Mededeling

Collapse
No announcement yet.

“FIAT stopt met kleine auto’s bouwen”.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Manman...

    Wie kan nu beslissen om geen 500 meer te maken? Dat is het model dat hun gered heeft.

    Hoe jammer het ook is, ik zou een grote Fiat kopen, maar weinig anderen met mij. Daarom dat bij de mainstream merken alle grote wagens geschrapt zijn...
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
      A-segment auto’s zijn toch niet echt bruikbaar.
      De meesten hebben amper ruimte voor kleine kinderen achterin, laat staan tieners.
      Dus een B-segment auto is veel bruikbaarder, en een logisch vervolg t.a.v. Een A-segmenter.
      duidelijk geen ervaring met a

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
        A-segment auto’s zijn toch niet echt bruikbaar.
        De meesten hebben amper ruimte voor kleine kinderen achterin, laat staan tieners.
        Dus een B-segment auto is veel bruikbaarder, en een logisch vervolg t.a.v. Een A-segmenter.
        Een gezin met kinderen heeft minstens een break, monovolume of SUV nodig, dat weet iedereen. Dus gelijk ook maar ineens het B en C segment schrappen.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

          Een gezin met kinderen heeft minstens een break, monovolume of SUV nodig, dat weet iedereen. Dus gelijk ook maar ineens het B en C segment schrappen.
          wat hebben ze het hier toch allemaal hoog hangen soms he,net of iedereen een wagen eist waarin je met 5 kan slapen?
          ik zou de schoolkinderen die afgezet worden in een kleintje alvast geen eten willen geven.
          tuurlijk is een grote voor sommige dingen makkelijker,maar noodzakelijk? als je het hoog hangen hebt ja

          Comment


          • #25
            Ik ga toch een beetje protesteren: Ik rij met mijn A-segmenter met partner en (6 & 10) de kindjes naar zee hoor, op en af 240 km.

            Met mijn vorige 500C-diesel zelfs 750-800 km op 1 dag gedaan. Gaat allemaal perfect.

            En het is niet dat ik niet groter gewoon ben, heb een C-segment break op de oprit staan ook.

            Groter heeft soms nut, maar vaak is het echt niet nodig...
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

            '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

              wat hebben ze het hier toch allemaal hoog hangen soms he,net of iedereen een wagen eist waarin je met 5 kan slapen?
              ik zou de schoolkinderen die afgezet worden in een kleintje alvast geen eten willen geven.
              tuurlijk is een grote voor sommige dingen makkelijker,maar noodzakelijk? als je het hoog hangen hebt ja
              Denk dat Sunking het sarcastisch bedoelde.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                Denk dat Sunking het sarcastisch bedoelde.
                zo is dat.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

                  duidelijk geen ervaring met a



                  Als er één ervaring heeft met a dan ben ik het wel.
                  Meer dan 18 jaar zelfs.
                  There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                    Denk dat Sunking het sarcastisch bedoelde.
                    mijn reactie was een verderzetting van het sarcastische

                    Comment


                    • #30
                      Echt een bizarre beslissing van Fiat, het is niet alsof de Tipo nu veel verkoopt ondanks alle marketing errond...
                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123
                        ik hoef niets te bestuderen,om te weten dat we een rotverwend volkje geworden zijn,dat nooit tevreden is,
                        en altijd maar meer en groter wil
                        Dan zie jij toch iets anders dan wat andere mensen zien.
                        Als je rondkijkt is het duidelijk dat er meer en meer mensen met kleine auto's rond rijden, behalve zij die een dikke leasewagen kunnen kiezen via hun werk.
                        Ook op vlak van wonen word het al maar kleiner, ook wel omdat het anders veel te duur word.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123
                          het gaat hier in eerste instantie over"kleine dus goedkope" fiats,
                          Hè? Ik dacht dat het topic er juist over ging dat ze daar mee gingen stoppen?

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                            Echt een bizarre beslissing van Fiat, het is niet alsof de Tipo nu veel verkoopt ondanks alle marketing errond...
                            De Tipo is een C-segment auto naar mijn mening, te groot voor B-segment.
                            There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                            Comment


                            • #34
                              Het probleem is dat de wetgeving zo streng wordt binnenkort dat de kleintjes onmogelijk nog rendabel te bouwen zijn. Zo moet binnenkort iedere auto automatisch remmen naar de maximum snelheid. Ook volkswagen schrapt de lupo bijvoorbeeld. Hoe fiat dan nog iets gaat verkopen is voor mij ook een groot vraagteken


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                                Het probleem is dat de wetgeving zo streng wordt binnenkort dat de kleintjes onmogelijk nog rendabel te bouwen zijn. Zo moet binnenkort iedere auto automatisch remmen naar de maximum snelheid. Ook volkswagen schrapt de lupo bijvoorbeeld. Hoe fiat dan nog iets gaat verkopen is voor mij ook een groot vraagteken


                                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Panda en 500 schuiven door naar het B-segment, met de volgende generatie.
                                There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                Comment

                                Working...
                                X