Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de basis dacia he, daar is zelfs geen airco op te krijgen

slimme marketing, duurdere versie verplichten aankopen waar stuff opzit niet noodzakelijk is (airco is dat wél), geld uit arme mensen hun zakken slaan
    voor de prijs van de duurdere versie heb je bij andere merken dan ook maar amper een airco als optie

Comment

• meerprijs is 4000, automaat en turbo inbegrepen + al de onnodige stuff dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

tuurlijk ben ik met de haar aan het trekken,
        maar wat mij persoonlijk betreft maakt het mij totaal niet uit hoe je hier aankomt,
        integendeel.
        of gaan we iemand verbieden om met de fiets(zonder airco) langs te komen.
        Als ik bij klanten ben, wil ik dat we een fair gesprek kunnen hebben zonder dat mijne klant gestoord wordt door mijn okselvijvers of mijne geur.
        Want als ik al zo onverzorgd rond loop, hoe onverzorgd gaat de firma dan niet zijn? Dat wekt zeer weinig vertrouwen. Ook een reden waarom ik altijd te vroeg ben bij de klanten. Want als ik al te laat kom, wat gaan ze dan wel van de firma denken?

Ik zelf ben vooral wantrouwig ten opzichte van enerzijds onverzorgde verkopers en anderzijds heel fel afgeborstelde in kostuum mat das die dan eigenlijk gewoon komen aframmelen wat ze op een seminarie geleerd hebben. Ik ga voor de gewone aannemer/verkoper. Die mag in zijne overal komen, maar ook in overal ziet ge of het verzorgd is of niet.

Als ge uw product/dienst aan de man moet brengen, komt daar wel wat meer bij kijken hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

ge moet toch selfies doorsturen naar de thuisblijvers ondertussen ? Of de dichtstbijzijnde pechdienst te zoeken ?
          André heeft nog niet door hoe dat zijn navigatie in zijne Zoë routes aanpast of ongevallen aangeeft. Wss gebeurt dat nog met nen tamtam of rooksignalen

Comment

Velen hier moeten eens gaan beseffen dat er mensen zijn in be die het niet zo ruim hebben als de meerderheid hier op het forum.
            en waarschijnlijk veel meer dan jullie denken.
            ik heb geen geldprobleem,mede doordat ik geen luxe probleem heb.
            zo krenterig ben ik niet,vermist ik al meer dan twee jaar met een dure(volgens velen) ev rijdt.
            ben je krenterig omdat je in vele hun ogen niet verspilziek bent?
            ik koop wat ik wil,wat ik nodig heb,maar nogmaals al dat uiterlijk vertoon intresseerd me niet.
            hopelijk voor velen komen ze nooit in de problemen door domme pech,ze zullen snel een toontje lager zingen.
            laat mij in u ogen dan maar heel krenterig zijn,ik ga me niet in de schulden steken om te kunnen wedijveren met anderen.
            trouwens,ik zie niet in wat dat te maken heeft met het feit dat iemand geen fan van airco is?
            Ge moet uw eigen niet projecteren op anderen. Iedereen zal zijn eigen rekening wel maken.

Ge moet gewoon niet nijdig zijn op de mensen die graag wat meer spenderen als gij. Iedereen heeft een andere levensloop. Het is niet de andere zijn schuld als gij bepaalde dingen niet hebt of kunt hé.

Comment

meerprijs is 4000, automaat en turbo inbegrepen + al de onnodige stuff dus
              Dus een Zoë zonder airco zou een enorme besparing zijn?
              Als ik André was, zou ik toch een boze brief beginnen sturen aan Renault.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dus een Zoë zonder airco zou een enorme besparing zijn?
                Als ik André was, zou ik toch een boze brief beginnen sturen aan Renault.
                die is al 2 jaar onderweg,al een boze brief aan b post gestuurd

Comment

• je zou ook geen chauffage hebben in de zoe zonder airco, want WP, maar enkel watjes hebben chauffage nodig natuurlijk
                  ze zouden de functie koelen kunnen uitschakelen, wat in de praktijk wrs meer zal kosten aan knopjes dus minder marge op hun zoe

Comment

meerprijs is 4000, automaat en turbo inbegrepen + al de onnodige stuff dus
                    sandero aan 7990 euro of
                    8990 euro verder hoef je niet te zoeken,maar das te min waarschijnlijk

Comment

• was op de logan van 7690, zijn nog maar 2 versies van, zag ik

Comment

• Tja, er zijn er nogal wat die daar niet dood in gevonden willen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Tja, er zijn er nogal wat die daar niet dood in gevonden willen worden.
                          Zeker als er geen airco in zit, het begint dan nogal snel te stinken.

Comment

die is al 2 jaar onderweg,al een boze brief aan b post gestuurd
                            Ge hebt mss bespaard op een postzegel?

Comment

Als ik dood ben, maakt me dat niet meer uit. Maar als ik dan toch mag kiezen, liever niet in een Dacia.
                              Airco maakt me dan ook niet meer zoveel uit, maar wel graag iets met ACC en Area View

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

bij mij ook het eerste wat eruit vliegt krijgt ge alleen maar vallingen van en een heatshock als ge eruit kruipt.

Dan kan je de airco niet instellen zoals het moet.
                                Z4 M40i

Comment

• Ik ken er een paar die hun airco niet gebruiken omdat het 1 liter meer verbruikt, durven dat natuurlijk niet zeggen dat het daarom is dat die niet gebruikt wordt.
                                  Hun uitleg is dan ook ik krijg een verkoudheid.
                                  Verkoudheid krijg je van een virus niet van een beetje gekoelde lucht.
                                  Z4 M40i

Comment

• Ik rij zonder airco ja, das een snelle besparing

Geen prob met een Dacia hiero, ben fan...wel met airco, cc, automaat natuurlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Vraag mij toch af waarom er altijd zo laatdunkend over een Dacia moet gedaan worden. Voor de helft van de prijs van mijn A hebben wij met de Duster hier een goeie ruime 2de auto met alle toeters en bellen dan nog. Echt niks mis mee, ben ondertussen fan voor het leven
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dat kan goed zijn, maar dat valt dan wel allemaal onder "dikke nekken klap".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Vraag mij toch af waarom er altijd zo laatdunkend over een Dacia moet gedaan worden. Voor de helft van de prijs van mijn A hebben wij met de Duster hier een goeie ruime 2de auto met alle toeters en bellen dan nog. Echt niks mis mee, ben ondertussen fan voor het leven
                                          jalouzie,maar ze durven het niet toegeven,lol

Comment

Working...
                                          X