Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou toch niet meer willen zonder airco. Het ging idd ook zonder vroeger, maar ik kom liever fris bij mijn klanten aan en niet met reuze okselvijvers.

Comment

• Ff doorgelezen en besef dat ik veel te veel dure hobby's heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Mijn nonkel reed in de jaren '60 naar Oostenrijk met een kever met caravan aan en 4 volwassenen in de auto,kwam ook terug.
        pas op en dat was dan nog zonder internetverbinding of gsm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Mijn overgrootvader reed nog met paard en kar, maar meer dan een paar dorpen ver kwam die niet....
          slecht paard waarschijnlijk. In 1302 zijn de fransen zelfs verder geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

als ik 1 euro extra moet betalen voor airco komt het er niet in.
            en ik ben heus niet alleen.
            bij mij ook het eerste wat eruit vliegt krijgt ge alleen maar vallingen van en een heatshock als ge eruit kruipt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

bij mij ook het eerste wat eruit vliegt krijgt ge alleen maar vallingen van en een heatshock als ge eruit kruipt.
              Zwakke gezondheid dan gij hé
              Ik rij al meer dan 20 jaar met airco en nog maar 1 x een heatschock gehad. Valling nog nooit.

Comment

Ge kunt zo bij 40 graden zoals deze zomer eerst wat gaan zonnen, dan een half uurtje in uw diepvrieskist bij -20 gaan zitten om dan terug te gaan zonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik rij al meer dan 20 jaar met airco en nog maar 1 x een heatschock gehad. Valling nog nooit.
                  zwakke airco dan

Comment

Zwakke gezondheid dan gij hé
                    just ni,al die ziek worden van een raampje open zijn watjes

Comment

zwakke airco dan
                      da kan ook lol

Comment

zwakke airco dan
                        Toevallig dan elke auto die ik heb gehad of mee gereden dan Zelfs 10 jaar geleden met 47°C in Palm Springs gene last gehad van uit te stappen.

Comment

pas op en dat was dan nog zonder internetverbinding of gsm
                          wie heeft er nu een internet verbinding nodig om met den auto te rijden

Comment

Ik zou toch niet meer willen zonder airco. Het ging idd ook zonder vroeger, maar ik kom liever fris bij mijn klanten aan en niet met reuze okselvijvers.
                            kan je anders bekijken,
                            wie bezweet bij zijn klanten aankomt werkt keihard voor zijn boterham,
                            wie fris als een hoentje.........vul in.....lol
                            Last edited by ; 14/10/2019, 19:46.

Comment

• Dat staat zomer en winter op... 20 graden, op volledig automatische bediening, en als het +30 graden is, zoals deze zomer, gaat dat een aantal graden omhoog, net om die heatshock te vermijden.

In de winter dampen de ruiten minder snel aan, in de zomer is je hemd nog fris als je om 15 h bij een klant toe komt, op langere ritten word je veel minder snel loom, de kinderen worden niet zo snel wagenziek,...

En neen, als je dat altijd aan laat staan, gaat de airco ook niet stinken als een natte hond.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                Meen je dat nu? Dat is nu toch echt een comfort- én veiligheidsverhogend iets.
                                Airco en cruisecontrol zijn voor mij twee dingen die op een dagelijkse auto moeten zitten.
                                wees maar zeker dat ik dat meen.
                                veel mensen kunnen snachts niet slapen door de warmte,
                                maar owee als er geen airco is in de wagen.
                                cruisecontrol staat nooit aan,begrenzer wel,120 is 120, 70 is 70 bye bye boete's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                  Dat staat zomer en winter op... 20 graden, op volledig automatische bediening, en als het +30 graden is, zoals deze zomer, gaat dat een aantal graden omhoog, net om die heatshock te vermijden.

In de winter dampen de ruiten minder snel aan, in de zomer is je hemd nog fris als je om 15 h bij een klant toe komt, op langere ritten word je veel minder snel loom, de kinderen worden niet zo snel wagenziek,...

En neen, als je dat altijd aan laat staan, gaat de airco ook niet stinken als een natte hond.
                                  niks automatische bediening,bij mij staat dat onding 90%UIT.
                                  trouwens veelzeggend hoe velen zich weren als een duivel in een wijwatervat wanneer het over airco gaat,
                                  watjes,lol

Comment

wees maar zeker dat ik dat meen.
                                    veel mensen kunnen snachts niet slapen door de warmte,
                                    maar owee als er geen airco is in de wagen.
                                    cruisecontrol staat nooit aan,begrenzer wel,120 is 120, 70 is 70 bye bye boete's
                                    Cruisecontrol gaat op als het verkeer het toelaat (tijdens de werkuren of ‘s nachts op de snelweg), en de begrenzer op ‘risico-wegen’: waar je tot voor kort 90 mocht, en nu maar 70 meer, maar er voor de rest niets veranderd is, bijvoorbeeld.

Ik zie trouwens het verband niet tussen ‘s nachts niet kunnen slapen, en al dan niet de airco gebruiken in je auto.
                                    Mocht we thuis airco hebben, we zouden die ook gebruiken, maar dan zonder een frigo van te maken.
                                    Een huis kan je echter ook al redelijk koel houden door te isoleren (probeer maar eens met je auto), rolluiken dicht te doen (een reflectiedoek op je voorruit is goed als die geparkeerd staat, maar al rijdende nogal ambetant) of ‘s morgens vroeg te ventileren (het dak van mijn auto gaat ook op ventilatiestand ‘s nachts onder mijn carport). Het is hier in huis dan ook nooit warmer dan 26 graden geweest, en dat was daags na de record-temperatuur (die trouwens hier in de streek werd geregistreerd)

Maar nu gaan we wel heel ver off-topic

Comment

kan je anders bekijken,
                                      wie bezweet bij zijn klanten aankomt werkt keihard voor zijn boterham,
                                      wie fris als een hoentje.........vul in.....lol
                                      Dat is de reinste onzin wat ge hier schrijft.

En ik hoop dat ge dat zelf ook beseft. En als ge dat niet beseft, dan hebt ge totaal geen inzicht in de zakenwereld

Comment

• Watjes? Als je het comfortabel KAN hebben, waarom zou je dan moeten afzien ?
                                        Tenzij je BDSM-voorkeuren hebt, natuurlijk

Comment

Dat is de reinste onzin wat ge hier schrijft.

En ik hoop dat ge dat zelf ook beseft. En als ge dat niet beseft, dan hebt ge totaal geen inzicht in de zakenwereld
                                          Hij zit misschien, professioneel gezien, net iets minder in de auto dat jij en ik

Comment

Working...
                                          X