Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afschrijving na 3 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afschrijving na 3 jaar

Kwam net dit in de krant tegen van een Britse studie en vind het wel eens interessant om te weten.

Bij de aankoop van een auto wordt vooral naar de prijs gekeken, maar bijna net zo belangrijk is de inruilwaarde. De Britse consumentensite What Car? stelde een top 10 samen van nieuwe auto’s die na drie jaar het meest waardevast zijn en de tien modellen die het meest afschrijven.

Het zal wel niet zo voor alle landen zijn, maar zo heeft men een indicatie. Ik moet er nu niet echt naar zien, maar toen ik vroeger nog eigen auto's kocht, keek ik niet enkel naar de aankoopprijs, maar ook wat ik er achteraf nog voor zou terug krijgen. Om te vermijden dat een slechte investering nog slechter blijkt aan het einde.

Interessant. Maar percentages zeggen niet alles. 35% waardeverlies op een Cayenne is in koude euro’s of ponden toch net iets anders dan 70% op een Doblo.
    Last edited by cooper s; 09/04/2019, 13:35.

Comment

de 1.5 diesel van de 308 is nog geen 3 jaar op de markt... dus hoe die in de lijst komt??
      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        de 1.5 diesel van de 308 is nog geen 3 jaar op de markt... dus hoe die in de lijst komt??
        Ik merkte het ook op, evenals die E-tron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
          Interessant. Maar percentages zeggen niet alles. 35% waardeverlies op een Cayenne is in koude euro’s of ponden toch net iets anders dan 70% op een Doblo.
          Dat klopt idd wel zo, maar toch kan men het beste het waardeverlies stellen in procenten, want dan klopt de verhouding wel. Puur in geld uitdrukken geeft een vertekend beeld. Dan zou een Citroën C1 met een nieuwprijs van €7000 nog het beste scoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Kwam net dit in de krant tegen van een Britse studie en vind het wel eens interessant om te weten.
            Ik zou het een interessante studie vinden als ze eens de mensen onderzoeken die deze studies allemaal voor waar aannemen.
            Alhoewel, eigenlijk niet, het zou dezelfde uit de duim gezogen zever zijn.
            Als je zelf gewoon even nadenkt moet je toch snel inzien dat dit niet kan kloppen ? Het is al het tweede achterlijke topic van de dag. Je zou het aan de paasvakantie kunnen toewijzen, maar de topic openers lijken me toch geen nieuwe zestienjarige leden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik zou het een interessante studie vinden als ze eens de mensen onderzoeken die deze studies allemaal voor waar aannemen.
              Alhoewel, eigenlijk niet, het zou dezelfde uit de duim gezogen zever zijn.
              Als je zelf gewoon even nadenkt moet je toch snel inzien dat dit niet kan kloppen ? Het is al het tweede achterlijke topic van de dag. Je zou het aan de paasvakantie kunnen toewijzen, maar de topic openers lijken me toch geen nieuwe zestienjarige leden ?
              Wat een pretentie Ik hoop dat uw buikkrampen nu weg zijn.
              Gelukkig hebben we u hier op het forum. Zonder u was het hier al afgelopen.

Thank you 4 being here

P.S.: Had dan tenminste verwacht dat ge hier dan de correcte cijfers zou plaatsen
              Last edited by ; 10/04/2019, 07:54.

Comment

Hln. Enough said.

Comment

Working...
                X