Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Filmt een camera van een trajectcontrole?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Filmt een camera van een trajectcontrole?

Ongeval net aan een camera van een trajectcontrole en ik zou graag ervan beelden zien, maar ik denk dat buiten die camera er nergens iets hangt.

Maar ik vermoed dat die camera’s niets opnemen zeker?
    Last edited by ; 14/02/2019, 20:51.

Bij mijn weten nemen die gewoon een foto als ze berekend hebben dat je te snel gereden hebt.
    Eens bij politie informeren?

Comment

zal je eens goed moeten googlen of misschien op het forum van flitsservice https://forum.flitsservice.nl/ dat er iets staat
      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Logischerwijs moet die camera beelden opnemen om te kunnen analyseren. Rest alleen de vraag of die bijgehouden zijn (weet niet of de nieuwe regeling van 1 jaar bewaartijd al ingevoerd is anders 1 maand)/ eender wie deze mag opvragen/ meneer de agent zin heeft om deze te bekijken.

Comment

Als ze die beelden van al die camera's 1 jaar moeten bijhouden moeten ze toch een gigantische opslagcapaciteit hebben.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

in Wachtebeke staan onder de camera's van trajectcontrole een gewone beveiligingscamera, dome om de eerste te beschermen tegen diefstal, vandalisme, ...
            op plaats van ongeval ook?

Comment

ik geloof dat er een foto met nummerplaat herkenning word genomen in het begin en einde en dan word de tijd berekend dat je er over gedaan heb.. en dan word er beslist boete of niet
              Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
              Klikerdeklikhier
              Car name: Octavius Rsus

Comment

Working...
              X