Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Tuurlijk werk ik er voor, maar wat ik betaal is enkel een belasting op het gebruik er van.

Probeer jij maar eens met een nettokost van 200€ met een Polo te rijden zonder investering vooraf. Ik heb daar een Volvo V90 nearly full option D4 voor.
    Ze kunnen dat alleen afnemen als ik ontslagen word, en dan nog wordt het meegeteld in de ontslagvergoeding.

Jij kan failliet gaan, dan komt een deurwaarder eerst en vooral het rollend materieel ophalen, want dat is verkoopbaar.
    En dan sta je ook stil.
    bij ons wordt de firmaslet met een factuur verrekend ipv via het loon, is toch een zure, zeker als je bijna niet met je slet privé rijdt(max 5000km/jaar)
    mijn 2ehandse V70R kwam goedkoper uit in TCO over de 5 jaar die ik ze had dan de jaarlijkse VAA bijdrage(thanks de lage afschrijving)
    nadeel is dat ik de firmaslet nodig heb om mijn job uit te oefenen(70.000km/voorbije jaar waarvan 66500km voor het werk)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

En zo gaat de wereld dus naar de kloten e. Aleja, dien aardkloot zal zijn eigen wel herstellen, nada wij eerst uitgeroeid zijn.
      Klopt, en heb daar geen enkel probleem mee.
      We zijn slechts één van de soorten die korte tijd deze planeet zullen bevolkt hebben... Er waren er vóór ons en er zullen nog vele andere zijn na ons.
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Moest iedereen zijn deel willen doen, een beetje positief willen bijdragen aan de maatschappij i.p.v. enkel maar te nemen en wat meer open staan voor verandering, de mensheid zou veel verder geraken...
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Klopt, en heb daar geen enkel probleem mee.
          We zijn slechts één van de soorten die korte tijd deze planeet zullen bevolkt hebben... Er waren er vóór ons en er zullen nog vele andere zijn na ons.
          Mij zal het een worst wezen, als ik iets koop is het om mijn eigen profijt te doen, kinderen heb ik niet, dus als ik nog mag oud worden ben ik content. Hopelijk kunnen ze ons tegen dan op ne server uploaden zodat ik virtueel kan verder leven, da zou pas de max zijn!

Mijn volgende wagen zou dan, ja, elke dag een andere wagen!

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
          Moest iedereen zijn deel willen doen, een beetje positief willen bijdragen aan de maatschappij i.p.v. enkel maar te nemen en wat meer open staan voor verandering, de mensheid zou veel verder geraken...
          Idd, maar gaat nooit gebeuren, ik denk dat er op deze aardkloot meer egoisten rondlopen dan wa anders en met die mentaliteit kom je nergens.

Comment

• In het dierenRIJK, passen de dieren zich aan aan hun omgeving.
            In het mensenDOM, passen ze hun omgeving aan, kwestie van het DUURzaam te maken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

NOG IN GEEN 1000 JAAR zou ik zulke bedragen betalen om met een auto te mogen rijden.
              al goed dat er zotten zijn die dat wel doen,anders liep het begrotingstekort nog meer op
              maar als je dan bedenkt dat ze een sms actie op poten moeten zetten om een kind te redden?
              Maar de meesten geven wel hoge bedragen uit om met verlof te gaan, hebben daar dan 14 dagen geniet van en dat is het.
              Ik stap elke dag met de glimlach in mijn auto en dat 365 dagen in een jaar.
              En het begrotingstekort zou ook minder oplopen moesten de meesten hun geld uitgeven waar ze het verdient hebben,ipv te spenderen in een of ander apenland.
              Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Maar de meesten geven wel hoge bedragen uit om met verlof te gaan, hebben daar dan 14 dagen geniet van en dat is het.
                En het begrotingstekort zou ook minder oplopen moesten de meesten hun geld uitgeven waar ze het verdient hebben,ipv te spenderen in een of ander apenland.
                ik stap met evenveel plezier in mijn taxvrije ev die niet meer kost dan een middenklasser.
                apenlanden heb ik een hekel aan en dure reizen voor 14 dagen evenzeer.
                geld spenderen doe ik zoveel mogelijk bij plaatselijke handelaars,zeker niet bij webshops uit china bv.
                maar ik begrijp uw punt zeker.en ja ieder besteed zijn geld op zijn manier.

Comment

• Waar geef jij dan graag uw geld aan uit, Andre?
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• ik geef nooit geld uit,alleen maar om het uit te geven.
                    wij zijn nu eenmaal zo niet opgevoed.
                    uiterlijk vertoon zegt mij niets,dus het princiepe van de buurman heeft een audi,ik een mercedes spreekt mij totaal niet aan,
                    integendeel,ik zet er een dacia naast,lol.
                    ik heb geen fin moeilijkheden,buiten een woning heb ik nooit schulden gemaakt,ik koop wat ik kan betalen.
                    als ik zie hoeveel mensen er moeilijkheden hebben in mijn omgeving zou ik me voor dergelijk gedrag alleen maar schamen.

Comment

ik geef nooit geld uit,alleen maar om het uit te geven.
                      wij zijn nu eenmaal zo niet opgevoed.
                      uiterlijk vertoon zegt mij niets,dus het princiepe van de buurman heeft een audi,ik een mercedes spreekt mij totaal niet aan,
                      integendeel,ik zet er een dacia naast,lol.
                      ik heb geen fin moeilijkheden,buiten een woning heb ik nooit schulden gemaakt,ik koop wat ik kan betalen.
                      als ik zie hoeveel mensen er moeilijkheden hebben in mijn omgeving zou ik me voor dergelijk gedrag alleen maar schamen.
                      Je zegt waar je allemaal geen geld aan uitgeeft. Zo heb ik ook wel een lange lijst. Maar mijn vraag was : waar geef je WEL graag eens geld aan uit? Wat spreekt je dan wel aan?
                      Of ben je een asceet?
                      Is iemand sowieso een zondaar als je een hobby hebt waar je plezier kan uithalen? Of is plezier haram?
                      Je gaat er teveel vanuit dat mensen die plezier hebben aan het uitoefenen van een hobby dit doen om anderen de loef af te steken, en zich in de schulden werken.
                      Mensen met een hobby of passie zijn gelukkige mensen. Dat is gewoon een feit.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Iedereen zaait naar zijn eigen zak. En ik kan mateloos genieten van het plezier van anderen. Zoals een old timer die ze in OEM staat brengen en er dan nog mee naar t zeetje sjezen ook. Toppie.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• dat neem je dan wel verkeerd op,
                          enkele post geleden ook duidelijk gezegd,iedereen besteed zijn geld op zijn manier.
                          ik zeg alleen dat ik niet de behoefte heb aan uiterlijk vertoon en dat ik in geen 1000 jaar 1000 euro wegentax per jaar wil betalen.
                          worden anderen daar gelukkig van?das hun probleem,alleen heb ik er dan de bedenking bij dat mensen een sms actie
                          op poten moeten zetten om hun kind te redden.

dat zijn doordenkertjes,iedereen doet ermee wat hij/zij wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Elk jaar gaan wij graag onze vakantie doorbrengen in de bergen. En dat mag dan maximaal maar 2 weken terplekke zijn, wij hebben daar ook maandenlang voor- en naplezier van. De voorbereiding, het dromen en het nagenieten, daar komen wij mee toe tot de volgende vakantie. Dus ja, ik geef geld uit in de Alpenlanden en 't is mij dat zeker waard. Ik zou er echt hartzeer van hebben moest ik dat niet meer kunnen doen.
                            Wij hebben altijd autovakanties gedaan maar de laatste jaren begin ik het als een bevrijding te zien als ik tijdens het verlof de wagen gewoon kan laten staan. En dat lukt ons meer en meer. Ik ben er zeker van dat we in de komende jaren met de trein tot op bestemming zullen gaan.
                            En ja, voor diegenen die eraan twijfelen, ik zie nog altijd graag auto's. En ben en blijf zot van ons oldtimerke...
                            King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

dat neem je dan wel verkeerd op,
                              enkele post geleden ook duidelijk gezegd,iedereen besteed zijn geld op zijn manier.
                              ik zeg alleen dat ik niet de behoefte heb aan uiterlijk vertoon en dat ik in geen 1000 jaar 1000 euro wegentax per jaar wil betalen.
                              worden anderen daar gelukkig van?das hun probleem,alleen heb ik er dan de bedenking bij dat mensen een sms actie
                              op poten moeten zetten om hun kind te redden.

dat zijn doordenkertjes,iedereen doet ermee wat hij/zij wil
                              Ik heb nu voor de 2de keer geen antwoord op mijn vraag. Ergens heb ik het gevoel dat je het ons niet wil mededelen. Waar geef jij dan graag eens geld aan? Geen enkele guilty pleasure?
                              Het is niet omdat je een hobby hebt die geld kost dat je automatisch uiterlijk vertoon ambieert. Voor mij integendeel. Mijn wagens staan allemaal binnen, en ik rij naar het werk met de fiets. Boodschappen met de fiets. Op het werk weten ze zelfs over het bestaan van mijn wagens niet af. Hier kan ik mijn hobby delen met mede gepassioneerden. Ik geniet ook van hun projecten.
                              Mijn collega verzamelt strijkstokken. Dat kost veel geld, hij speelt al zijn leven lang viool. Hij kan dan ook met passie over zijn strijkstokken praten. Een gelukkig mens, ik kan genieten van hoe hij over die strijkstokken vertelt

gpdude wij gaan elk jaar met verlof naar de kust. Onze wagen staat daarbij 3 weken stil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                Terug On-topic, ben begonnen met een Renault r5; daarna kadett gti,2x Opel Calibra, 2x Peugeot 306 cabrio,Mercedes 250d,lada niva ( voor de bouw),Opel Corsa 2x, bmw 725 tds,Mercedes 230clk,Mercedes a170cdi,Porsche 993 Carrera 4,Porsche 996 cabrio 4x,Porsche 968,Renault spider, Opel speedster 3x,bmw 318i cabrio, bmw m3 e46,Nissan navara ,range rover,Mercedes c220 2x,Mercedes e220 2x, Mercedes e350cdi,Hummer h2 sut,bmw 635d cabrio,bmw x5, bmw520d,Opel Gt,Chrysler prowler en nu uiteindelijk een citroen berlingo (om gaan te werken),een Mercedes a180d voor de vrouw en de zoon en sinds vorige week een bmw m4 cabrio. Over het algemeen toch het liefst een Duitse wagen met een voorkeur voor bmw en een afkeer gekregen van Mercedes....
                                Alles behalve on topic maar ja
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Als dit niet on topic is weet ik het ook niet meer.

Comment

• Laat ons eens kijken, het topic gaat over u toekomstige wagen, realgenius somt al zijn voorgaande wagens op tot en met de huidige. Van een toekomstige wagen zie ik niets staan.
                                    Dus ja, Gixxer heeft gelijk, dit is idd niet on topic.
                                    Had er op het einde een vooruitblik naar de toekomst bij gestaan, dan was het nog voor een deel on topic geweest.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                      Over het algemeen toch het liefst een Duitse wagen met een voorkeur voor bmw
                                      Is toch duidelijk niet? Is eigenlijk een beetje logisch dat je aanhaald welke je vorige waren, allemaal moet nu ook ni, maar ervaring door het een of andere merk heeft invloed op de aankoop van de volgende.
                                      Last edited by ; 13/10/2019, 17:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Laat ons eens kijken, het topic gaat over u toekomstige wagen, realgenius somt al zijn voorgaande wagens op tot en met de huidige. Van een toekomstige wagen zie ik niets staan.
                                        Dus ja, Gixxer heeft gelijk, dit is idd niet on topic.
                                        Had er op het einde een vooruitblik naar de toekomst bij gestaan, dan was het nog voor een deel on topic geweest.
                                        Duh, sinds vorige week een BMW M4 cabrio. duidelijk genoeg? We zullen hem vragen om twee weken terug in de tijd te gaan om z'n volgende voor te stellen.

Comment

• Comment

Working...
                                          X