Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto5

is er al iemand in geslaagd om via hun website een dienst te bestellen? ik kan de dienst wel in het mandje leggen maar bij de volgende stap moet ik terug inloggen maar blijkbaar worden de inloggegevens niet herkent. De andere opties (paypal en inloggen via je google account) werken ook niet. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar

cookies staan niet af ?

Comment

Het doet hier niks ter zake maar dat is de laatste zaak waar ik diensten van wil.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichten
        is er al iemand in geslaagd om via hun website een dienst te bestellen? ik kan de dienst wel in het mandje leggen maar bij de volgende stap moet ik terug inloggen maar blijkbaar worden de inloggegevens niet herkent. De andere opties (paypal en inloggen via je google account) werken ook niet. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar
        Ik heb onlangs een autoband besteld incl montage via de website.
        Ging wel goed. Ik mocht online een afspraak maken en ze hebben die nageleefd.
        Ik heb wel het los wiel aangeboden.
        Hun prijzen voor banden zijn wel ok...ook vergeleken bij online-bandenzaken...

Comment

Working...
        X