Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiscaliteit Belgisch Wagenpark
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk BerichtenJij steigert dus niet van hogere verkeersboetes ? De mensen het moe maken van nog met de auto te rijden ? Meer plaats maken voor de elite op de weg misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Goh weet dat niet, als wij, het gepeupel er maar beter van worden kunnen mij die regeltjes geen barst schelen. Als ze bij de elite maar wat meer de duimvijzen gaan aandraaien (utopie) vind ik het al lang goed.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
hoop je dat echt ? zijn daar tekenen van ? Gaan ze bijvb het loon van de advocaten, chirurgen en ceo's aanpassen ?
ze gaan wel niet doen aan de grote kosten, registratierechten, btw, overschrijvingen, registratie,... dat blijven ze wel duurder maken.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk BerichtenJij steigert dus niet van hogere verkeersboetes ? De mensen het moe maken van nog met de auto te rijden ? Meer plaats maken voor de elite op de weg misschien?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Ik dacht dat gij tot de elite behoorde? Dikke audi en volvo op de oprit meneer de rijke zelfstandige!
Btw, jij bent toch ook (gedeeltelijk) zelfstandige, rijdt in een nog dikkere V90 en is een villa aan het bouwen in één van de duurste gemeente rond Antwerpen. Toch helemaal niet slecht denk ik voor iemand die zijn neus nog maar net aan het raam komt steken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Nee, plaats maken voor de mensen die volgens de weg code kunnen rijden. Als je hiervan moe word is het misschien tijd om een privéchauffeur (bus/trein) te zoeken. (fietsen is geen optie want er word op dezelfde manier gereden als in een auto, als het niet erger is)
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
- Likes 2
Comment
-
Met de uren die ik presteer zou dat feitelijk moeten maar is niet wat het lijkt. Een notaris die een uurloon vraagt van drie x het mijne, daar kraait geen haan naar want die mens heeft daar een opleiding voor gehad...dan mag dat...
Btw, jij bent toch ook (gedeeltelijk) zelfstandige, rijdt in een nog dikkere V90 en is een villa aan het bouwen in één van de duurste gemeente rond Antwerpen. Toch helemaal niet slecht denk ik voor iemand die zijn neus nog maar net aan het raam komt steken.
Een Notaris verdient goed, maar heel veel mensen mispakken zich aan hetgeen ze in totaal betalen, en hetgeen er nog maar "amper" van dat bedrag overschiet wat voor de Notaris zelf is.
En het was maar om te lachen zenne
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
Als ik moet kiezen tussen hogere lasten op bezit van een wagen of hogere boetetarieven dan weet ik wel wat ik zou kiezen. Jij niet dan?BMW X5 45e
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen Notaris verdient goed, maar heel veel mensen mispakken zich aan hetgeen ze in totaal betalen, en hetgeen er nog maar "amper" van dat bedrag overschiet wat voor de Notaris zelf is.
En het was maar om te lachen zenne
Langs mijne kant, niet voor te lachen hoor, wel met een knipoog...;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
brrrr nachtmerrie, regeltjes regeltjes en nog meer regeltjes 't zal tijd worden voor een nieuwe CCC, opblazen die handel !!
Ok start de klok, eens tellen hoe snel staatsveiligheid aan mijn voordeur staat :-)
Viva la revolución :-)
Op het beter bewapenen van de rijkswacht en politie na dan.
Comment
-
Is hier niet anders hoor, wat er netto overblijf staat niet in verhouding tot wat wij er voor moeten presteren maar vooral voor moeten laten/overhebben.
Langs mijne kant, niet voor te lachen hoor, wel met een knipoog...;-)
Dat ziede zelfs als gewone bediende. Hetgeen wat ik netto overhou van mijn bruto is om te lachen. Ik heb nu wel 3 klein mannen ten laste dus dan valt het nog mee, maar dan nog.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Dat ziede zelfs als gewone bediende. Hetgeen wat ik netto overhou van mijn bruto is om te lachen. Ik heb nu wel 3 klein mannen ten laste dus dan valt het nog mee, maar dan nog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk BerichtenBest van de fiscaliteit afblijven om het volk niet te laten steigeren.
Oplossing mag wat mij betreft gezocht worden in hogere boetetarieven. Daar mag gerust een nulletje voor de komma bij.
Fietsen zonder verlichting of zonder handen aan het stuur mag gerust € 250 kosten, elke flitsboete een forfaitaire 'startboete' van €150,...
Snelheidscontroles privatiseren zou al een eerste stap zijn en zou het algemeen veiligheidsgevoel sterk verbeteren gezien de lokale politie zich op die manier meer met haar échte kerntaak kan bezighouden.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenniemand krijgt een boete voor snelheidsovertredingen van 1 km /uur
men werkt altijd met gecorrigeerde snelheden....
wanneer men echter de marge ineens optelt bij de toegelaten snelheid...................tja...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Ik had het inderdaad op 1 km/u na correctie. Het mag ook niet, maar ik zie dagelijks veel ergere inbreuken (60 km/u in zone 30, opzettelijk door het rood rijden, ...) waar ik liever die zwaardere boetes voor zou zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Het 1 sluit het andere niet uit. Al moet een dergelijke lichte overtreding in verhouding minder zwaar gestraft worden.
Afhankelijk van de ernst, zijnde meer of minder overschrijden van de toegelaten snelheid en de plaats (zone 30, bebouwde kom, autosnelweg...) is de boete navenant.
Anders moet ge maar eens wat testjes doen als ge twijfelt.
- Likes 1
Comment
Comment