Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
yep, nadat ik zo een dingen lees, vraag ik me altijd af waar het mis is gegaan bij mij
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
Top!
Toen ik nog een groot deel van het jaar in de Ardèche woonde kon je daar ook nog veel mooie wegeltjes afmalen. Bewaar (Anno 2007, toen wist ik nog niet beter) nog altijd mooie herinneringen aan de tijd met de Audi TT Coupé doorheen de Ardèche méridionale tijdens het pre-Hollande tijdperk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEn na de 320d en de 535i, wat zouden jullie dan kopen? Om terug in topic te komen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenS63, 750i, Range Rover V8 supercharged, Mitsubishi Evo 9... Maar is hier niet meer
Comment
-
Ik amuseer mij de laatste maanden in een Smart forfour met dct en 90pk. Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden. Koppig auto’ke boordevol foutjes maar met veel karakter. Ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een Brabus-versie om heel lang te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Als diesel en bmw hater rijd die nu met een bmw diesel, zou jij je nog durven vertonen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHij kan het licht gezien hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenIk amuseer mij de laatste maanden in een Smart forfour met dct en 90pk. Nooit gedacht dat ik dit leuk zou vinden. Koppig auto’ke boordevol foutjes maar met veel karakter. Ik ben stiekem al aan het rondkijken naar een Brabus-versie om heel lang te houden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Ik heb destijds een Smart Roadster 82pk gehad en daarna een Roadster Brabus (tot voor de M3). Zalige wagens, en de filosofie erachter is leuk. Ik was enkel minder enthousiast over de versnellingsbak, die was erg traag. Ik wou ook een Fourfour bijkopen, maar is nooit gebeurd. Benzine natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenS63, 750i, Range Rover V8 supercharged, Mitsubishi Evo 9... Maar is hier niet meer
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
BMW X5 45e
- Likes 1
Comment
-
Downsizing treft ook de ///M divisie“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Zijn allemaal al veelal vervangen ondertussen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDat was een samenraapsel van vanalles.
Achterbumper en wielen van een M pakket, gewone voorbumper zonder xenons/leds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk vermoed u studies?
Ik deed al een stuk van mijn werk toen ik nog hogere school in avondschool deed.
En mijn diploma heeft totaal niets te maken met mijn werk
Weet niet als ik als boekhouder meer zou verdienen als nu.
mss ben ik gewoon te eerlijk.
Comment
Comment