Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voucher RSRSpa Francorchamps/Nürburgring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voucher RSRSpa Francorchamps/Nürburgring

Ik kocht een tijd geleden een voucher van RSRSpa. Deze is te gebruiken op het Circuit van Francorchamps of Nürburgring. Omvat 6 laps met een Porsche GT3 of Nissan GTR (of gelijkwaardig) , fuel, verzekering, begeleiding etc... nog geldig tot midden 2020. Was als kadootje voor mijn lief, maar hij ziet het niet echt zitten... Ik heb er 1000 euro voor betaald, maar doe gerust een bod

Hoeveel topics ga je hiervoor nog openen eigenlijk, dat is al het derde. Je wil er echt vlug vanaf zijn precies

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hij ziet het niet echt zitten... Amaai. Wel ik heb hier nog een ticket voor op de pedalo, misschien wil hij wisselen?
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
      X