Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zwarte hemelbekleding
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten‘k kan koppig zijn als ik iets niet vind
voer hier eens je postcode in https://www.motip.be/service/waar-te-koop/
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenDe reden voor "does not ship to Belgium" is dat spuitbussen onder druk niet per vliegtuig mogen verzonden worden. Geen enkel transport firma (UPS, FedEx, DHL etc) wil die aanvaarden.
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenMoet dat die verf zijn van Motip?
Er is ook deze: https://www.vhtlak.nl/hittebestendig...-textiel-verf/
Te bestellen in Nederland.
Geen idee hoe goed dat gerief is.
Merci! Kan er misschien eens een fles van halen en op iets anders spuiten om te zien hoe goed het is!
Dat was eigenlijk de enige reden dat ik eerst naar die Dupli-Color zocht: op internet is er genoeg bewijs dat er mooie resultaten uit komen.
EDIT: buiten blauw en zilver hebben ze precies niks op voorraad wel... das wa minder
Comment
-
Last edited by On_Slow; 09/06/2019, 07:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenTopmarchandise die Serengetti-brillen.
Alleen zie je je head-updisplay nog amper.
Nu, een extra voordeel: ook je smartphone wordt een stukje moeilijker af te lezen, zo kunnen sommigen afleren te sms-en//facebooken/whatsappen/instagrammen.. tijdens het rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Elk voordeel heb z'n nadeel, zeker? Maar ik denk dat beter de weg zien net iets belangrijker is dan je head-up speeltje.
Nu, een extra voordeel: ook je smartphone wordt een stukje moeilijker af te lezen, zo kunnen sommigen afleren te sms-en//facebooken/whatsappen/instagrammen.. tijdens het rijden
Maar desondanks wil ik geen andere bril meer dan een Serengetti .
Smartphone valt trouwens beter mee .
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Kleine update: iedereen bedankt voor het meedenken, maar het de zoektocht was helaas toch niet zo'n succes.
Its De tip van Its was wel geweldig, maar geen idee hoe dat op de plastic trims (waar de gordel in gaat, de lichtjes, ...) zou uitwerken.
Gelukkig heb ik vrienden die in de luchtvaart werken en op die manier hopelijk binnenkort enkele spuitbusjes kan bemachtigen!
Voor hun geldt de limiet voor vloeistoffen / aerosols immers niet (of in mindere maten voor long haul).
Als ik er een keer aan kan werken, zal ik het resultaat zeker delen :p
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenDe reden voor "does not ship to Belgium" is dat spuitbussen onder druk niet per vliegtuig mogen verzonden worden. Geen enkel transport firma (UPS, FedEx, DHL etc) wil die aanvaarden.
Dan nog zou shipping en vooral invoer waarschijnlijk weer een stuk meer dan het product zelf geweest zijn...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenJe kan die spuitbussen toch naar hier krijgen via stuffing in een container?
Wat meestal (= altijd) outsourced is naar een ander bedrijf dan ook. Bijna niks postgerelateerd (pakjes, brieven, ...) gaat met de boot.
Comment
Comment