Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    S63, 750i, Range Rover V8 supercharged, Mitsubishi Evo 9... Maar is hier niet meer

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Is hier deze zomer nog eens binnen gewipt.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Sympathieke mens wel. Ik ben er eens mee gaan eten. Heeft goeie kijk op het leven imo.
      BMW X5 45e

Comment

• Gisteren toch ondervonden dat de volgende wagen een Mercedes moet zijn van minstens 20 jaar oud om onopgemerkt door het Antwerpse te rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jangske Bekijk Berichten
          Gisteren toch ondervonden dat de volgende wagen een Mercedes moet zijn van minstens 20 jaar oud om onopgemerkt door het Antwerpse te rijden..
          Om derna achteruit in een eenrichtingstraat te knallen en elkaar in te halen

BMW X5 45e

Comment

Gisteren toch ondervonden dat de volgende wagen een Mercedes moet zijn van minstens 20 jaar oud om onopgemerkt door het Antwerpse te rijden..
            En...weten ze dat al op je werk dat je wil overstappen? Zijn ze blij mee zeker?
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Geen idee of ge er nog Antwerpen mee binnen moogt

Comment

• Brussel zal massaal auto’s moeten weigeren. Heb je in Anderlecht de rue d’abbatoir en de kade aan de vaart eens afgereden? Daar staan nog auto’s op steenkool.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Brussel zal massaal auto’s moeten weigeren. Heb je in Anderlecht de rue d’abbatoir en de kade aan de vaart eens afgereden? Daar staan nog auto’s op steenkool.
                  Nooit meer file in Brussel, want al die gasten gaan ook niet meer kunnen dubbel parkeren
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Gaan die "gasten" hun daar iets van aantrekken is nog maar de vraag ?

Comment

• Heel die zever met die LEZ, nu zijn ze in Hasselt ook al daarover bezig en zelfs hier in Sint-Truiden denken ze d'r over na ...
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

En...weten ze dat al op je werk dat je wil overstappen? Zijn ze blij mee zeker?
                        Speelt allemaal gene rol meer tegen dan..

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Geen idee of ge er nog Antwerpen mee binnen moogt
                          Ne naft e

Comment

Ne naft e
                            Ne naft van 20 jaar oud weet ik ook niet of die er nog in mag.

Comment

• Mag nog binnen, zelfs mijn 260e kat van 91 mag nog binnen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ne naft e
                                E55 AMG, geen verkeerde keuze
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                  Ik amuseer mij de laatste maanden in een Smart forfour met dct en 90pk. Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden. Koppig auto’ke boordevol foutjes maar met veel karakter. Ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een Brabus-versie om heel lang te houden.
                                  De Smart Forfour die jij hebt, is die technisch hetzelfde als de Twingo? Ik heb altijd gehoord dat de dct niet erg betrouwbaar is en dat (de Twingo althans) verre van comfortabel is. Ik heb wel kort met een Twingo gereden toen die een paar jaar geleden uitkwam, maar die 2-3 km was veel te kort om me een goed idee te vormen.

King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Met de verscherping van de LEZ in Gent en Antwerpen zullen er een aantal mensen sneller van wagen moeten wisselen. Of boetes betalen.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Met de verscherping van de LEZ in Gent en Antwerpen zullen er een aantal mensen sneller van wagen moeten wisselen. Of boetes betalen.
                                      Of gewoon ze links laten liggen.. lang leve online shoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Of gewoon ze links laten liggen.. lang leve online shoppen.

Het gaat niet bij die 2 blijven natuurlijk. Ik denk dat volgend jaar Mechelen er ook bij komt en de rest zal ongetwijfeld volgen. Als je met uw vervuilende auto op de duur alle zone's moet ontwijken is het gemak ook ver zoek.
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten

Het gaat niet bij die 2 blijven natuurlijk. Ik denk dat volgend jaar Mechelen er ook bij komt en de rest zal ongetwijfeld volgen. Als je met uw vervuilende auto op de duur alle zone's moet ontwijken is het gemak ook ver zoek.
                                          Tuurlijk, maar ik hoop een beetje op de burgerlijke ongehoorzaamheid. Een utopie, ik weet het.

Maar ben dat alles-voor-het-milieu kotsbeu.

Comment

Working...
                                          X