Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte hemelbekleding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Totaal geen last van. Wel last van witte of bleke hemel. Geeft een totaal ongezellig gevoel. Ik ben ook zo iemand die altijd met de zonnekleppen naar beneden moet rijden. Ik heb snel last van straffe lucht of straatverlichting in de ogen. Die kleppen moeten dus ook zwart zijn

Een aanrader bij dit probleem!

Comment

Topmarchandise die Serengetti-brillen.
      Alleen zie je je head-updisplay nog amper.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        ‘k kan koppig zijn als ik iets niet vind
        voer hier eens je postcode in https://www.motip.be/service/waar-te-koop/
        Thanks! Ik bel dinsdag dan best eens of ga eens langs. Vrees ergens dat ze voor de VS enzo een auto-lijn hebben, en in Europa niet. Vandaar...

​​​​​​
        Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk Berichten
        De reden voor "does not ship to Belgium" is dat spuitbussen onder druk niet per vliegtuig mogen verzonden worden. Geen enkel transport firma (UPS, FedEx, DHL etc) wil die aanvaarden.
        Hier ging ik ook al van uit, want aerosols krijg je bijna nergens geshipt. Maar bij Amazon.com moet je over het algemeen sowieso al vaak geluk hebben dat het naar hier shipt, en je dan niet achterovervalt van verzending maar ook invoer wat je bij hun sowieso moet betalen.

Moet dat die verf zijn van Motip?
        Er is ook deze: https://www.vhtlak.nl/hittebestendig...-textiel-verf/
        Te bestellen in Nederland.
        Geen idee hoe goed dat gerief is.

Merci! Kan er misschien eens een fles van halen en op iets anders spuiten om te zien hoe goed het is!
        Dat was eigenlijk de enige reden dat ik eerst naar die Dupli-Color zocht: op internet is er genoeg bewijs dat er mooie resultaten uit komen.
        EDIT: buiten blauw en zilver hebben ze precies niks op voorraad wel... das wa minder
        Last edited by ; 09/06/2019, 00:45.

Comment

in NL is er één die headliners flockt ...

of anders gewoon dupli color matzwarte verf, foto onderaan ziet er goed uit
          Last edited by On_Slow; 09/06/2019, 07:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Topmarchandise die Serengetti-brillen.
            Alleen zie je je head-updisplay nog amper.
            Elk voordeel heb z'n nadeel, zeker? Maar ik denk dat beter de weg zien net iets belangrijker is dan je head-up speeltje.
            Nu, een extra voordeel: ook je smartphone wordt een stukje moeilijker af te lezen, zo kunnen sommigen afleren te sms-en//facebooken/whatsappen/instagrammen.. tijdens het rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Elk voordeel heb z'n nadeel, zeker? Maar ik denk dat beter de weg zien net iets belangrijker is dan je head-up speeltje.
              Nu, een extra voordeel: ook je smartphone wordt een stukje moeilijker af te lezen, zo kunnen sommigen afleren te sms-en//facebooken/whatsappen/instagrammen.. tijdens het rijden
              HUD is absoluut geen speeltje, en zorgt er net voor dat je je ogen minder van de weg moet afwenden, om bv je snelheid, of de snelheidslimiet, te checken, of de volgende instructie van je navigatie...

Maar desondanks wil ik geen andere bril meer dan een Serengetti .
              Smartphone valt trouwens beter mee .
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Kleine update: iedereen bedankt voor het meedenken, maar het de zoektocht was helaas toch niet zo'n succes.
                Its De tip van Its was wel geweldig, maar geen idee hoe dat op de plastic trims (waar de gordel in gaat, de lichtjes, ...) zou uitwerken.

Gelukkig heb ik vrienden die in de luchtvaart werken en op die manier hopelijk binnenkort enkele spuitbusjes kan bemachtigen!
                Voor hun geldt de limiet voor vloeistoffen / aerosols immers niet (of in mindere maten voor long haul).
                Als ik er een keer aan kan werken, zal ik het resultaat zeker delen :p

De reden voor "does not ship to Belgium" is dat spuitbussen onder druk niet per vliegtuig mogen verzonden worden. Geen enkel transport firma (UPS, FedEx, DHL etc) wil die aanvaarden.
                Daar ging ik ook al ergens van uit, maar op Amazon US zijn er sowieso al veel producten niet te krijgen (hoewel het nu sterk verbeterd is).
                Dan nog zou shipping en vooral invoer waarschijnlijk weer een stuk meer dan het product zelf geweest zijn...

Comment

Je kan die spuitbussen toch naar hier krijgen via stuffing in een container?
                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                    Je kan die spuitbussen toch naar hier krijgen via stuffing in een container?
                    Hoe bedoel je dat? Je koopt het product toch gewoon bij een retailer, en bent afhankelijk van de manier waarop zij het opsturen?
                    Wat meestal (= altijd) outsourced is naar een ander bedrijf dan ook. Bijna niks postgerelateerd (pakjes, brieven, ...) gaat met de boot.

Comment

Working...
                    X