Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Als dit niet on topic is weet ik het ook niet meer.
    Serieus?
    Is er ergens gezegd of hij nog eens dezelfde wagen zou kopen?
    Dus nog eens ...... voor een oplijsting is er al een topic.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

gpdude wij gaan elk jaar met verlof naar de kust. Onze wagen staat daarbij 3 weken stil
      Zee=zout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Zee=zout
        Garage = binnen
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Is ze luchtledig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
            dat neem je dan wel verkeerd op,
            enkele post geleden ook duidelijk gezegd,iedereen besteed zijn geld op zijn manier.
            ik zeg alleen dat ik niet de behoefte heb aan uiterlijk vertoon en dat ik in geen 1000 jaar 1000 euro wegentax per jaar wil betalen.
            worden anderen daar gelukkig van?das hun probleem,alleen heb ik er dan de bedenking bij dat mensen een sms actie
            op poten moeten zetten om hun kind te redden.

dat zijn doordenkertjes,iedereen doet ermee wat hij/zij wil
            Ik heb 3 kinderen, een hond en zit zelf redelijk ver in een auto, dus wij hebben ruimte nodig. De reden om voor een V90 te gaan.

En als ik zelf iets moet kopen, kan ik idd evengoed een transit oid kopen en minder taks betalen. Helemaal waar, maar ik ben autoliefhebber en kan aan mijn hobby wel geld uitgeven. Ik ga geregeld tracken, deze middag zelfs nog in duitsland. Kost handenvol geld, maar dat heb ik er voor over.

Als huidige daily kan ik er nu van genieten om in dikke zetels te zetten, straffe boxen en goeie ice.

En ja, dan kom je snel bij iets uit a la X5 imo en daar ben ik bereid 1.000€ tax voor te betalen.

Zoals je zelf zegt, ieder zen ding.

En ik heb voldoende smsen gestuurd voor die kleine
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
              Is ze luchtledig?
              Meer in het binnenland. Nu happy? Moet ik hier alles uitleggen ofwa?
              Zolang uw hoofd niet luchtledig is zit het goed
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Voor alle idioten hier die het niet goed begrijpen ( ook al zijn ze beheerder ) Ik heb dus voor alle duidelijkheid terug een wagen van hetzelfde merk gekocht als mijn vorige....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                  Voor alle idioten hier die het niet goed begrijpen ( ook al zijn ze beheerder ) Ik heb dus voor alle duidelijkheid terug een wagen van hetzelfde merk gekocht als mijn vorige....
                  Idd, er beweegt hier met moeite iets op het forum. Dit topic swingt nog een klein beetje, maar dat moet dan krampachtig “on topic” blijven.

Proficiat met je nieuwe aanwinst trouwens.

Comment

• Bwa, het politiek gezwetstopic (dat ik als grap opende) loopt toch ook goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Bwa, het politiek gezwetstopic (dat ik als grap opende) loopt toch ook goed.
                      Akkoord, maar in dit topic wordt redelijk serieus over auto’s gepraat, een plus voor een autoforum denk ik. Diegenen die hier al gepost hebben, zijn zo wat alle leden die constructieve bijdrages leveren aan dit en andere topics. Waat niet weg neemt dat het politiek gezwetstopic aangenaam is om te lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik heb 3 kinderen, een hond en zit zelf redelijk ver in een auto, dus wij hebben ruimte nodig. De reden om voor een V90 te gaan.

En als ik zelf iets moet kopen, kan ik idd evengoed een transit oid kopen en minder taks betalen. Helemaal waar, maar ik ben autoliefhebber en kan aan mijn hobby wel geld uitgeven. Ik ga geregeld tracken, deze middag zelfs nog in duitsland. Kost handenvol geld, maar dat heb ik er voor over.

Als huidige daily kan ik er nu van genieten om in dikke zetels te zetten, straffe boxen en goeie ice.

En ja, dan kom je snel bij iets uit a la X5 imo en daar ben ik bereid 1.000€ tax voor te betalen.

Zoals je zelf zegt, ieder zen ding.

En ik heb voldoende smsen gestuurd voor die kleine
                        als jij je er gelukkig mee voelt,wat is dan het probleem?
                        dat anderen er een andere mening op nahouden?
                        of dat anderen 0 euro tax betalen?
                        3 kinderen en een hond passen ook in een dacia logan mcv bv,die kost geen 1000euro tax.
                        ik ben ook een autoliefhebber maar ik kan net zo goed het kleine waarderen.
                        oja,en proficiat met de sms,kheb ook meegedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik heb nu voor de 2de keer geen antwoord op mijn vraag. Ergens heb ik het gevoel dat je het ons niet wil mededelen. Waar geef jij dan graag eens geld aan? Geen enkele guilty pleasure?
                          Het is niet omdat je een hobby hebt die geld kost dat je automatisch uiterlijk vertoon ambieert. Voor mij integendeel. Mijn wagens staan allemaal binnen, en ik rij naar het werk met de fiets. Boodschappen met de fiets. Op het werk weten ze zelfs over het bestaan van mijn wagens niet af. Hier kan ik mijn hobby delen met mede gepassioneerden. Ik geniet ook van hun projecten.
                          Mijn collega verzamelt strijkstokken. Dat kost veel geld, hij speelt al zijn leven lang viool. Hij kan dan ook met passie over zijn strijkstokken praten. Een gelukkig mens, ik kan genieten van hoe hij over die strijkstokken vertelt

gpdude wij gaan elk jaar met verlof naar de kust. Onze wagen staat daarbij 3 weken stil
                          awel ,ik ga eens voor een paar dagen naar onze kust,of zeeland,en dan ga ik niet met de tent nee,
                          ik ga wel eens naar een optreden,doe korte uitstapjes,ga vaak wandelen,ik ga wel eens op een terrasje met een goeie pint,maar ik heb geen geldverslindende hobby's nodig om mij gelukkig te voelen.
                          ik ben ook een autoliefhebber,maar al dat dure speelgoed is niet aan mij besteed,ik kan evengoed vol goedkeuren naar iets van 10000e kijken als naar100000e.
                          15 j geleden een tegenslag gehad in mijn leven(waar ik niet over wens uit te wijden) die ik alleen teboven heb moeten komen.
                          als ik zie hoeveel alleenstaanden de dieperik intuimelen(zowel mannen als vrouwen),dan ben ik perfect gelukkig met wat ik heb en doe.
                          als ze hier dan bezig zijn over 1000den euro's en de nood die ze hebben om ze buiten te gooien,dan heb ik daar mijn vragen bij,
                          vooral als er ene afkomt met de standaard,diegenen die het minder goed hebben zoeken het meestal zelf,
                          tot ze zelf een tegenslag krijgen,dan zijn het de grootste jankers.
                          antwoord genoeg nu?
                          en ja,ik wens je natuurlijk heel veel plezier met je hobby's,zolang jij jezelf er goed bij voelt is er geen probleem;
                          het is helemaal niet mijn bedoeling om een persoon aan te vallen,wel een mening te uiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten

Idd, er beweegt hier met moeite iets op het forum. Dit topic swingt nog een klein beetje, maar dat moet dan krampachtig “on topic” blijven.

Proficiat met je nieuwe aanwinst trouwens.
                            Er is geen enkel autoforum waar zoveel gepost wordt.
                            Maar als er in elk topic hetzelfde staat wordt het heel onoverzichtelijk voor nieuwe leden die iets opzoeken.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

als jij je er gelukkig mee voelt,wat is dan het probleem?
                              dat anderen er een andere mening op nahouden?
                              of dat anderen 0 euro tax betalen?
                              3 kinderen en een hond passen ook in een dacia logan mcv bv,die kost geen 1000euro tax.
                              ik ben ook een autoliefhebber maar ik kan net zo goed het kleine waarderen.
                              oja,en proficiat met de sms,kheb ook meegedaan
                              Mijn nonkel reed in de jaren '60 naar Oostenrijk met een kever met caravan aan en 4 volwassenen in de auto,kwam ook terug.
                              Z4 M40i

Comment

• just,wat was het leven eenvoudig toen......................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Mijn nonkel reed in de jaren '60 naar Oostenrijk met een kever met caravan aan en 4 volwassenen in de auto,kwam ook terug.
                                  Mijn overgrootvader reed nog met paard en kar, maar meer dan een paar dorpen ver kwam die niet....
                                  Vergelijkingen maken met 40 en 60 jaar terug helpen niet. Niemand wil en kan zo nog leven.

Mijn eerste 2 auto's hadden geen airco, wie zou dat vandaag nog willen kopen? Als de politie een gevangene 30km ver weg brengt in een combi zonder airco, dan riskeren ze een klacht wegens inbreuk op de mensenrechten als die man geen water te beschikking heeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Als de politie een gevangene 30km ver weg brengt in een combi zonder airco, dan riskeren ze een klacht wegens inbreuk op de mensenrechten als die man geen water te beschikking heeft....
                                    Seksist.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Mijn overgrootvader reed nog met paard en kar, maar meer dan een paar dorpen ver kwam die niet....
                                      Vergelijkingen maken met 40 en 60 jaar terug helpen niet. Niemand wil en kan zo nog leven.

Mijn eerste 2 auto's hadden geen airco, wie zou dat vandaag nog willen kopen? Als de politie een gevangene 30km ver weg brengt in een combi zonder airco, dan riskeren ze een klacht wegens inbreuk op de mensenrechten als die man geen water te beschikking heeft....
                                      als ik 1 euro extra moet betalen voor airco komt het er niet in.
                                      en ik ben heus niet alleen.

Comment

• Meen je dat nu? Dat is nu toch echt een comfort- én veiligheidsverhogend iets.
                                        Airco en cruisecontrol zijn voor mij twee dingen die op een dagelijkse auto moeten zitten.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

als ik 1 euro extra moet betalen voor airco komt het er niet in.
                                          en ik ben heus niet alleen.
                                          Nee, maar je zal toch nog een maat moeten zoeken om te kunnen kaarten.

Kijk eens na hoeveel auto's je nog kan vinden zonder airco? Airco is niet wettelijk verplicht, dus ik vermoed dat de marketing bij de autofabrikanten deze keer wel goed gewerkt heeft.

In elk geval, zonder airco ga ik liever met de fiets.

Comment

Working...
                                          X