Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Er horen wel beelden bij deze muziek imo
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Er horen wel beelden bij deze muziek imo
Comment
-
Ge hebt gelijk, maar gij hebt meer tijd (en/of goesting) om u daarmee bezig te houden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's waar, zit mij momenteel toch maar in Sopot te vervelen
Ik kende het niet en heb Sopot eens gegoogled. Dat ziet er een mooie stad uit zeg!
Een mens stelt zich bij Polen eerder grijze, mistroostige steden voor. Onterecht blijkbaar.
Comment
-
Uitgekeken op die 'scheve' huizen?
Ik kende het niet en heb Sopot eens gegoogled. Dat ziet er een mooie stad uit zeg!
Een mens stelt zich bij Polen eerder grijze, mistroostige steden voor. Onterecht blijkbaar.
Ik ken het land ondertussen beter dan België
Sopot is 1 van mijn Poolse lievelingssteden, wij komen hier dan ook regelmatig terug.
Helaas nog altijd die onterechte vooroordelen tov het vroegere oostblok terwijl ik het hier aan iedereen enkel maar kan aanraden. Moest je ooit niet weten waar naartoe zou ik een reisje naar Polen zeker eens overwegen
3 interessante video's over de 3 naast mekaar liggende steden, Trojmiasto (Sopot, Gdynia en Gdansk).
Sopot:
Gdynia:
Gdansk:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment