Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NR plaat voor wat bijschilderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• NR plaat voor wat bijschilderen

Een onbekende heeft er tegen gezeten, er zit nu een deukje in en een stuk wit is weg ter grootte van 1€. Vraag is of je met een witte markeerstift dat mag wit maken.
    De police rijdt, vroeger toch met een UV zaklamp naast de geparkeerde auto's om te zien of de achterste nr plaat wel reflecteerde. Tegenwoordig mss met hunne anpr camera.en de voorplaten moeten mss nu ook reflecteren?
    Checkt de keuring dat?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Ik weet van een collega die onlangs naar de keuring ging. Er was wat rode verf van de letter 1 af, dieje keurmeester zei zelf tegen hem 'kleur dat wat bij'. Dus zolang je niet je halve nummerplaat gaat kleuren moet dat geen probleem zijn denk ik.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

In de betere autoshop zijn er verfstiften te koop, ik heb aantal jaren geleden bijna mijn volledig plaat achteraan de letters bijgekleurd, geen probleem voor de keuring. Wel heb ik de indruk dat ze tegenwoordig een oude plaat sneller afkeuren zodat je een nieuw model moet aanvragen.

Comment

Doe het met de juiste RAL.
        En de keuring dat is zoals de lotto soms wel goed soms niet.
        Polo 6n 1.4

Comment

Working...
        X