Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zonnebescherming kind

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zonnebescherming kind

FF hier iets over openen.. Zoekfunctie niet direct iets dergelijks tegengekomen...
    Zoontje van 5m in maxicosi begint met de zonnige dagen wel erg last te hebben van het licht. Voorlopig leggen we er een doek half over maar dat is niet echt plezant voor beide qua zicht en handelbaarheid.

Vroeg mij af of die zonneschermen ( sunnyboy's & dergelijke ) echt wel genoeg zon tegenhouden? Madam heeft die zonneschermen van skoebidoe in haar auto hangen maar erg veel helpt het precies niet. Vaders met meer ervaring / tips ?

Thx
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

In mijn vorige auto getinte ramen en een skoebidoe en hielp niet zo veel.

Heb de indruk dat de kindjes het wel gewend raakten en dat het niet zo vaak voor problemen zorgde.

Ondertussen zijn we terug skoebidoe vrij, de jongste is 2 jaar

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

Ja die houden dat tegen, zelfs de warmte houden ze buiten.
      Zeer tevreden van.

Comment

Getinte ramen vind ik 't mooiste/properste (% van verduistering is natuurlijk bepalend). Ik heb altijd wagens gehad met getinte ramen en dat volstaat. Nu heb ik in de mijne zo van die rolgordijntjes, maar die worden maar een paar keer per jaar gebruikt eigenlijk.
        Warmte ga je op die manier niet heel veel aan doen hoor. Warmtewering moet je aan de buitenzijde van je glas doen voor een optimaal effectief.
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
          Getinte ramen vind ik 't mooiste/properste (% van verduistering is natuurlijk bepalend). Ik heb altijd wagens gehad met getinte ramen en dat volstaat. Nu heb ik in de mijne zo van die rolgordijntjes, maar die worden maar een paar keer per jaar gebruikt eigenlijk.
          Warmte ga je op die manier niet heel veel aan doen hoor. Warmtewering moet je aan de buitenzijde van je glas doen voor een optimaal effectief.
          Die sunnyboys houden wel degelijk de warmte buiten, hebben dat ondertussen al vaak ondervonden in Spanje.
          Het maakt wel het hele interieur donker, zeker in combinatie met getinte ramen en zwarte dakhemel

Comment

Ik had voor mijn 1-serie ook Sonniboy. Houdt de zon idd heel goed tegen, en het ziet er nog niet mis uit ook. Maar zoals Namaz zegt, kan het heel donker worden in het interieur. Het zicht naar achter is ook niet optimaal. Ik gebruikte ze eigenlijk enkel bij heel veel zon.

Comment

Er bestaan zonnebrillen voor baby's. Maar koop dan geen prul van 9,99€ maar ga ff langs bij een opticien.
              Last edited by David67; 25/02/2019, 11:11.

Comment

Ik heb altijd die originele van vw.
                Help heel veel en als je een verlucht vliegen er geen wespen ed binnen.
                Geen mens die ziet of het een folie of zonnescherm is.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X