Oorspronkelijk geplaatst door FvDm
Bekijk Berichten
niemand houd u tegen van ook ne cayenne te kopen en deze op lichte vracht te zetten toch .
Weet je wat zo erg is mensen met u mentaliteit,en ik ga me hier verduidelijken want wil de disqussie beleefd voeren , omdat x of y de middelen heeft en een manier heeft om het systeem te gebruiken of zoals jij het noemt misbruiken vinden mensen die dit niet kunnen betalen niet kunnen dat zij profiteren van het systeem,
Niemand houd u tegen om dag en nacht te werken , of een bank te overvallen , van waar het geld komt intresseert mij niet zodat jij ook ne grote zware bak kan kopen ,
Want wie reklameert er ? zij die het niet kunnen
Of bv mensen met kinderen die zeggen in een camionette krijgen wij de kids niet mee, ook hier het zelfde , voor die kinderen heb je toch zelf gekozen , dus moet je een wagen kopen die past voor het vervoeren van u kroost (hier mogen ze van mij ook het kindergeld afschaffen) maar das een andere disqussie
Of je koopt een dodge RAM vijf zit plaatsen grote koffer ,heel de familie gelukkig ,
Want laat ons eerlijk zijn milieu en al die andere zever dat bekke stof dat er uit komt gaat de sneeuw niet doen smelten hoor , maar dat is europa waaronder belgie een voorloper wil zijn .
alles afschaffen , taxen en belastingen heffen op alles wat de gewone man gebruikt en de elite geniet van alle voordelen en laat zich rijkelijk betalen.
Gisteren onze vriend trump gehoord welke ik zeker kan smaken economie amerika gaat er op vooruit , china dat land boemt al jaren , en hier in europa wij schaffen alles af en persen de mensen uit als citroenen
Voor mij is dat ene pot nat milieu en taxen , ze creeeren het ene om het andere te verantwoorden .
arme wereld toch arm belgie
Ik verschiet alle dagen hoe de belg alles blijft slikken wat hem door de strot word geduwd ,
zonnige groeten vanuit patong beach puhket .
Comment