Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    S63, 750i, Range Rover V8 supercharged, Mitsubishi Evo 9... Maar is hier niet meer

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    yep, nadat ik zo een dingen lees, vraag ik me altijd af waar het mis is gegaan bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

yep, nadat ik zo een dingen lees, vraag ik me altijd af waar het mis is gegaan bij mij
      Ik vermoed u studies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Top!
        Toen ik nog een groot deel van het jaar in de Ardèche woonde kon je daar ook nog veel mooie wegeltjes afmalen. Bewaar (Anno 2007, toen wist ik nog niet beter) nog altijd mooie herinneringen aan de tijd met de Audi TT Coupé doorheen de Ardèche méridionale tijdens het pre-Hollande tijdperk.
        Frankrijk is zalig. Zeker de wat onherbergzame streken. Om te fietsen, om met de auto te rijden en vooral om met de moto te rijden.

Comment

• Edit
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            En na de 320d en de 535i, wat zouden jullie dan kopen? Om terug in topic te komen....
            114d, al de rest is overkill.

Comment

S63, 750i, Range Rover V8 supercharged, Mitsubishi Evo 9... Maar is hier niet meer

Als diesel en bmw hater rijd die nu met een bmw diesel, zou jij je nog durven vertonen?

Comment

• Ik amuseer mij de laatste maanden in een Smart forfour met dct en 90pk. Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden. Koppig auto’ke boordevol foutjes maar met veel karakter. Ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een Brabus-versie om heel lang te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Als diesel en bmw hater rijd die nu met een bmw diesel, zou jij je nog durven vertonen?
                  Hij kan het licht gezien hebben

Comment

• cooper s bij mijn broer hebben ze een smart forfour, een ml en een e-cabrio...en ze zijn altijd met de smart weg (tenzij voor lange afstanden of als de zon lekker schijnt)

1023

Comment

Hij kan het licht gezien hebben
                      Uiteindelijk ziet iedereen het licht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Ik amuseer mij de laatste maanden in een Smart forfour met dct en 90pk. Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden. Koppig auto’ke boordevol foutjes maar met veel karakter. Ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een Brabus-versie om heel lang te houden.
                        Ik heb destijds een Smart Roadster 82pk gehad en daarna een Roadster Brabus (tot voor de M3). Zalige wagens, en de filosofie erachter is leuk. Ik was enkel minder enthousiast over de versnellingsbak, die was erg traag. Ik wou ook een Fourfour bijkopen, maar is nooit gebeurd. Benzine natuurlijk.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ik heb destijds een Smart Roadster 82pk gehad en daarna een Roadster Brabus (tot voor de M3). Zalige wagens, en de filosofie erachter is leuk. Ik was enkel minder enthousiast over de versnellingsbak, die was erg traag. Ik wou ook een Fourfour bijkopen, maar is nooit gebeurd. Benzine natuurlijk.
                          De dct in de forfour is eigenlijk zeer goed. Niet te vergelijken met wat Smart vroeger in hun wagens durfde steken. De bak moet wel opwarmen, maar daarna is het aangenaam. Sportief kan je het niet noemen, maar dat klein turbo-motortje is best sympathiek. Al ben ik hem soms ook wel beu, maar dan voelt mijn andere wagen aan als een luxewagen als ik wissel. Het is trouwens gedaan met Smarts op benzine.

Comment

Zijn allemaal al veelal vervangen ondertussen.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

114d, al de rest is overkill.
                              M114d

BMW X5 45e

Comment

• Downsizing treft ook de ///M divisie
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Zijn allemaal al veelal vervangen ondertussen.
                                  I know, de X5 nu is ook niet slecht.

Comment

M114d

Mooi sportpakketje!

Comment

• Dat was een samenraapsel van vanalles.

Achterbumper en wielen van een M pakket, gewone voorbumper zonder xenons/leds.

BMW X5 45e

Comment

Dat was een samenraapsel van vanalles.

Achterbumper en wielen van een M pakket, gewone voorbumper zonder xenons/leds.
                                        9 op de 10 een ongevalleke.

Comment

Ik vermoed u studies?

Wie zal het zeggen

Ik deed al een stuk van mijn werk toen ik nog hogere school in avondschool deed.
                                          En mijn diploma heeft totaal niets te maken met mijn werk

Weet niet als ik als boekhouder meer zou verdienen als nu.

mss ben ik gewoon te eerlijk.

Comment

Working...
                                          X