Porsche 964 C2 rood en een 993 C2 cabrio in het zilver met blauwleder en een blauwe kap. Ik heb ze helaas nog niet in mijn bezit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat was je droomwagen op je 18 jaar en heb je hem ooit gekocht?
Collapse
X
-
Reeds lang overpriced man. Verbrand daar uw vingers niet aan.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Mijn eerste auto waar ik echt mee rondreed was een 1999 ibiza gttdi. Ik vond dat toen (jaren 2007-2008 ) een bommetje . Als ik er een tegenkom ik deze kleur koop ik dat erbij, maar ik denk dat daar nu mee rondrijden serieus zou tegenslagen.
Daarna een 08 ibiza SC gehad
Dan een witte 10 leon 1P diesel
Dan een 99 E39 523i
Dan een zwarte 16 leon 5F
Dan een V60 D2
En nu de V90
Van bovenstaande koop ik mij enkel nog de E39 terug. De rest heeft niet echt een “verlangend” gevoel achtergelaten.
Zelfs de 991 C2S waar ik mee op circuit rondreed zou ik niet willen kopen. Dan kies ik nog eerder voor den 997 GT3(RS) of boxster spyder voor de prijs van de C2S.Last edited by kefkie; 22/06/2019, 20:42.BMW X5 45e
Comment
-
Toen ik 18 werd kwam net de cabrioversie van de Porsche 964 uit.
Discotheekeigenaar uit de buurt had er zo een, zwart met zwart interieur en zwarte kap.
Nu zoveel jaren later, net VOOR de grote prijsstijgingen, een mooi exemplaar met volledige historie, zelfde kleuren, kunnen aanschaffen.
Voor mij echt een droom die is uitgekomen.
- Likes 1
Comment
-
Toen ik 18 werd en mijn rijbewijs haalde in 1988 kreeg ik de oude R9 van mijn ouders. Een paar jaar nog mee gereden en toen in 1991 een nieuwe Clio 1 gekregen, 't Is te zeggen: half gekocht en half gekregen.
Maar wat ik écht écht wou: een splinternieuwe R4. Zeker toen de laatste speciale reeks "Clan" in productie ging was het nu of nooit en heb ik echt op het punt gestaan om de nog jonge Clio in te ruilen voor een nieuwe R4. Waarschijnlijk zou dat niet mijn slimste zet geweest zijn, maar what the Hell...
Ik heb het niet aangedurfd.
Als ik erop terug kijk, al een geluk want de kwaliteit van de laatste exemplaren was meer dan belabberd.
Ter compensatie heeft mijn vrouw als haar eerste wagen een R4 in occasie gehad. Gekocht voor 20K Bef, 100000km mee gereden en voor 20K Bef verkocht. Nice!King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenPorsche 964 C2 rood en een 993 C2 cabrio in het zilver met blauwleder en een blauwe kap. Ik heb ze helaas nog niet in mijn bezit.
liever een mooie 968TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
- Likes 2
Comment
Comment