diesel KOOPT. Als je iets KOOPT, heeft geld daar ergens in de verte wel iets mee te maken volgens mij.

                              * Je hoeft niet te denken dat het persoonlijk is hoor, dat zou wat te veel eer zijn :-D
                              Als je vindt dat ik dikwijls op jouw posts reageer, moet het zijn dat we over verschillende dingen een andere mening hebben zeker ? Wat is daar mis mee ? Heb ik u ergens verweten ?

                              Comment


                              • #75
                                Voor mij begint de ganse situatie met de mega trage voortuitgang van de automerken serieus op mijn heupen te werken. Dit jaar verkiezingen Vlaams en Federaal. Wat gaan ze daarna weer allemaal uitvinden? En wat gaat er nog overbijven? Je zal eigenlijk op zijn minst al moeten een plug-in hebben die voldoet aan de strenge normen die we nu al kennen (< 50 gr CO2 en 0,5KWH batterij/100kg auto gewicht) of een Full EV.

                                En de merken werken eigenlijk helemaal niet mee, er lijkt maar geen schot te komen in de technologische ontwikkeling. Komt er een Porsche Cayenne (Coupé) PHEV of EV die voldoet? Komt er een RR Sport PHEV of EV die voldoet? Komt er een X6 PHEV of EV die voldoet? Komt er een Levante PHEV of EV die voldoet? Komt er een GLE/GLC Coupé PHEV of EV die voldoet? Komt er een Panamera PHEV of EV die voldoet? Hoe zal de Taycan er uiteindelijk uitzien en wat zal hij kosten? Idem voor de Audi E-tron Sport Back. Idem voor de Auto E-tron GT.

                                Pffff... Combiantie van verkiezingen + merken die echt maar héél traag vooruitgaan zorgt er gewoon voor dat je geen enkel voortuitzicht meer hebt. Ik prijs mij gelukkig met mijn 740e die ik op tijd gekocht heb en waarvan het ernaar uitziet dat hij na 2020 nog altijd zal voldoen en als volwaardige PHEV zal aanvaard worden. Maar een mens die een beetje autofreak is wil toch een beetje uitzicht hebben op naar wat je kan kijken als volgende aankoop. Werkt echt allemaal grondig op mijn zenuwen.
                                Last edited by Yves_0016; 14/02/2019, 14:50.

                                Comment


                                • #76
                                  Heeft toch vooral met de kostprijs te maken? Is gewoon nog altijd allemaal relatief nieuw, zeker op hele grote schaal. Ook tesla heeft toch een hoop problemen en achterstand opgelopen en zij zijn dan ENKEL daar mee bezig.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Ik volg Yves wel, er werden jaren geleden allerhande beloftes gedaan door zowel overheid als constructeurs die niet of onvoldoende waargemaakt worden.

                                    Vooruitgang zowel qua autonomie van de batterijen als prijsdalingen voor de eindconsument gaan gewoon veel te traag.

                                    Dat er verzachtende omstandigheden zijn, dat is zeker,maar van alle auto's op benzine en diesel die nu anno 2019 worden gekocht zullen er ook in 2030 nog een heel groot deel rondrijden.Het verbod op fossiele brandstoffen waar sommigen voor ijveren is dan ook een lachertje.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                      Volgend jaar verkiezingen Vlaams en Federaal.
                                      Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar ik ga dit jaar op 26 mei Vlaams en Federaal stemmen


                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                                        Ik volg Yves wel, er werden jaren geleden allerhande beloftes gedaan door zowel overheid als constructeurs die niet of onvoldoende waargemaakt worden.

                                        Vooruitgang zowel qua autonomie van de batterijen als prijsdalingen voor de eindconsument gaan gewoon veel te traag.

                                        Dat er verzachtende omstandigheden zijn, dat is zeker,maar van alle auto's op benzine en diesel die nu anno 2019 worden gekocht zullen er ook in 2030 nog een heel groot deel rondrijden.Het verbod op fossiele brandstoffen waar sommigen voor ijveren is dan ook een lachertje.
                                        +1
                                        niet voor niets heb ik mijn prospectie naar een nieuwe SUV op idle gezet. Geen zekerheid op politiek vlak, nu is enkel wat telt de kinderen te plezieren en mee met de ultra groene trend te gaan. Als er nog niets stabiels uit bus komt binnen de 2 of 3 jaar koop ik dan een recente euro6 diesel die ik tot 2030 kan gebruiken. En basta voor de ecologische fanatisme... of is dat al ecologische terrorisme ??

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                          Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar ik ga dit jaar op 26 mei Vlaams en Federaal stemmen

                                          helaas,ik MOET ook gaan

                                          Comment

                                          Working...
                                          X