Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla stoot soms meer uit dan mercedes diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
    t'moet u wel hoog zitten als er iemand durft te zeggen dat uw oliemachientje stinkt.
    zielig!
    't Moet ..

Comment

Elke grote stad stinkt, zeker tijdens de week, naar diesels, (en een beetje benzine) sommige mensen schijnen dit niet te merken….hun neus (filter) is waarschijnlijk verstopt... dus blijven ze het ontkennen....

Comment

Ok laat ons dan een kleine EV vergelijken met een Tesla :-)
        Wie verbruikt het meeste energie, of ze nu al dan niet groen aangemaakt is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
          Elke grote stad stinkt, zeker tijdens de week, naar diesels, (en een beetje benzine) sommige mensen schijnen dit niet te merken….hun neus (filter) is waarschijnlijk verstopt... dus blijven ze het ontkennen....
          en een deeltje roet van de verwarming maar dat kan geen kwaad dat ruiken ze niet

Comment

dat zal vandaag minimaal zijn

ik zag laatst een stuk van axel (en het afgeven van zijn internet identiteit), mijn bek viel open hoeveel hij als stadsbewoner door apen stad knalt met de wagen...was het opgezet voor het program of reeel, dat weet ik niet...maar apen fiets je op minder als 20 min van links naar rechts, en van boven naar onder, andere steden zal niet veel schelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
              Ok laat ons dan een kleine EV vergelijken met een Tesla :-)
              Wie verbruikt het meeste energie, of ze nu al dan niet groen aangemaakt is
              Ne grote of ne kleine Tesla?
              Hangt af van parcour, gewicht van het voertuig, de luchtweerstand van het voertuig en vooral..... de rijstijl van de bestuurder.
              Best eens aan Bjorn vragen. Die heeft met bijna alles rondgereden.
              Last edited by ivob2; 21/04/2019, 18:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik zag laatst een stuk van axel (en het afgeven van zijn internet identiteit), mijn bek viel open hoeveel hij als stadsbewoner door apen stad knalt met de wagen...was het opgezet voor het program of reeel, dat weet ik niet...maar apen fiets je op minder als 20 min van links naar rechts, en van boven naar onder, andere steden zal niet veel schelen
                In Mechelen doe je dat op een kwartier. Te voet.

Comment

Het probleem in België is dat eens je dan het stad uit moet je vast zit aan een openbaar vervoer dat niet afgestemd is, en waar je niet op kan rekenen.

Comment

op de fiets word je nat ,en er staat geen interieurfilter op om de stank weg te moffelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

op de fiets word je nat ,en er staat geen interieurfilter op om de stank weg te moffelen
                      Als we allemaal zo denken en blijven rijden op fossiele brandstof of op bruinkool-electricteit om ons geweten te sussen zijn we nog ver van een oplossing
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Maar 't is wel gemakkelijk :-D

Comment

In de jaren ‘70 waren de meeste “experten” akkoord met de stelling dat de oliereserves per anno 2000 ver uitgeput zouden geraken...
                          Niemand was hierdoor gestoord, de kerncentrales zouden alle energieproblemen regelen...
                          Elke generatie heeft zijn zekerheden, en nu nog altijd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            In de jaren ‘70 waren de meeste “experten” akkoord met de stelling dat de oliereserves per anno 2000 ver uitgeput zouden geraken...
                            Niemand was hierdoor gestoord, de kerncentrales zouden alle energieproblemen regelen...
                            Elke generatie heeft zijn zekerheden, en nu nog altijd !
                            Dat is mooi gezegd.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

De problematiek die zich nu stelt is wel iets anders dan in de jaren 70.

Comment

zelfs in de jaren 70 wist men al dat het serieuze gevolgen ging hebben. Getuige daarvan de vele studies die Exxon liet maken door klimaatexperten. Op die manier wisten ze toen al dat hun olieplatformen in de noordelijke ijszeeën minder sterk moesten gemaakt worden omdat het ijs doorheen de jaren dunner en dunner zou worden. Net daarom moesten ook de platformen in de Golf van Mexico sterker worden gemaakt omwille van de steeds zwaardere stormen.
                                Had men toen even door de zure appel gebeten... het had er nu heel anders uitgezien.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                  De problematiek die zich nu stelt is wel iets anders dan in de jaren 70.

Dat gaan onze kleinkinderen waarschijnlijk ook zeggen in 2070...

Comment

Je ontkent de realiteit. We weten veel meer dan in 1970, er is een brede wetenschappelijke consensus, en de huidige waargenomen opwarming ligt in lijn met wat voorspeld werd.

Comment

Er is ook voorspeld dat de aarde er over 2 miljard jaar sowieso aan is. Niks aan te doen, op eletrik rijden of niet.

Waarschijnlijk hebben er velen vandaag van het zonnetje genoten en hun fiets gepakt. Wel, ik heb ook van het zonnetje genoten en mijn cabrio gepakt, en kílóméters gereden en uitgestoten. En weet je, ik heb er van genoten. Nem.

Het lijkt hier meer op een milieuforum dan op een autoforum. Een forum over auto's waar je niet per auto mag rijden, rare dingen.

Comment

Niets mis met liefhebberij... maar als men hier een fake news topic start, mag de waarheid ook wel eens gezegd worden.

Comment

zelfs een poging om je mening te uiten kan je een ban opleveren ,als het bepaalde personen niet in hun kraamke past

Comment

Working...
                                          X