Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiscaliteit Belgisch Wagenpark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Leuk, de investeringen van $ 100 miljard bij Testla, €200 miljard, Toyota, en $ 26 miljard Hyundai, zijn plots waardeloos.

    Ze hallucineerden waarschijnlijk toen ze begonnen te investeren in EV, hybride en waterstof auto’s.

    BMW en Audi kochten nochtans deze groene auto technologie van Toyota en Hyundai…

    Het Duitse Bosch, investeerde in 2019, € 4 miljard, alleen al in waterstof technologie, voor auto’s en vrachtwagens en schakelde hiervoor 4000 personeelsleden in, die dus werkloos worden ?


    Waarschijnlijk hadden al deze bedrijven, eerst advies moeten inwinnen, bij de Belgische kiezers…. of aan onze 4 klimaat ministers....die onze kiezers, democratisch vroegen en kregen...

    Comment


    • moet die link de door jou geciteerde cijfers bevestigen, of is het zomaar iets wat je toevoegt ?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Het is je reinste bullshit die lez. Waarom in centrum Gent wel en in andere steden niet? Heb je enig idee hoe weinig impact die lez heeft op het milieu in Gent? En wat met de mensen langs de ring? Die mogen meer slikken. De mensen met een oldtimer binnen de lez, die misschien 4x per jaar hun wagen starten, mogen afdokken. Geen enkele nuance heeft dat bestuur gelegd. Onverdraagzame milieunazi’s zijn het.
        Het is de industriezone die voor 95% verantwoordelijk is voor de vervuiling in het Gentse. De rest is gewoon zakkenvullerij.

        https://www.standaard.be/cnt/dmf20170710_02965098
        Ik denk dat ik en jij een van de weinige zijn op dit forum die WEL nog graag dikke autos in de straat zien :-))
        Als ik al die specialisten hier bezig zie , dan denk ik echt dat dit het verkeerde forum is voor ons
        als ze morgen HET WEER drie dagen na mekaar kunnen correct voorspellen , dan keer ik volledig mijn car en word ik ook ne groene jongen , maar zelfs dat kunnen ze niet laat staan dat ze het klimaat kunnen voorspellen .
        Al die zever is in het leven geroepen om de mensen schrik aan te jagen en te verantwoorden dat ze in ons zakken zitten. en zoveel mogelijk belastingen kunnen heffen.een heel mooi vb is van de diesels ze hebben de mensen eerst laten geloven dat dit de toekomst was, toen 95 procent van de werkmens een golf tdi of ne toyoyta of wat dan ook diesel kocht was het ineens slecht en alle diesels moesten buiten want waren slecht , dan hebben ze de kleinmannen erbij betrokken ,en ja op de nationale LINKSE vrt staat dat mooi he ne kleine van vijf met een plakaat diesel stinkt.

        Gisteren zat ik even via internet naar radio twee te luisteren , en mister super debiel frank de boosere wat hoor ik die zeggen ,aan de mensen met een open haard denk even na want dit is vervuilend en der is in belgie momenteel naar het schijnt veel smog , dan denk ik echt idiote aap pak het laatste gezelligheid van de werkmens ook nog af
        Wat is er mooier na een zware werkweek ,openhaard in brand flesje witte wijn een denkentje voor de haard , en samen met u vrouwtje genieten , elkaar masseren een lekkere pijpbeurt , als je het iets kinkyer wilt een prostaat massage kortom die simpele weerman wil ook dat nog afnemen .
        Dan denk ik echt waar gaat de wereld naartoe
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Het is je reinste bullshit die lez. Waarom in centrum Gent wel en in andere steden niet? Heb je enig idee hoe weinig impact die lez heeft op het milieu in Gent? En wat met de mensen langs de ring? Die mogen meer slikken. De mensen met een oldtimer binnen de lez, die misschien 4x per jaar hun wagen starten, mogen afdokken. Geen enkele nuance heeft dat bestuur gelegd. Onverdraagzame milieunazi’s zijn het.
          Het is de industriezone die voor 95% verantwoordelijk is voor de vervuiling in het Gentse. De rest is gewoon zakkenvullerij.

          https://www.standaard.be/cnt/dmf20170710_02965098
          Ik quote nog eens, zoveel waarheid in een post

          Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door order66
            Het is je reinste bullshit die lez. Waarom in centrum Gent wel en in andere steden niet? Heb je enig idee hoe weinig impact die lez heeft op het milieu in Gent? En wat met de mensen langs de ring? Die mogen meer slikken. De mensen met een oldtimer binnen de lez, die misschien 4x per jaar hun wagen starten, mogen afdokken. Geen enkele nuance heeft dat bestuur gelegd. Onverdraagzame milieunazi’s zijn het.
            Het is de industriezone die voor 95% verantwoordelijk is voor de vervuiling in het Gentse. De rest is gewoon zakkenvullerij.

            ArcelorMittal in Gent is de op drie na grootste Europese uitstoter van zware metalen.

            Ik ben het er mee eens dat de LEZ geen zaligmakende oplossing is. Oude lijnbussen blijven hier wel vrolijk rondbollen trouwens, die betalen de boetes ipv in nieuwe bussen te investeren.
            Veel vervuiling komt van de huizenverwarming en de industrie.
            Maar dat de mensen langs de ring meer gaan slikken door de LEZ is onzin. Ten eerste zeg je zelf dat de lez nauwelijks impact heeft dus hoe kan het dan de ring impacteren? Ten tweede denk ik niet dat die wagens die gent niet meer in mogen nu plots vrolijk rondjes rond de ring gaan rijden. Sinds het circulatieplan krijgt de ring meer verkeer te slikken maar dat heeft niks met de LEZ te maken. Ik denk zelfs dat de LEZ netto een positief effect zal hebben op de ring zelf. Omdat mensen hun oude wagen wegdoen of inruilen voor een nieuwe en als ze toch nog een oude hebben en ze moeten in centrum gent zijn, dan zetten ze zich op een P+R buiten de ring want via de ring geraken ze ook niet op hun bestemming.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

              Of dat Murdoch het nieuws gaat brengen...


              Prachtig toch dat elke mening aan bod mag komen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                moet die link de door jou geciteerde cijfers bevestigen, of is het zomaar iets wat je toevoegt ?
                Tesla is intussen het 2e grootste $, autobedrijf ter wereld, na Toyota….

                Tesla, Inc. (TSLA.NASDAQ): Stock quote, stock chart, quotes, analysis, advice, financials and news for Stock Tesla, Inc. | Nasdaq: TSLA | Nasdaq


                Maar uw naam staat nog niet bij de aandeelhouders van Tesla... mijn naam trouwens ook niet…

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

                  Tesla is intussen het 2e grootste $, autobedrijf ter wereld, na Toyota….

                  Tesla, Inc. (TSLA.NASDAQ): Stock quote, stock chart, quotes, analysis, advice, financials and news for Stock Tesla, Inc. | Nasdaq: TSLA | Nasdaq


                  Maar uw naam staat nog niet bij de aandeelhouders van Tesla... mijn naam trouwens ook niet…
                  Dat moet je toch nuanceren.

                  De Wall Street Journal publiceerde daar gisteren een interessant artikel over.

                  Als je de price/sales ratio bekijkt plaatst dat alles toch wel in een ander perspectief...


                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                    Dat moet je toch nuanceren.

                    De Wall Street Journal publiceerde daar gisteren een interessant artikel over.

                    Als je de price/sales ratio bekijkt plaatst dat alles toch wel in een ander perspectief...

                    is dat van hetzelfde soort analisten dan diegenen die 2 jaar geleden zeiden dat tesla nooit voldoende model 3 ging kunnen produceren en binnen de kortste keren failliet ging zijn?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

                      is dat van hetzelfde soort analisten dan diegenen die 2 jaar geleden zeiden dat tesla nooit voldoende model 3 ging kunnen produceren en binnen de kortste keren failliet ging zijn?
                      Je moet geen analist zijn om te zien dat de relatie tussen verkochte voertuigen en de beurswaarde bij de verschillende fabrikanten nogal wat verschilt...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                        Je moet geen analist zijn om te zien dat de relatie tussen verkochte voertuigen en de beurswaarde bij de verschillende fabrikanten nogal wat verschilt...
                        En toch zaten al die analisten er dik naast wat de beurskoers van tesla betrof.
                        De huidige beurskoers houdt ook rekening met toekomstige evoluties. VW verkoopt massa's voertuigen maar ze maken nauwelijks winst per verkochte wagen, hun toekomstperspectief oogt wel wat somberder, al zijn ze hard aan het werken om het tij te keren.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

                          Tesla is intussen het 2e grootste $, autobedrijf ter wereld, na Toyota….

                          Tesla, Inc. (TSLA.NASDAQ): Stock quote, stock chart, quotes, analysis, advice, financials and news for Stock Tesla, Inc. | Nasdaq: TSLA | Nasdaq


                          Maar uw naam staat nog niet bij de aandeelhouders van Tesla... mijn naam trouwens ook niet…
                          ?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

                            En toch zaten al die analisten er dik naast wat de beurskoers van tesla betrof.
                            De huidige beurskoers houdt ook rekening met toekomstige evoluties. VW verkoopt massa's voertuigen maar ze maken nauwelijks winst per verkochte wagen, hun toekomstperspectief oogt wel wat somberder, al zijn ze hard aan het werken om het tij te keren.
                            Beurs is grotendeels emotie...

                            Comment


                            • Autoliefhebberij ook.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                Autoliefhebberij ook.
                                Vroeger in ieder geval wel. Nu durf ik daar zeer aan te twijfelen.
                                Denk dat er veel emotie uit het rijden verdwenen is.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

                                  Dat moet je toch nuanceren.

                                  De Wall Street Journal publiceerde daar gisteren een interessant artikel over.

                                  Als je de price/sales ratio bekijkt plaatst dat alles toch wel in een ander perspectief...

                                  https://www.wsj.com/articles/no-tesl...en-11579861802

                                  Waarom ga jij dan geen lening aan, om te investeren in de Duitse 3 premium merken….100% tot 500% winst heb je toch zeker, volgens de logica van de Wall Street Journal…

                                  Ze noteren momenteel zowat 20% tot 50% lager als Tesla en staan terug op hun koers van +/- 9 jaar geleden (= extreem spotgoedkoop)….maar door hun diesel flater, zijn de beleggers niet zo optimistisch en de banken ook niet.

                                  Waardoor ze dus geld te kort hebben om te investeren in EV of waterstof auto’s …

                                  Hun vroegere winsten hebben ze immer betaald aan hun CEO’s, die ze nadien moesten ontslaan.
                                  Last edited by quovadis; 25/01/2020, 20:05.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten


                                    Waarom ga jij dan geen lening aan, om te investeren in de Duitse 3 premium merken….100% tot 500% winst heb je toch zeker, volgens de logica van de Wall Street Journal…

                                    Ze noteren momenteel zowat 20% tot 50% lager als Tesla en staan terug op hun koers van +/- 9 jaar geleden (= extreem spotgoedkoop)….maar door hun diesel flater, zijn de beleggers niet zo optimistisch en de banken ook niet.

                                    Waardoor ze dus geld te kort hebben om te investeren in EV of waterstof auto’s …

                                    Omdat de beurs en logica niet altijd hand in hand gaan... Lernout & Hauspie ging ook de wereld veroveren en de aandelen gingen ook door het dak.

                                    Wat je de “WS logica” noemt lees ik in dit artikel helemaal niet.

                                    Trouwens je kan ook bij dalende koersen winst maken... als je zo zeker bent dat de Duitse auto-aandelen gaan kelderen moet je maar overwegen om short te gaan.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten


                                      Omdat de beurs en logica niet altijd hand in hand gaan... Lernout & Hauspie ging ook de wereld veroveren en de aandelen gingen ook door het dak.

                                      Wat je de “WS logica” noemt lees ik in dit artikel helemaal niet.

                                      Trouwens je kan ook bij dalende koersen winst maken... als je zo zeker bent dat de Duitse auto-aandelen gaan kelderen moet je maar overwegen om short te gaan.
                                      Uiteraard is Testla, momenteel overgewaardeerd, de vraag is alleen hoeveel….(en ze zijn niet de enige)

                                      Er zijn betere opportuniteiten op de beurs, als short te gaan in auto aandelen….

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

                                        Uiteraard is Testla, momenteel overgewaardeerd, de vraag is alleen hoeveel….(en ze zijn niet de enige)

                                        Er zijn betere opportuniteiten op de beurs, als short te gaan in auto aandelen….
                                        Altijd mooi om dat van een kenner te horen.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten



                                          Waardoor ze dus geld te kort hebben om te investeren in EV of waterstof auto’s …

                                          Is niet de schuld van VW zelf maar de schuld van al die klanten die aan het roepen waren voor méér SUV's

                                          Comment

                                          Working...
                                          X