Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jouw volgende wagen, zelfde merk/ model/ type of niet?
Dat gaat dan toch een zeer moeizame en lange weg worden met dat ding. Waarschijnlijk haalt hij de overkant van de eerste verkeersdrempel niet.
Of je zou moeten bedoelen dat de huidige verkeersconfiguratie in Vlaanderen al de hel zelf is?
Als ik zie wat de goeie boekhouders factureren, dat zijn toch geen sukkelaars
Een gewone boekhouder verdient maar gewoon zijne boterham. Het hangt er ook vanaf hoeveel klanten ge hebt. Velen werken ook gewoon als boekhouder in vast dienstverband in een bedrijf aan een gewoon bediendenwedde.
Pas als ge hoger op gaat naar revisor bijvoorbeeld, in bepaalde sectoren of voor bepaalde diensten, dan gaat de kassa pas rinkelen. Maar die gaan ook een paar dagen langer naar school.
En ge kunt ook nog altijd rechten erbij gaan doen, en dan kunt ge curator worden en die verdienen naar het schijnt bakken geld Maar meestal zijn het advocaten die het niet waar kunnen maken, die dan 3 jaar avondschool accountancy-fiscaliteit gaan doen om dan curator te worden.
Nu een Tiguan bedrijfswagen, maar waar ik graag nog eens een paar jaar zou mee rijden, voor alles geëlektrificeerd wordt, is een dikke SUV met V8 diesel en 800-900nm koppel ,genre Range Rover, Cayenne, Land Cruiser,... Mag gerust een model van vorige generatie zijn.
Dan wel als lichte vracht om het enigszins betaalbaar te houden
In alloo bij de wegpolitie hebben ze een Nederlander tegengehouden die 190 vlamde met zijn landcruiser V8. Waarschijnlijk voelde die niet eens dat hij aan die snelheid reed.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Dat gaat dan toch een zeer moeizame en lange weg worden met dat ding. Waarschijnlijk haalt hij de overkant van de eerste verkeersdrempel niet.
Of je zou moeten bedoelen dat de huidige verkeersconfiguratie in Vlaanderen al de hel zelf is?
In de hel liggen de wegen zoals ze moeten liggen en gelden geen snelheidslimieten!
In de hel liggen de wegen zoals ze moeten liggen en gelden geen snelheidslimieten!
Uh? Is zo'n situatie voor een die hard autoliefhebber niet eerder de omschrijving van "de hemel"? Dacht dat vanuit die perceptie de "hel" dan meer een volledig verplicht geëlektrificeerd wagenpark was met opgelegde snelheidslimieten die voortdurend via satelliet gemonitord en bij overschrijding bestraft zouden worden?
Maar in beide gevallen zal het hoogstwaarschijnlijk weer zo'n verhaal "van horen zeggen" zijn.
In alloo bij de wegpolitie hebben ze een Nederlander tegengehouden die 190 vlamde met zijn landcruiser V8. Waarschijnlijk voelde die niet eens dat hij aan die snelheid reed.
Niet dat dat een excuus mag zijn. Er zijn vandaag de dag genoeg auto's waarin je totaal niet merkt hoe snel je rijdt, daarom dat er zo'n mooie grote digitale snelheidsmeter voor je neus staat
"Leuke" discussie over benzine vs diesel, maar ik vind het tegenwoordig vooral zot hoe snel sommige van die full elektrische en hybrides zijn in acceleratie en hernemingen. Zo'n Volvo V60/V90 T8 is voor mij toch wel een beetje de nieuwe 850R: een gezinsbreak die bijna alles eraf rijdt (toch op een recht stuk)
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Inderdaad.
Moet je eens, bij gelegenheid, een weekendje met een PHEV Mini gaan rondtoeren. Het is wel geen break maar wel pure fun.
Voorwaarde is wel dat het een AWD is. Bij een goedkopere 2WD EV kan het vermogen van de motor meestal onvoldoende overgebracht worden op de aangedreven wielen en slippen deze door.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Uh? Is zo'n situatie voor een die hard autoliefhebber niet eerder de omschrijving van "de hemel"? Dacht dat vanuit die perceptie de "hel" dan meer een volledig verplicht geëlektrificeerd wagenpark was met opgelegde snelheidslimieten die voortdurend via satelliet gemonitord en bij overschrijding bestraft zouden worden?
Maar in beide gevallen zal het hoogstwaarschijnlijk weer zo'n verhaal "van horen zeggen" zijn.
Comment