Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000km bereik voor EV over enkele jaren mogelijk ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

gij zijt dan ook nen Audi driver hee , k had niets anders verwacht
    Deze reactie zegt meer over jou dan mij denk ik...

Comment

• Het gaat hem vooral over het laden. Net als het tanken. Had een CNG kar waar ik om de 2 dagen moest tanken. Soms zelfs dagelijks als ik veel op weg was. Met mijn diesel was dat wekelijks met zelfde trajecten. Bij de PHEV moet ik iedere avond de stekker insteken. Indien ik dat vergeet heb ik in de morgen pech. Als ik vergeten ben om te gaan tanken, rijd ik snel naar het tankstation en ben ik op 5 minuten terug weg.
      Dus het voordeel van die 1000km is niet de actieradius maar het voordeel dat je een week zorgeloos voort kan zonder aan de stekker te hangen.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Er is een reden waarom bedrijven verplicht zijn om op EV over te gaan. Op deze manier wordt er een tweedehandsmarkt gecreëerd voor particulieren.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Als je kijkt naar wat er technologisch kan en wat het aanbod is dan zitten we echt nog nergens met de huidige ev's.
          ik blijf hoe dan ook denken dat binnen dit en 5 a 10 jaar je geen auto meer koopt maar huurt wanneer nodig
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            Als je kijkt naar wat er technologisch kan en wat het aanbod is dan zitten we echt nog nergens met de huidige ev's.
            ik blijf hoe dan ook denken dat binnen dit en 5 a 10 jaar je geen auto meer koopt maar huurt wanneer nodig
            En een extra abo betaalt om uw zetels te verschuiven of te verwarmen, bepaalde zaken in het infotainment te gebruiken enz. Leuk toch voor een particulier
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Het gaat hem vooral over het laden. Net als het tanken. Had een CNG kar waar ik om de 2 dagen moest tanken. Soms zelfs dagelijks als ik veel op weg was. Met mijn diesel was dat wekelijks met zelfde trajecten. Bij de PHEV moet ik iedere avond de stekker insteken. Indien ik dat vergeet heb ik in de morgen pech. Als ik vergeten ben om te gaan tanken, rijd ik snel naar het tankstation en ben ik op 5 minuten terug weg.
              Dus het voordeel van die 1000km is niet de actieradius maar het voordeel dat je een week zorgeloos voort kan zonder aan de stekker te hangen.
              Dat vind ik net het goede er aan.
              Ik hoef niet meer snel naar het tankstation.
              Gewoon bij thuiskomst een handvat van de muur klikken en op de wagen klikken. Meer is het niet.
              Duurt maximaal 2 seconden.

En een reden dat elke wagen een minimum aan ev capaciteiten zou moeten hebben is het parkeren in je garage.
              Last edited by Gixxer; 17/09/2022, 11:19.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                Als je kijkt naar wat er technologisch kan en wat het aanbod is dan zitten we echt nog nergens met de huidige ev's.
                Daar willen ze echt naar toe maar of het echt zo snel gaat gaan betwijfel ik.

Mochten deelwagens trouwens gebruikt worden in de covid periode?
                Of kwam er een team de wagen ontsmetten?

Dat is voor mij al een no go reden.
                Als ik zie hoe de voertuigen op het werk worden gebruikt en hoe de hygiëne van vele mensen is wil ik al niet meer instappen.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X