Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo kan het ook, wij maar betalen voor uitstoot.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo kan het ook, wij maar betalen voor uitstoot.

Tesla, vooruitgang voor het milieu !!! Welkom in Belgie waar de politie van Zaventem nu ook beschikt over een ecologische flikkenkar. Ze laden die op met een knoert van een Cummins-generator. Op...DIESEL ! OP......DIESEL!!!!!!!!!

http://
    Z4 M40i

Doe wat ik zeg, doe niet wat ik doe...

Comment

Dat is toch geen nieuwe Tesla, pre-facelift, eind 2016 zeker?
      Maar ja, spijtig om te zeggen, maar toch typisch? Politie busjes moeten zich ook niets aantrekken van LEZ.

Comment

''Op screenshot die viraal is gegaan, zien we een Tesla Model S voor een dieselgenerator geparkeerd staan. Op die foto lijkt het dat de elektrische wagen zich door die machine laat opladen.

Fake news…

Daar blijkt nu niets van aan: de Tesla wordt helemaal niet gekoppeld aan de generator maar wel aan een laadpunt dat zich er vlak achter bevindt. Is wat men ziet hetgeen men geneigd is te willen zien? In dit geval wel.''
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          ''Op screenshot die viraal is gegaan, zien we een Tesla Model S voor een dieselgenerator geparkeerd staan. Op die foto lijkt het dat de elektrische wagen zich door die machine laat opladen.

Fake news…

Daar blijkt nu niets van aan: de Tesla wordt helemaal niet gekoppeld aan de generator maar wel aan een laadpunt dat zich er vlak achter bevindt. Is wat men ziet hetgeen men geneigd is te willen zien? In dit geval wel.''
          Het zou idd om de noodgenerator gaan van het politiekantoor zelf voor bij stroompannes. Maar het gaf wel een grappig beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
            Tesla, vooruitgang voor het milieu !!! Welkom in Belgie waar de politie van Zaventem nu ook beschikt over een ecologische flikkenkar. Ze laden die op met een knoert van een Cummins-generator. Op...DIESEL ! OP......DIESEL!!!!!!!!!
            Simpelken.

Jij gelooft ook nog in de sint zeker ? En volgende week komen de paasklokken hoor, jongen !

Comment

wat is nu het nut van oude koeien uit dengracht te halen dat is nieiws dat al lang gepasseerd is en rechtgezet door een later nieuwsbericht

Comment

Ik wist niet dat een domme mislukte grap nu ook al nieuws is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Simpelken.

Jij gelooft ook nog in de sint zeker ? En volgende week komen de paasklokken hoor, jongen !
                  Is dit volgende week al?
                  Dit staat niet in mijn agenda.
                  Uw mandje zal dan al klaar staan zeker?
                  Z4 M40i

Comment

misschien zouden ze die beter aan die generator hangen ? Electriciteit die misschien van bruinkool afkomstig is zal niet veel beter zijn qua uitstoot als die van diesel ?

Comment

Hahaha...het is duidelijk weer paasvakantie LOL....

Feit is wel, dat de Formule E auto's wél door een dieselgenerator gevoed worden voor het opladen tijdens de races.

Comment

Oud fake news dit.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Fake news…

Dan is het simpel, u plaatst de foto waar de stekker insteekt, en iedereen is tevreden.
                          Z4 M40i

Comment

Los van dat oude nieuws stel ik me wel vragen bij de dure wagens die aangekocht worden bij politie en andere overheidsdiensten.
                            Allemaal goed en wel dat ze "groen" willen doen met een Tesla maar dat blijft een belachelijk dure aankoop met ons belastingsgeld. Laat ze dan ook rijden met de EVs waar de gemiddelde burger het mee moet doen, dus een Nissan Leaf of zoiets...
                            VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                              Los van dat oude nieuws stel ik me wel vragen bij de dure wagens die aangekocht worden bij politie en andere overheidsdiensten.
                              Allemaal goed en wel dat ze "groen" willen doen met een Tesla maar dat blijft een belachelijk dure aankoop met ons belastingsgeld. Laat ze dan ook rijden met de EVs waar de gemiddelde burger het mee moet doen, dus een Nissan Leaf of zoiets...
                              Denk niet dat alle auto's geschikt zijn voor politiewagen. Toen ik op Ford werkte, noemden ze de specialekes SVO voertuigen. Dat waren dan ambulances en politievoertuigen en wat nog allemaal. Tis niet dat ze daar wat blauwe zwaailichten, sirene en CB in plaatsen. Nissan zal heus wel politievoertuigen afleveren, maar kan zijn dat de Leaf daar niet onder valt of nog niet onder valt.

Bij de Mondeo destijds waren er heel wat aanpassingen, maar degene die ik onthouden heb is andere kabelbomen en extra isolatie in het dak zodat ze niet teveel lawaai van de sirene hadden in de wagen.

Maar als die merken er in mee gaan, kunnen ze perfect in EV's gaan rijden. Maar of die Leaf snel genoeg is voor een achtervolging in te zetten op een Focus RS, geen idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                Het toffe van EV’s als interventiewagen is dat men steeds zal kunnen beweren : “wij konden hem niet inrekenen omdat onze batterij plat viel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Denk niet dat alle auto's geschikt zijn voor politiewagen. Toen ik op Ford werkte, noemden ze de specialekes SVO voertuigen. Dat waren dan ambulances en politievoertuigen en wat nog allemaal. Tis niet dat ze daar wat blauwe zwaailichten, sirene en CB in plaatsen. Nissan zal heus wel politievoertuigen afleveren, maar kan zijn dat de Leaf daar niet onder valt of nog niet onder valt.

Bij de Mondeo destijds waren er heel wat aanpassingen, maar degene die ik onthouden heb is andere kabelbomen en extra isolatie in het dak zodat ze niet teveel lawaai van de sirene hadden in de wagen.

Maar als die merken er in mee gaan, kunnen ze perfect in EV's gaan rijden. Maar of die Leaf snel genoeg is voor een achtervolging in te zetten op een Focus RS, geen idee.
                                  Heel terechte opmerkingen. Al denk ik dat een Tesla zo'n Focus RS in het verkeer ook maar moeilijk zal bijhouden, qua wendbaarheid wordt dat nog een lastige ondanks alle power.
                                  Ik vond die Tesla gewoon een belachelijk dure aankoop met belastingsgeld maar dat kan aan mij liggen
                                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

vind dat er véél dure politiewagens rondrijden, onze zone heeft een nieuwe xc90

een transporter + de ombouw en inrichting zit ook boven de 100k

Comment

Comment

landen zonder begrotingstekort...

behalve italie...maar das maffia...o wacht...

Comment

Working...
                                        X