Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiscaliteit Belgisch Wagenpark
Collapse
X
-
mocht ik in de politiek gaan ik zou maar 1 ding willen verwezenlijken: de autoconstructeurs moeten zich aan een bepaalde gewicht/pk verhouding houden en een auto zou nooit meer dan 900kg mogen wegen. En geen biv of andere taksen, alles verrekend in de prijs van de benzine.
Wie stemt voor mij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
ja maar het zijn de kiezers die die ruziestokers aan de macht gebracht hebben, toch ?
laatste weken en maanden nog maar eens bewezen met hun eventuele regering van verliezers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenmocht ik in de politiek gaan ik zou maar 1 ding willen verwezenlijken: de autoconstructeurs moeten zich aan een bepaalde gewicht/pk verhouding houden en een auto zou nooit meer dan 900kg mogen wegen. En geen biv of andere taksen, alles verrekend in de prijs van de benzine.
Wie stemt voor mij ?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
toch niet ,ze doen hun eigen zin,wat je ook kiest..
laatste weken en maanden nog maar eens bewezen met hun eventuele regering van verliezers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichtendat moeten nogal veilige en comfortabele auto's worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Ikke, onmiddellijk!heb al 1 stem, thx. Nu hopelijk snel mijn ledenaantal verdubbelen
Comment
-
daar ligt het probleem van de mensheid, veiligheid en comfort.... eigenlijk zou plezier op de eerste plaats moeten komen.
Maar omdat enig comfort soms toch onontbeerlijk is, en we 2 kinderen hebben, hebben we ook een auto nodig waar meer dan 2 mensen in passen.
We hebben gekozen voor een model met 7 plaatsen, dat is handig want dan kunnen we ook eens samen met de ouders op uitstap met 1 auto.
Ik denk dat het moeilijk wordt om een auto van 4.5 meter met ruimte voor 6 personen onder de 900 kilo te krijgen.
Dus, dan maar geen 7-zitters meer ?
Comment
-
tot een partij een echte meerderheid heeft (dat is 50% + 1stem) heeft deze partij niets meer te zeggen dan een andere partijen, zijn vooruitgang is bijkomstig
Wel is een samenstelling van partijen (ook zijn ze elk in stemmen gedaald) die samen een meerderheid halen, zijn democratisch nog altijd perfect in staat de totaliteit kiezers te vertegenwoordigen om de Staat te beheren. Zo eenvoudig is dat, dus weg met al deze slogans en verdraaide redeneringen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenAmai. Als een auto van 3.94m lang en 1.23m hoog als een MX-5 met Mazda's gram theory nog niet onder de 900 te krijgen is, dat moeten nogal veilige en comfortabele auto's worden
maar...
- parkeren zonder stuurbekrachtiging zou te lastig worden met die bureau-armkes van tegenwoordig
- als ze hun zondags uitstapje maken mogen ze zeker niet te warm krijgen in hun autootjes dus er is een airco nodig.
- het mag ook niet teveel rammelen of lawaai maken dus daar moeten de nodige hoeveelheid isolatie in, een dik gezellig tapijtje (ah ja het geluid moet gedempt worden als ze met het kapje dicht naar muziek willen luisteren)
etc
etc
Denk je echt dat dat licht is een mx 5 ??
Dan ga je waarschijnlijk beginnen over veiligheid : een bestuurdersairbag en passagiersairbag is echt wel nodig (weet je hoeveel zoiets weegt ? )
Kijk eens naar een Lotus elan, dan zal je weten wat licht is. (en kijk terloops eens hoe snel die naar 100 gaat) En dat kunnen ze nu niet meer maken denk je ? Neen, inderdaad niet omdat men comfort wil. Een mx-5 vind ik maar een flauwe poging eerlijk gezegd.
Comment
-
Een meerderheid is volgens mij een meerderheid en dus democratisch perfect te verantwoorden.
Als bij volgende verkiezingen, ik zeg maar wat, de PVDA zijn stemmenaantal verdubbelt en dus nog steeds eigenlijk niets voorstelt, dan moet ze in uw gedachtengoed absoluut mee regeren want ze boekt een vooruitgang van 100%?
VB weet trouwens (hopelijk) zelf ook wel dat veel van hun radicale voorstellen gewoon niet realiseerbaar zijn omwille van Europese regels, mensenrechten en andere ... Of moeten we al die internationale afspraken gewoon overboord gooien? Ons Vlaanderen gaat er goed bij varen. De wereld is echt wel iets groter dan die speldeprik op de wereldbol.
Comment
-
Onslow, jij leeft op geen enkel vlak op de manier die nog maar in de buurt komt van die waarop mensen 50 jaar geleden leefden, dus waarom zou je dan verwachten dat we in zulke auto's gaan rijden ?
Een Lotus Elan alsjeblief ..
Een go-kart is nog lichter dan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Ik moet altijd goed lachen met de stelling dat winners (in stemmen uitgedrukt) aan de macht moeten komen en verliezers voorgoed moeten plaats maken voor deze winners...
tot een partij een echte meerderheid heeft (dat is 50% + 1stem) heeft deze partij niets meer te zeggen dan een andere partijen, zijn vooruitgang is bijkomstig
Wel is een samenstelling van partijen (ook zijn ze elk in stemmen gedaald) die samen een meerderheid halen, zijn democratisch nog altijd perfect in staat de totaliteit kiezers te vertegenwoordigen om de Staat te beheren. Zo eenvoudig is dat, dus weg met al deze slogans en verdraaide redeneringen...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Ik moet altijd goed lachen met de stelling dat winners (in stemmen uitgedrukt) aan de macht moeten komen en verliezers voorgoed moeten plaats maken voor deze winners...
alles voor de partij en de kiezer is bijzaak.
tis gewoon een wereld met machtsbelusten die uiteindelijk alleen hun eigen zin doen.
zelfs als ze er niet meer in staat toe zijn(gezondheid) hangen ze nog de dictator uit,terwijl ex partijgenoten hen laten vallen als grof vuil.
democratie/*solidariteit of medeleven bestaat in die wereld niet.
dat is al 100 jaar zo en in nog steeds van toepassing.
zo eenvoudig is dat,ondanks alle politiek gezever.
en wees gerust,ze hebben mij ook al voor groene rooie bruine en van al dat fraai's uitgemaakt,
dat is ook politiek,mensen met een mening afkraken en in kotjes duwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
André, in deze kan ik u niet volgen.
Een meerderheid is volgens mij een meerderheid en dus democratisch perfect te verantwoorden.
Als bij volgende verkiezingen, ik zeg maar wat, de PVDA zijn stemmenaantal verdubbelt en dus nog steeds eigenlijk niets voorstelt, dan moet ze in uw gedachtengoed absoluut mee regeren want ze boekt een vooruitgang van 100%?
VB weet trouwens (hopelijk) zelf ook wel dat veel van hun radicale voorstellen gewoon niet realiseerbaar zijn omwille van Europese regels, mensenrechten en andere ... Of moeten we al die internationale afspraken gewoon overboord gooien? Ons Vlaanderen gaat er goed bij varen. De wereld is echt wel iets groter dan die speldeprik op de wereldbol.
absoluut meeregeren?nee
absoluut buitensluiten ?nee!
OVER WELKE PARTIJ HET DAN OOK GAAT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Bwah, dacht dat ik het al eens ergens geschreven had, veel moet er niet meer gebeuren hoor. Volgende verkiezingen 2x35% of 2x40% voor de 2 populairste ploegen en dan hoeft er geeneens meer geklapt worden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ok start de klok, eens tellen hoe snel staatsveiligheid aan mijn voordeur staat :-)
Viva la revolución :-)
- Likes 1
Comment
-
Best van de fiscaliteit afblijven om het volk niet te laten steigeren.
Oplossing mag wat mij betreft gezocht worden in hogere boetetarieven. Daar mag gerust een nulletje voor de komma bij.
Fietsen zonder verlichting of zonder handen aan het stuur mag gerust € 250 kosten, elke flitsboete een forfaitaire 'startboete' van €150,...
Snelheidscontroles privatiseren zou al een eerste stap zijn en zou het algemeen veiligheidsgevoel sterk verbeteren gezien de lokale politie zich op die manier meer met haar échte kerntaak kan bezighouden.
Comment
-
brrrr nachtmerrie, regeltjes regeltjes en nog meer regeltjes 't zal tijd worden voor een nieuwe CCC, opblazen die handel !!
Ok start de klok, eens tellen hoe snel staatsveiligheid aan mijn voordeur staat :-)
Viva la revolución :-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenAls ze bij de elite maar wat meer de duimvijzen gaan aandraaien (utopie) vind ik het al lang goed.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment