Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overstap autoverzekering stopzetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overstap autoverzekering stopzetten

Op 07/03/2019 heb ik een brief teruggekregen van Corona Direct met het bericht dat ik vanaf 15/06/2019 bij hen verzekerd zal zijn. (overgestapt van Ethias, Ethias vervaldatum is 15/06/2019).

Jammer genoeg ga ik waarschijnlijk mijn wagen verkopen. Nu zit ik met de vraag, kan ik deze overstap naar Corona Direct annuleren VOOR de ingang contract van 15/06/2019 of moet ik tenminste wachten tot de ingang van dit contract of zou ik een jaar vasthangen aan dit Corona contract? Ik zou dus mijn wagen willen verkopen, een andere kopen en bij een andere maatschappij deze verzekeren.

Degelijke info over het annuleren van dit contract kon ik niet in hun brief terugvinden.

Alvast bedankt voor de hulp.
    Bart

volgens mij wagen verkocht contract stopt ook voor de aanvang ,er is dan niets om te verzekeren hé

Comment

als de wagen vervangen wordt, hang je in principe 1 jaar vast indien je je BM graad wil gebruiken om je nieuwe auto te verzekeren.
      enige mogelijkheid is om je nieuwe auto elders te verzekeren(met nieuwe nrplaat) vooraleer je je oude autoverzekering stopzet maar in feite is dit ook niet waterdicht...
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Zoals Philken zegt, nieuwe plaat op de nieuwe wagen. En je krijgt een schadeattest van je huidige verzekeraar na stopzetten contract dan kan je dat voorleggen.
        Niet 100% ok maar 99% geen enkel probleem.
        Polo 6n 1.4

Comment

Working...
        X