Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
tuurlijk ben ik met de haar aan het trekken,
maar wat mij persoonlijk betreft maakt het mij totaal niet uit hoe je hier aankomt,
integendeel.
of gaan we iemand verbieden om met de fiets(zonder airco) langs te komen.
Want als ik al zo onverzorgd rond loop, hoe onverzorgd gaat de firma dan niet zijn? Dat wekt zeer weinig vertrouwen. Ook een reden waarom ik altijd te vroeg ben bij de klanten. Want als ik al te laat kom, wat gaan ze dan wel van de firma denken?
Ik zelf ben vooral wantrouwig ten opzichte van enerzijds onverzorgde verkopers en anderzijds heel fel afgeborstelde in kostuum mat das die dan eigenlijk gewoon komen aframmelen wat ze op een seminarie geleerd hebben. Ik ga voor de gewone aannemer/verkoper. Die mag in zijne overal komen, maar ook in overal ziet ge of het verzorgd is of niet.
Als ge uw product/dienst aan de man moet brengen, komt daar wel wat meer bij kijken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
ge moet toch selfies doorsturen naar de thuisblijvers ondertussen ? Of de dichtstbijzijnde pechdienst te zoeken ?
Comment
-
Velen hier moeten eens gaan beseffen dat er mensen zijn in be die het niet zo ruim hebben als de meerderheid hier op het forum.
en waarschijnlijk veel meer dan jullie denken.
ik heb geen geldprobleem,mede doordat ik geen luxe probleem heb.
zo krenterig ben ik niet,vermist ik al meer dan twee jaar met een dure(volgens velen) ev rijdt.
ben je krenterig omdat je in vele hun ogen niet verspilziek bent?
ik koop wat ik wil,wat ik nodig heb,maar nogmaals al dat uiterlijk vertoon intresseerd me niet.
hopelijk voor velen komen ze nooit in de problemen door domme pech,ze zullen snel een toontje lager zingen.
laat mij in u ogen dan maar heel krenterig zijn,ik ga me niet in de schulden steken om te kunnen wedijveren met anderen.
trouwens,ik zie niet in wat dat te maken heeft met het feit dat iemand geen fan van airco is?
Ge moet gewoon niet nijdig zijn op de mensen die graag wat meer spenderen als gij. Iedereen heeft een andere levensloop. Het is niet de andere zijn schuld als gij bepaalde dingen niet hebt of kunt hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmeerprijs is 4000, automaat en turbo inbegrepen + al de onnodige stuff dus
Als ik André was, zou ik toch een boze brief beginnen sturen aan Renault.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Dus een Zoë zonder airco zou een enorme besparing zijn?
Als ik André was, zou ik toch een boze brief beginnen sturen aan Renault.
Comment
-
je zou ook geen chauffage hebben in de zoe zonder airco, want WP, maar enkel watjes hebben chauffage nodig natuurlijk
ze zouden de functie koelen kunnen uitschakelen, wat in de praktijk wrs meer zal kosten aan knopjes dus minder marge op hun zoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmeerprijs is 4000, automaat en turbo inbegrepen + al de onnodige stuff dus
8990 euro verder hoef je niet te zoeken,maar das te min waarschijnlijk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTja, er zijn er nogal wat die daar niet dood in gevonden willen worden.
- Likes 1
Comment
-
die is al 2 jaar onderweg,al een boze brief aan b post gestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTja, er zijn er nogal wat die daar niet dood in gevonden willen worden.
Airco maakt me dan ook niet meer zoveel uit, maar wel graag iets met ACC en Area View
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
bij mij ook het eerste wat eruit vliegt krijgt ge alleen maar vallingen van en een heatshock als ge eruit kruipt.
Dan kan je de airco niet instellen zoals het moet.Z4 M40i
Comment
-
Vraag mij toch af waarom er altijd zo laatdunkend over een Dacia moet gedaan worden. Voor de helft van de prijs van mijn A hebben wij met de Duster hier een goeie ruime 2de auto met alle toeters en bellen dan nog. Echt niks mis mee, ben ondertussen fan voor het levenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVraag mij toch af waarom er altijd zo laatdunkend over een Dacia moet gedaan worden. Voor de helft van de prijs van mijn A hebben wij met de Duster hier een goeie ruime 2de auto met alle toeters en bellen dan nog. Echt niks mis mee, ben ondertussen fan voor het leven
Comment
Comment