Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ge moet uw eigen niet projecteren op anderen. Iedereen zal zijn eigen rekening wel maken.
Ge moet gewoon niet nijdig zijn op de mensen die graag wat meer spenderen als gij. Iedereen heeft een andere levensloop. Het is niet de andere zijn schuld als gij bepaalde dingen niet hebt of kunt hé.
maar jullie moeten ook niet neerbuigend doen op iemand die die spellekes niet meespeelt,
geen behoefte aan heeft,
of op mensen die de mogelijkheden niet hebben......
gewoon omdat ik zeg dat airco voor mij niet hoeft?dat is dan toch mijn keuze zeker?ff serieus blijven he.
het is trouwens niet de eerste keer dat ik op die mening massa's gezwets over me heen krijg,(niet alleen daarover trouwens)begin het al raar te vinden als er niemand zijn kritiek spuit.
trouwens,als je vind dat ik nijdig doe,dan heb je nog niet veel meegemaakt
Comment
-
Dus... de volgende wagen wordt hier bij sommigen ene zonder airco en elektrische ruiten. Terug naar de eenvoud. Kostenbesparend. Minder grondstoffen. Greta zal gelukkig zijn. Mooi toch? We zorgen met zijn allen voor het klimaat en de natuur.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
maar man toch ,daar gaat het ook totaal niet om,willen jullie de grote jan uithangen,mij niet gelaten he,
maar jullie moeten ook niet neerbuigend doen op iemand die die spellekes niet meespeelt,
geen behoefte aan heeft,
of op mensen die de mogelijkheden niet hebben......
gewoon omdat ik zeg dat airco voor mij niet hoeft?dat is dan toch mijn keuze zeker?ff serieus blijven he.
het is trouwens niet de eerste keer dat ik op die mening massa's gezwets over me heen krijg,(niet alleen daarover trouwens)begin het al raar te vinden als er niemand zijn kritiek spuit.
trouwens,als je vind dat ik nijdig doe,dan heb je nog niet veel meegemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDus... de volgende wagen wordt hier bij sommigen ene zonder airco en elektrische ruiten. Terug naar de eenvoud. Kostenbesparend. Minder grondstoffen. Greta zal gelukkig zijn. Mooi toch? We zorgen met zijn allen voor het klimaat en de natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Dan kan je de airco niet instellen zoals het moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenDus... de volgende wagen wordt hier bij sommigen ene zonder airco en elektrische ruiten. Terug naar de eenvoud. Kostenbesparend. Minder grondstoffen. Greta zal gelukkig zijn. Mooi toch? We zorgen met zijn allen voor het klimaat en de natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenIk ken er een paar die hun airco niet gebruiken omdat het 1 liter meer verbruikt, durven dat natuurlijk niet zeggen dat het daarom is dat die niet gebruikt wordt.
Hun uitleg is dan ook ik krijg een verkoudheid.
Verkoudheid krijg je van een virus niet van een beetje gekoelde lucht.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIk rij zonder airco ja, das een snelle besparing
Geen prob met een Dacia hiero, ben fan...wel met airco, cc, automaat natuurlijkVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
niet zoveel he basis logan was bij lancering 7500 (10 jaar geleden?), nu 7690
duster 11500 (7jaar geleden?), nu 11990
veel evolutie heeft de logan niet meegemaakt, maar de topversies zijn verkrijgbaar met automaat en hebben hun oude atmo-motor ingeruild voor een moderne turbo
en esp is standaard nuLast edited by bobo; 15/10/2019, 17:57.
Comment
-
op de site van Dacia kun je momenteel een online waardebepaling van je huidige doen, voor de fun eens gedaan het was niet zoveel als bij wijkopenautos waar ik het ook eens deed, maar zou de huidige wel kunnen inruilen op een manuele topduster met 0 opleg
maar ik ga toch nog lang proberen verder te genieten van huidige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Er is toch niemand die neerbuigend doet. Ik zie hier alleen maar wat zwans. Dus u zeker niet aangesproken voelen. Iedereen heeft nu wel door dat ge rap op uw paard zit en dat is gewoon plezant.
als ik op men paard zit krijg je wat anders over je heen
Comment
-
Er zijn nog airco’s als uitbetaling in de aanbieding.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 2
Comment
-
Indien er een ban komt op benzine en diesels, aan wie gaan we onze huidige kar nog kwijt raken, als we willen veranderen? Aan het tempo dat ze nu LEZ zones opzetten, SUV’s als paria’s willen weigeren in sommige grootsteden, diesels verketterd worden, EV in de hemel worden geprezen als DE oplossing, vraag ik me af waar we onze “pre-historische” wagens gaan kwijt raken? En hoe beperkt gaat de keuze zijn voor een nieuwe?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Om dan een groene rakker je een proces aan te doen wegens grondvervuiling...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet zoveel he basis logan was bij lancering 7500 (10 jaar geleden?), nu 7690
duster 11500 (7jaar geleden?), nu 11990
veel evolutie heeft de logan niet meegemaakt, maar de topversies zijn verkrijgbaar met automaat en hebben hun oude atmo-motor ingeruild voor een moderne turbo
en esp is standaard nu
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIndien er een ban komt op benzine en diesels, aan wie gaan we onze huidige kar nog kwijt raken, als we willen veranderen? Aan het tempo dat ze nu LEZ zones opzetten, SUV’s als paria’s willen weigeren in sommige grootsteden, diesels verketterd worden, EV in de hemel worden geprezen als DE oplossing, vraag ik me af waar we onze “pre-historische” wagens gaan kwijt raken? En hoe beperkt gaat de keuze zijn voor een nieuwe?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Bij Dacia is het vooral het feit dat de topversies duurder geworden zijn. Eerst basic, nu met toeters en bellen duurder.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment